Урок з теми повторення. Чотирикутники.

Про матеріал
Даний конспект уроку може бути використаний на уроках геометрії в 8 класі при узагальненні та систематизації знань з теми «Повторення» наприкінці навчального року в курсі геометрії 12-річної школи.
Перегляд файлу

8-А

 

8-Б

 

                       Урок № 

 


                  Тема. Повторення. Паралелограм.

                   Прямокутник. Ромб. Квадрат. Трикутник.

Цілі:

         навчальна: узагальнити й систематизувати  знання

         учнів із теми «Паралелограм. Прямокутник. Ромб.

         Квадрат. Трикутник »; удосконалити вміння  

         розв’язувати задачі з цієї теми;

         розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, виділяти головне в досліджуваному матеріалі;

         виховна: виховувати почуття відповідальності, віру у власні сили.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

  1. Організаційний етап
  1. Привітання.
  2. Перевірка присутності учнів
  3. Перевірка готовності учнів до уроку
  1. Аналіз контрольної роботи № 5
  2. Узагальнення і систематизація знань

1. Фронтальне опитування:

  1. Сформулюйте означення чотирикутника, його сторін, 

 вершин, кутів, діагоналей.

2. Сформулюйте означення, властивості та ознаки:

           а) паралелограма;

           б) прямокутника;

           в) ромба;

           г)  квадрата.

3. Сформулюйте означення трапеції.

4. Які види трапецій ви знаєте?

5. Сформулюйте означення та властивості середніх ліній

    трикутника і тра­пеції.

6. Сформулюйте означення та властивості середньої лінії

    трапеції.

7. Які чотирикутники називають вписаними в коло?

8. Сформулюйте властивість і ознаку вписаного

    чотирикутника.

9. Які чотирикутники називають описаними навколо

     кола?

10. Сформулюйте властивість на ознаку описаного

     чотирикутника.

  1.              Сформулюйте означення і властивості площі

          многокутника.

  1.              Сформулюйте теорему про площу прямокутника та

          її наслідок.

  1.              Сформулюйте теорему про площу паралелограма.
  2.              Сформулюйте теорему про площу трикутника та її

          наслідки.

  1.              Сформулюйте теорему про площу трапеції та її

          наслідок.

2. Виконання завдань на картках із друкованою основою

За наведеним зразком продовжити заповнення таблиці

Вид чотирикутника

Означення

Властивості

Ознаки

Площа

Паралелограм

Чотирикутник АВСD, у якому

АВ || СD  і

ВС || АD

  1. АВ = СD, ВС = АD;

2)A = ∠C, ∠B = ∠ D

  1. О — точка пере­тину  АС і BD,

АO = ОС, BO=OD

4)Cума кутів, прилеглих до однієї сторони = 180˚

1) Якщо АВ=CD i BC=AD,  то ABCD – паралелограм

2) Якщо АВ=CD i, АВ||CD 3) Якщо ВC=AD i, ВC||AD

4) Якщо АO = ОС, BO=OD, О — точка пере­тину  АС і BD

 

 

Прямокутник

 

1)  Усі властивості паралелограма

2)

 

 

Ромб

 

1)  Усі властивості паралелограма

2)

3)

 

 

 

 

Квадрат

 

1)  Усі властивості паралелограма

2) Усі властивості ромба

 

 

Трапеція

 

                            Рівнобічна

1)

2)

3)

 

 

  1. Розв’язування задач.

1.  Задачі за готовими кресленнями.

                 1. Знайти усі невідомі кути ромба. 2.  Знайти усі невідомі кути трапеції.

 

 

 

 

 

 

 

                       а)                                              б)

 

3.      4.     5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.         7.  

 

 

 

 

 

 

 

 

8.                                               9.  АОВ-? 10.  11.

  

 

 

 

 

 

 

                                                                           13.         

                                                                                                                                         14.

12. Сos ∠C - ?  

 

 

 

 

 

15. Знайдіть довжину відрізка MK, зображеного на рисунку, 

    якщо KP = 35 см, EP = 14 см, DE = 12 см. 

 

 

16. Відрізок MK, зображений на рисунку, паралельний стороні

     DE трикутника DEP, DE = 32 см, DP = 40 см, MP = 25 см.

     Знайдіть довжину відрізка MK.

 

 

 

 

 17. Знайдіть х.                       18. Знайдіть х.                                19. АD - ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.  21.  22.

 

 

 

 

2. Робота за підручником

    Виконання письмових вправ: № 806!(1 випадок), 808, 814, 821

  1. Підсумки уроку.
  2. Домашнє завдання: повторити § 1-14

№ 806 (2 випадок), 824, 825

Задачі на роздавальному матеріалі

 

 

 

-

docx
Додано
16 березня
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку