8 клас КР № 5 Многокутники. Площі многокутників

Про матеріал
Дана контрольна робота дає можливість перевірити рівень знань учнів з даної теми. Завдання різнорівневі. Кожне з них оцінено відповідною кількістю балів за правильне розв`язання.
Перегляд файлу

___________________________________________________________________________________________________

 

8 клас КР № 5 Многокутники. Площі многокутників Варіант І

  1. Укажіть малюнок, на якому зображено п’ятикутник, вписаний у коло.

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 6 см і 7 см.

 А. 13 см2. Б. 42 см2.  В. 26 см2.  Г. 21 см2.

  1. Знайдіть площу паралелограма, одна зі сторін якого дорівнює 9 см, а висота, проведена до неї, – 4 см.

 А. 18 см2. Б. 13 см2. В. 36 см2. Г. 26 см2.

  1. Обчисліть суму кутів опуклого 13-кутника.
  2. Площа трикутника дорівнює 45 см2, а одна з його сторін – 18 см. Знайдіть висоту трикутника, проведену до цієї сторони.
  3. Площа трапеції дорівнює 24 см2, а одна з її основ – 5 см, а висота – 4 см. Знайдіть другу основу трапеції.
  4. Прямокутник зі сторонами 10 дм і 9,5 дм розрізали на квадрати, сторона кожного з яких дорівнює 0,5 дм. Скільки утворилося квадратів?
  5. Знайдіть площу ромба, одна з діагоналей якого дорівнює 24 см, а сторона – 13 см.
  6. Більша основа рівнобічної трапеції дорівнює 12 см. Точка перетину діагоналей трапеції віддалена від основ на 6 см і 5 см. Знайдіть площу трапеції.

___________________________________________________________________________________________________

 

8 клас КР № 5 Многокутники. Площі многокутників Варіант ІІ

  1. Укажіть малюнок, на якому зображено шестикутник, вписаний у коло.

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 8 см і 6 см.

 А. 14 см2. Б. 24 см2.  В. 48 см2.  Г. 28 см2.

  1. Знайдіть площу паралелограма, одна з висот якого дорівнює 7 см, а сторона, до якої вона проведена, – 5 см.

 А. 17,5 см2. Б. 70 см2. В. 35 см2. Г. 24 см2.

  1. Обчисліть суму кутів опуклого 8-кутника.
  2. Одна зі сторін трикутника дорівнює 8 см. Знайдіть висоту трикутника, проведену до неї, якщо площа трикутника дорівнює 12 см2.
  3. Площа трапеції дорівнює 36 см2, а висота трапеції – 6 см. Знайдіть основу трапеції, якщо друга її основа дорівнює 7 см.
  4. Прямокутник зі сторонами 4 дм і 3,6 дм розрізали на квадрати, сторона кожного з яких дорівнює 0,2 дм. Скільки утворилося квадратів?
  5. Сторона ромба дорівнює 10 см, а одна з діагоналей – 16 см. Знайдіть площу ромба.
  6. Менша основа рівнобічної трапеції дорівнює 8 см. Точка перетину діагоналей трапеції віддалена від основ на 2 см і 3 см. Знайдіть площу трапеції.

___________________________________________________________________________________________________


___________________________________________________________________________________________________

8 клас КР № 5 Многокутники. Площі многокутників Варіант ІІІ

  1. Укажіть малюнок, на якому зображено шестикутник, вписаний у коло.

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 4 см і 9 см.

 А. 13 см2. Б. 18 см2.  В. 26 см2.  Г. 36 см2.

  1. Знайдіть площу паралелограма, одна зі сторін якого дорівнює 8 см, а висота, проведена до неї, – 5 см.

 А. 40 см2. Б. 20 см2. В. 13 см2. Г. 26 см2.

  1. Обчисліть суму кутів опуклого 9-кутника.
  2. Площа трикутника дорівнює 30 см2, а одна з його висот – 12 см. Знайдіть довжину сторони, до якої проведена ця висота.
  3. Площа трапеції дорівнює 24 см2, а її основи – 5 см і 11 см. Знайдіть висоту трапеції.
  4. Прямокутник зі сторонами 8 дм і 4,8 дм розрізали на квадрати, сторона кожного з яких дорівнює 0,4 дм. Скільки утворилося квадратів?
  5. Знайдіть площу ромба, сторона якого дорівнює 17 см, а одна з діагоналей – 30 см.
  6. Точка перетину діагоналей рівнобічної трапеції віддалена від основ на 3 см і 5 см. Знайдіть площу трапеції, якщо більша основа дорівнює 20 см.

___________________________________________________________________________________________________

 

8 клас КР № 5 Многокутники. Площі многокутників Варіант ІV

  1. Укажіть малюнок, на якому зображено п’ятикутник, вписаний у коло.

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 6 см і 5 см.

 А. 30 см2. Б. 15 см2.  В. 11 см2.  Г. 22 см2.

  1. Знайдіть площу паралелограма, одна з висот якого дорівнює 7 см, а сторона, до якої вона проведена, – 5 см.

 А. 40 см2. Б. 80 см2. В. 18 см2. Г. 36 см2.

  1. Обчисліть суму кутів опуклого 11-кутника.
  2. Площа трикутника дорівнює 26 см2. Знайдіть сторону трикутника, якщо висота, проведена до неї, дорівнює 4 см.
  3. Основи трапеції дорівнюють 9 см і 3 см. Знайдіть висоту трапеції, якщо її площа 30 см2.
  4. Прямокутник зі сторонами 9 дм і 7,5 дм розрізали на квадрати, сторона кожного з яких дорівнює 0,5 дм. Скільки утворилося квадратів?
  5. Одна з діагоналей ромба дорівнює 16 см, а його сторона – 10 см. Знайдіть площу ромба.
  6. Точка перетину діагоналей рівнобічної трапеції віддалена від основ на 4 см і 7 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її менша основа дорівнює 8 см.

___________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 14
Оцінки та відгуки
  1. Данилець Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Заклюка Людмила Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Snowyda Vitalii
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мартин Наталя
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Р. Вікторія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Овчар Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8.  vrotsa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Шкиль Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Зеніна Світлана Савеліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Духота Назар
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  12. Єнікеєва Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Александрова Вікторія Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Деркач Євген Володимирович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 11 відгуків
docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
60899
Оцінка розробки
4.6 (14 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку