8 клас Контрольна робота № 3 " Головні члени речення"

Про матеріал

Тематичні контрольні роботи з української мови для 8 класу розроблені відповідно до програми поглибленого вивчення української мови.

Адресовані вчителям української мови.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 3

Головні члени речення

Варіант 1

 

  1. Простий підмет ужито в реченні.

А  Важко віддає плоди шипшина.

Б  Біла Церква – моє рідне місто.

В  Кілька дівчат скочило до танцю.     

Г  Бити байдики – улюблена справа ледарів.

                                                                                1б.

  1. Виділене слово є підметом у реченні.

А  Слово, чому ти не твердая криця?

Б  Скресання криги – завжди свято для дітвори.

В  Весело щебетали в гайках пташки.

Г  Собор збудували дуже давно.

                                                                                  1б.

  1. Простий присудок ужито в реченні.

А  Я не перестаю боятися вітру.

Б  Ми не покинемо працювати.

В  Будуть акації привітно шуміть.

Г  Маленький хлопчик став дорослим.

                                                                                  1б.

  1. Складений дієслівний присудок ужито в реченні.

А  Шуміла осінь жовтими садами.

Б  Сьогодні я такий щасливий.

В  Я хотів би літати, як птах.

Г  Я прийшов провідати друга.

                                                                                  1б.

  1. Складений іменний присудок ужито в реченні.

А  Осінь я давно хвалити звик за її веселий звичай.

Б  Червона осінь сіла спочивать.

В  Був хліб святинею для мене.

Г  Лине наді мною небо України.

                                                                                                1б.

  1. Яким членом речення є виділене слово?                   

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

       Синтаксична роль                                                    

  1. підмет                                              
  2. компонент складеного дієслівного присудка               
  3. компонент складеного іменного присудка                                  
  4.  простий присудок                                                                

 

   А  День був ясний.          

   Б  Хотіла б я піснею стати у сюю  хвилину ясну.                                                .  В  Старий підбадьорював своїх дітей.

   Г   Вітер весняний пісню співає.                           

   Д    Я прийшов подякувати другу.                                  4б.                                               

 

 

  1.  У якому реченні допущена пунктуаційна помилка.

А   Я по землі люблю ходити босим.

Б   Твої очі як зорі.

В   А життя це поле несходиме.

Г   Говорити – річ нудна. 

                                                                                     1б.                                     

  1.        Скласти  речення   із складеним іменним  присудком, підкреслити головні й другорядні члени речення.                                                           2б.

 

 

                           Головні члени речення                                                        

                                      Варіант 2

  1. Простий підмет ужито в реченні.

А  Кожен із нас захоплюється історією рідного краю.

Б  Чумацький Шлях освітлює дорогу від Криму до Києва.

В  Тут ми з Піратом і кинулись до моркви.

Г   Багряне сонце сутінню лісною у просвіт хмар.

                                                                                    1б.                                                              

  1. Виділене слово є підметом у реченні.

А  Десь далеко було видно вогник багаття.

Б   Мета життя – зоря на людськім виднокрузі.

В  Дівчина розгорнула пиріжки.

Г  Шумлять пошерхлі комиші.

                                                                                    1б.

  1. Простий  дієслівний присудок ужито в реченні.

А   Море було безбарвне.

Б   Гарним був Київ цього свіжого осіннього    ранку.

В   Будуть тебе кликать у сади зелені хлопців чорночубих диво- наречені.     

Г   Гірські печери затоплені водою.                        1б.

 

  1. Складений дієслівний присудок ужито в реченні.

А  Птахи залишилися зимувати.

Б  Тетяна загадала сестрі полити квіти.

В  Осінні хмари починають темніти.

Г   Високі гори мають глибокі доли.                      1б.

 

     5.   Складений іменний присудок ужито в реченні.

      А  У справедливих армій доля завжди

            прекрасна. 

          Б   Будить спогад давня пісня, пада в трави і

                зника.

          В  Художник щоразу все мусить відкривати

               заново.

          Г  Колише хмара втомлені громи.

                                                                                              1б .

 

   6.Яким членом речення є виділене слово.                        

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Синтаксична роль                                                              

 1 підмет                            

      2  компонент складеного

           дієслівного присудка

      3  компонент складеного

           іменного присудка

      4   простий присудок                                                                    

 

 

       А   Непомітно для батьків син став дорослим.

       Б   Україні, її люду хочу я служити.

       В  Буду мріяти й жити на крилах надій.

       Г  На колишній Гетьманщині на Водохреще

            парубоцтво сходилося на лід помірятися

            силами.  

        Д  Жити – добро робити.                                              4б.    

 

  1. У якому реченні тире між підметом і присудком ставиться обов’язково?.

А  Сини як зима і літо.

Б   Мова не полова.

В  Мова одяг думок.

Г  Ти втілення добра.

 

                                                                                               1б.

  1. Скласти  речення -  із складеним   дієслівним присудком, підкреслити головні й другорядні члени речення.

 

                                                                                    2б.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.3
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1.  Alla
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Панько Яна
    Можна будь ласка відповіді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Світлана Радченко Вікторівна
    Загальна:
    1.3
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    2.0
docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
21585
Оцінка розробки
3.4 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку