6 клас Контрольна робота. "РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА"

Про матеріал
Контрольна робота "Раціональні числа" . Пропонований матеріал містить 10 завдань щено відповідно до вимог нової програми для учнів 6 класу загальноосвітнього навчального закладу .
Перегляд файлу

Математика 6 клас

6 КЛАС       Контрольна робота  з теми  «Раціональні числа»

Варіант 1

  1. Поставте замість * знак «>» або«<», щоб утворилась правильна нерівність:

а) 0,25 * 0;          b) -125 * -12,5;  c)

d) -1,5 * -5,2;       e) 10,1 * - 11,5;       g) -100 * -10,3.      (1 бал)

 

  1.  Знайдіть значення виразу:    (5 ∙|-11|+1205:|-5| ) + 320              (1 бал)

 

  1. Знайдіть модулі кожного з чисел:

23;     15,51;      -3,12;    -0,6;        -105.                                        (1 бал)

 

  1. Розташуйте в порядку зростання числа:   

    3;     -0,1;    3,25;    1,01;    -1;     -3;    -10,1;    31,1.            (1 бал)

 

  1. Покажіть на координатній прямій та запишіть усі цілі числа, які більші, ніж –6,9, але менші за 3,9.                                                   (1 бал)

 

  1. Розв’яжіть рівняння: 

а) - c = 10;     b) - а = -12;    c) d) .        (1 бал)

 

  1. Знайдіть відстань між точками на координатній прямій:

а) А(-4)  і  В(6);   b)  С(0)  і К(12).   (1 бал)

 

  1. Накресліть координатну пряму з одиничним відрізком 1 см і позначте на ній точки з координатами: 

Е(-3,5);      К(2,5);       А(5);      В(-0,5);     Р(1,5);   І (0).            (1 бал)

 

  1. Які числа можна поставити замість *, щоб утворилась правильна нерівність?

a) -1243 < -124*;  b) -*3,48 > - 33,48.                             (2 бали)

 

  1.  Розв’яжіть рівняння: |х | - 16 =  1,07                                         (2 бали)

 

 

 6 КЛАС      Контрольна робота  з теми  «Раціональні числа»

Варіант 2

  1. Поставте замість * знак «>» або«<», щоб утворилась правильна нерівність:

а) 1,45 * -14,5;     b) -12,5 * -125;  c)

d) -15 * -52;  e) 1,01 * - 1,15;  g) -10 * -10,3.      (1 бал)

 

  1.  Знайдіть значення виразу:   (6∙|-12|+1590:|-3| ) + 421          (1 бал)

 

  1. Знайдіть модулі кожного з чисел:

-2;      5,1;      -8,12;       -10,6;        -1,05.                              (1 бал)

 

  1. Розташуйте в порядку зростання числа:

    3,55;   -10,1;     32,5;    11;    -14;   13;   -21,1;   1,1.            (1 бал)

 

  1. Покажіть на координатній прямій та запишіть усі цілі числа, які більші, ніж –3,1, але менші за 6,2.                                               (1 бал)

 

  1. Розв’яжіть рівняння: 

а) - c = 8;      b) - а = -102;     c)        d) .     (1 бал)

 

  1. Знайдіть відстань між точками на координатній прямій:

а) А(4)  і  В(-6);   b)  С(0)  і К(-12).               (1 бал)

 

  1. Накресліть координатну пряму з одиничним відрізком 1 см і позначте на ній точки з координатами: 

Е(-4);      К(3,5);       А(4,5);      В(-3,5);     Р(-1,5);      І(0).           (1 бал)

 

  1. Які числа можна поставити замість *, щоб утворилась правильна нерівність?

a) -1541< -154*;              b) -*3,48 > - 43,48.     (2 бали)

 

  1.                      Розв’яжіть рівняння: |х | - 3,5 = 17.                                (2 бали)
docx
Додано
13 лютого
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку