Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному
Вашому уроці діти не нудьгували?
Сім основних порад учителю:
1. Потоваришуйте з учнями
(Запам’ятайте, Ваше головне завдання полягає не в тому, щоб вичитати дітям урок. Головне завдання кожного вчителя – виховувати учнів свідомими людьми, які вміють мислити і поважати один одного).
2. Ніколи не переказуйте того, що можна прочитати в підручнику.
3. Використовуйте різноманітні методики (Пам’ятайте, діти дуже люблять різноманітність.
Побачивши, що вчитель намагається провести урок нестандартно, вони спочатку спостерігатимуть за цим процесом, а пізніше самі пропонуватимуть ідеї).
4. Максимально поєднуйте теорію з практикою.
5. Давайте учням цікаві домашні завдання
6. Намагайтесь проводити уроки надворі.
7. Проводьте кожен урок так, ніби проводите його востаннє (Пам’ятайте, що Ви не маєте права бути вчителем лише в школі. Бо бути вчителем – означає бути ним завжди).
З яких складових складається педагогічна майстерність
учителя?
Головна складова — духовність учителя.
Ґрунтовне знання свого предмета.
Розуміння мети і завдання навчання.
Уміння володіти технологією добору матеріалу до уроку, до теми. Знання, розуміння і володіння методами навчання.
Розуміння вибору форм навчання. Засоби навчання. Уміння чітко уявити собі, яким має бути результат навчання.
Мотивація навчання.
Артистизм. Імпровізація. Знання реальних можливостей дітей і вміння розвивати їхні здібності.
Уміння дочекатися успіху в навчанні від кожного учня.
Терпіння Майстра має бути безмежним!!!