7 ПРОСТИХ СПОСОБІВ ЗРОБИТИ КОЖЕН УРОК ЦІКАВИМ ТА КОРИСНИМ

Про матеріал
Буклет "7 простих способів зробити кожен урок цікавим і корисним". Можна використати на методичних о’бєднаннях, засіданнях Шкіл молодого вчителя та педагогічної майстерності тощо.
Перегляд файлу

imageimage


image

         Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному

Вашому уроці діти не нудьгували?  

Сім основних порад учителю

1.         Потоваришуйте             з           учнями

image(Запам’ятайте, Ваше головне завдання полягає не в тому, щоб вичитати дітям урок. Головне завдання кожного вчителя – виховувати учнів свідомими людьми, які вміють мислити і поважати один одного).

2.         Ніколи не переказуйте того, що можна прочитати в підручнику.

3.         Використовуйте             різноманітні методики            (Пам’ятайте,   діти дуже люблять різноманітність.

Побачивши, що вчитель намагається провести урок нестандартно, вони спочатку спостерігатимуть за цим процесом, а пізніше самі пропонуватимуть ідеї).

4.         Максимально поєднуйте теорію з практикою.

5.         Давайте учням цікаві домашні завдання

6.         Намагайтесь проводити уроки надворі.

7.         Проводьте кожен урок так, ніби проводите його востаннє (Пам’ятайте, що Ви не маєте права бути вчителем лише в школі. Бо бути вчителем – означає бути ним завжди).

 

 

 

З яких складових складається педагогічна майстерність

 учителя? 

Головна складова — духовність учителя.

Ґрунтовне знання       свого предмета.

Розуміння мети і         завдання навчання.

Уміння володіти технологією добору матеріалу до уроку, до теми. Знання, розуміння і володіння методами навчання.

imageРозуміння вибору       форм навчання. Засоби навчання. Уміння чітко уявити собі, яким має бути результат навчання.

Мотивація навчання.

Артистизм. Імпровізація. Знання реальних можливостей дітей і вміння розвивати їхні здібності.

Уміння       дочекатися          успіху         в навчанні від кожного учня.

Терпіння Майстра має   бути безмежним!!!

 

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку