КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ІІ СЕМЕСТР. 2018/2019 Н. Р.
8 КЛАС (II ІНОЗЕМНА)
Кількість годин на семестр: 39
Кількість годин на тиждень: 2
№ п/п |
Дата проведення |
Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повторення |
||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема 4. Свята та звичаї. 7 годин |
|||||||||
29. |
08.01. 2019 |
Свята та традиції |
Множина іменників (повторення) Впр. 1, с. 87 |
Sich vorbereiten (bereitete sich vor, hat sich vorbereitet) auf (Akk.), der Adventskranz (-¨-e), der Adventskalender (-), der Weihnachtsmarkt (-¨-e), die Kerze (-n), das Gebäck, die Bescherung, anzünden (zündete an, hat angezündet). Впр. 2, с. 87; РЗ |
РЗ |
Впр. 3, с. 87 Впр. 4, с. 88 |
Впр. 5, с. 88 |
РЗ |
|
30. |
10.01. 2019 |
Свята та настрій |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «dass» Впр. 2, 3, с. 89; РЗ |
Die Stimmung, der Streit (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen (klappte, hat geklappt), stören (störte, hat gestört) (Akk.). РЗ |
Впр. 5, 6, с. 91 |
Впр. 4b, с. 90; РЗ |
Впр. 1, с. 89, Впр. 4a, с. 90, Впр. 4c, 7, 8, с. 91 |
РЗ |
Символи свят |
31. |
15.01. 2019 |
Символи Різдва та його історія |
Відмінювання особових займенників РЗ |
Der Pfarrer (-), die Orgel (-n), übernehmen (übernahm, hat übernommen), verbreiten (verbreitete, hat verbreitet). Впр. 1b, 2, с. 92; РЗ |
РЗ |
Впр. 3, с. 92, Впр. 4a, 4b, с. 93; РЗ |
Впр. 5, с. 93
|
Впр. 6, с. 93; РЗ |
Множина іменників
|
32. |
17.01. 2019 |
Свята навесні |
Порядкові числівники Впр. 2, с. 94; РЗ |
Die Scherben (Pl.), die Schnecke (-n), das Vergissmeinnicht (-), zerbrechen (zerbrach, hat zerbrochen), umarmen (umarmte, hat umarmt). |
РЗ |
Впр. 4, с. 95, Впр. 5, с. 96; РЗ |
Впр. 3a, b, с. 95, Впр. 6, 7, с. 96 |
РЗ |
Відмінювання особових займенників
|
33. |
22.01. 2019 |
Великодні традиції |
Словотвір: складні слова Впр. 2, с. 97, Впр. 7, с. 100; РЗ |
Die Ostereiersuche, der Osterbaum (-¨-e), vergessen (vergaß, hat vergessen), vergesslich, die Überraschung (-en). Впр. 2, с. 97; РЗ |
|
Впр. 4, с. 98, Впр. 5, 6, с. 99 |
Впр. 3, с. 98 |
Впр. 8, с. 100); РЗ |
Порядкові числівники
|
34. |
24.01. 2019 |
Повторення |
Впр. 3, с. 102 |
РЗ |
|
Впр. 1, с. 101, Впр. 3, с. 102 |
Впр. 1, 2, с. 101; РЗ |
|
Словотвір: складні слова
|
35. |
29.01. 2019 |
Тестова робота № 4 |
|
|
|
Самостійне виконання лексико-граматичних вправ |
Словотвір: складні слова
|
||
Тема 5. Природа навколо нас. 9 годин |
|||||||||
36. |
31.01. 2019 |
Яка сьогодні погода? |
Безособовий займенник «es». Впр. 2, с. 105, Впр. 3, 4, с. 106; РЗ |
Blitzen (blitzte, hat geblitzt), donnern (donnerte, hat gedonnert), tauen (taute, hat/ist getaut), der Frost (-¨-e), der Nebel (-), sonnig, neblig, frostig, windig. Впр. 2, с. 105; РЗ |
|
Впр. 3, с. 106 |
Впр. 1b, с. 105, Впр. 5, с. 106 |
РЗ |
Слабка відміна іменників |
37. |
05.02. 2019 |
Наші тварини |
Слабка відміна іменників Впр. 4с, 5, с. 108; Впр. 6, с. 109; РЗ |
Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier (-e), fangen (fing, hat gefangen), fressen (fraß, hat gefressen). Впр. 2, 3, 4a, с. 107; РЗ |
|
Впр. 4b, с. 107 |
Впр. 7, с. 109 |
РЗ |
Множина іменників |
38. |
07.02. 2019 |
Природа у моїй місцевості |
Множина іменників (повторення) Впр. 1a, с. 110 |
In der Nähe von (Dat.), der Hirsch (-e), das Reh (-e), das Eichhörnchen (-), das Murmeltier (-e). Впр. 1b, 1c, с. 110, Впр. 3b, с. 111; РЗ |
РЗ |
Впр. 3a, с. 110 |
Впр. 2, с. 110, Впр. 4, с. 111 |
Впр. 5, с. 111; РЗ |
Модальні дієслова |
39. |
12.02. 2019 |
Небезпека для природи |
Підрядне речення причини Впр. 5a, 5b, с. 113, Впр. 6, с. 114; РЗ |
Die Gefahr (-en), der Lärm, die Verschmutzung, der Schadstoff (-e), intakt, gestört, geraten (geriet, ist geraten), verschmutzen (verschmutzte, hat verschmutzt), denken (dachte, hat gedacht) an (Akk.). Впр. 2, 3, с. 112; РЗ |
Впр. 4, с. 113; РЗ |
Впр. 4, с. 113 |
Впр. 6, с. 114 |
Впр. 7, с. 114; РЗ |
Модальні дієслова |
40. |
14.02. 2019 |
Наші будні та природа |
|
Die Großstadt (-¨-e), die Belastung (-en), die Topfpflanze (-n), im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.). Впр. 1, с. 115, Впр. 3, с. 116; РЗ |
Впр. 5, с. 117 |
Впр. 4b, с. 116; РЗ |
Впр. 2, с. 115, Впр. 4a, с. 116, Впр. 6, 7, с. 117 |
РЗ |
Підрядне речення причини
|
41. |
19.02. 2019 |
Захищати наше навколишнє середовище |
Модальні дієслова «müssen» та «können» із займенником «man» (повторення) Впр. 4, 5, с. 119 |
Sparen (sparte, hat gespart), benutzen (benutzte, hat benutzt), verwenden (verwandte/verwendete, hat verwandt/verwendet), wiederverwerten (verwertete wieder, hat wiederverwertet), recyceln (recycelte, hat recycelt), die Windturbine (-n), die Solarzelle (-n), das Atomkraftwerk (-e), der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall. Впр. 2, 3, c. 118, Впр. 5, с. 119; РЗ |
|
Впр. 6, с. 119 |
Впр. 4, с. 119 |
Впр. 7, с. 119; РЗ |
Словотвір: складні слова
|
42. |
21.02. 2019 |
Роздільне сміття |
Словотвір: складні слова Впр. 2, с. 120 |
Die Mülltrennung, die Mülltonne (-n), der Müllcontainer (-), der Müllhaufen (-), der Kunststoff (-e), der Restmüll, die Glühbirne (-n), die Eierschale (-n), die Kartoffelschale (-n), das Spülmittel (-), übrig bleiben (blieb übrig, ist übrig geblieben). Впр. 2, с. 120, Впр. 5, с. 121; РЗ |
|
Впр. 4, с. 121; РЗ |
Впр. 3, с. 120, Впр. 6-8, с. 122 |
РЗ |
Модальні дієслова |
43. |
26.02. 2019 |
Повторення |
РЗ |
Впр. 3, с. 124; РЗ |
|
|
Впр. 1, с. 123, Впр. 3, с. 124 |
Впр. 1, 2, с. 123 |
Модальні дієслова |
44. |
28.02. 2019 |
Тестова робота № 5 |
|
|
|
Самостійне виконання лексико-граматичних вправ |
Модальні дієслова |
||
Тема 6. Подорожі. 9 годин |
|||||||||
45. |
05.03. 2019 |
Ми полюбляємо подорожувати |
Модальне дієслово «möchte» (повторення) Впр. 5, с. 127 Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення) Впр. 5, с. 127, Впр. 6, с. 128; РЗ |
Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en), mitnehmen (nahm mit, hat mitgenommen). Впр. 1а, с. 126; РЗ |
РЗ |
Впр. 2, с. 126; РЗ |
Впр. 3, 4, с. 127, Впр. 6, с. 128 |
Впр. 5, с. 127, Впр. 7, с. 128; РЗ |
Модальні дієслова |
46. |
07.03. 2019 |
Німеччина – країна та люди |
Відмінювання географічних назв Впр. 5, 6, с. 131; РЗ |
Das Bundesland (-¨-er), die Hauptstadt (-¨-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.). Впр. 2, 3, с. 129, Впр. 7, с. 131; РЗ |
РЗ |
Впр. 4, с. 130 |
Впр. 6, 7, с. 131 |
РЗ |
Модальні дієслова |
47. |
12.03. 2019 |
Німецькими вуличками |
Відмінювання географічних назв Впр. 4, с. 133, Впр. 5, с. 134, Впр. 7, с. 134 |
Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen. Впр. 1, 2, с. 132; РЗ |
Впр. 6, с. 134 |
Впр. 3, с. 132, Впр. 5, с. 134; РЗ |
Впр. 1, 2, с. 132, Впр. 4, с. 133, Впр. 7, с. 134 |
РЗ |
Відмінювання географічних назв
|
48. |
14.03. 2019 |
Подорожуємо залізницею |
Вживання модальних дієслів (повторення) Впр. 2, с. 135 Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення) Впр. 3, с. 136 |
Der Bahnhof (-¨-e), der Fahrplan (-¨-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück, bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist # abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.). Впр. 2, с. 135, Впр. 3, с. 136; РЗ |
Впр. 4а, с. 136; РЗ |
|
Впр. 3, 4b, с. 136 |
Впр. 5, с. 137; РЗ |
Вживання модальних дієслів |
49. |
19.03. 2019 |
Поїздка до Берліна |
Займенники «jemand» та «niemand». Впр. 2, с. 138, Впр. 3, с. 139, Впр. 7, с. 140; РЗ |
Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.). Впр. 1, с. 138; РЗ |
|
Впр. 2, с. 138, Впр. 4, с. 139, Впр. 5, с. 140; РЗ |
Впр. 1, с. 138 |
Впр. 6, с. 140 |
Займенники
|
50. |
21.03. 2019 |
Це наша Батьківщина |
Географічні назви (повторення). Впр. 2, 3, с. 141, Впр. 4, с. 142 |
Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült sein von (Dat.), malerisch. Впр. 1, 2, с. 141; РЗ |
|
Впр. 4, с. 142; РЗ |
Впр. 3, с. 141 |
Впр. 5, с. 142; РЗ |
Географічні назви |
51. |
02.04. 2019 |
Тут я живу |
Множина іменників (повторення) Впр. 1, с. 143 Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження (повторення) Впр. 2, с. 143, Впр. 4, 5, с. 144; РЗ |
Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit. Впр. 1, 2, с. 143, Впр. 3, с. 144; РЗ |
|
Впр. 4, с. 144, Впр. 6, с. 145 |
Впр. 3, с. 144, Впр. 7, с. 145 |
Впр. 5, с. 144; РЗ |
Географічні назви |
52. |
04.04. 2019 |
Повторення |
РЗ |
РЗ |
|
|
Впр. 1 (проект), Впр. 3, 4, с. 146 |
Впр. 1 (проект), Впр. 2, с. 146; РЗ |
Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження |
53. |
09.04. 2019 |
Тестова робота № 6 |
|
|
|
Самостійне виконання лексико-граматичних вправ |
Підрядні речення причини |
||
Тема 7. Шкільне життя. 8 годин |
|||||||||
54. |
11.04. 2019 |
У школі |
Підрядні речення причини (повторення) Впр. 5, с. 150 Модальне дієслово «mögen» (повторення) Впр. 6, с. 150 |
Das Schulfach (-¨-er), die Ausrede (-n), der Quatsch, kaputt, ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen). Впр. 2, 3, с. 149; РЗ |
Впр. 5а, с. 150 |
Впр. 4а, с. 149 |
Впр. 1b, 2, 3, с. 149, Впр. 4b, 5, 6, с 150
|
РЗ |
Підрядні речення причини |
55. |
16.04. 2019 |
Будівля нашої школи |
Множина іменників (повторення) Впр. 1, с. 151; РЗ |
Das Gebäude (-), die Aula (Aulen), die Werkstatt (-¨-en), die Garderobe (-n), das Sekretariat (-e), die Eingangshalle (-n), die Treppe (-n), der Computerraum (-¨-e), der Gang (-¨-e), die Führung (-en). Впр. 1, 2, с. 151, Впр. 3, с. 152; РЗ |
РЗ |
Впр 4, с. 152; РЗ |
Впр. 2, с. 151, Впр. 3, с. 152 |
Впр. 5, с. 152 |
Множина іменників |
56. |
18.04. 2019 |
Вчителі та учні |
Наказовий спосіб дієслів Впр. 3, с 153, Впр. 4, с. 154 |
Die Lust, abfragen (fragte ab, hat abgefragt), aufrufen (rief auf, hat aufgerufen), abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben), aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen), Viel Spaß! Впр. 2, с. 153 |
|
Впр. 5, с 154
|
Впр. 2, с. 153, Впр. 4, 6, с. 154
|
Впр. 6, с. 154; РЗ
|
Модальні дієслова |
57. |
23.04. 2019 |
На уроці німецької мови |
Наказовий спосіб дієслів Впр. 5, с. 156 |
Die Muttersprache (-n), erfahren (erfuhr, hat erfahren), Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.), verbessern (verbesserte, hat verbessert), wiederholen (wiederholte, hat wiederholt). Впр. 3, с. 155 |
|
Впр. 2, с. 155, Впр. 4, с. 156 |
Впр. 1b, 3, с. 155, Впр. 6, 7, с 156 |
РЗ |
Наказовий спосіб дієслів
|
58. |
25.04. 2019 |
Наші шкільні заходи |
|
Die Show (-s), die Jury (-s), die Einlage (-n), der Interessent (-en), selbst gebastelt, stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), teilnehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.). Впр. 1, 2, с. 157; РЗ |
Впр. 3, с. 158 |
|
Впр. 2, с. 157, Впр. 3, 4, с. 158, Впр. 5, с. 159
|
Впр. 5-7, с. 159; РЗ |
Модальні дієслова |
59. |
30.04. 2019 |
Повторення |
Впр. 3, с. 161; РЗ |
РЗ |
|
|
Впр. 1, с. 160 Впр. 3., с. 160 |
|
Модальні дієслова |
60. |
02.05. 2019 |
Тестова робота № 7 |
|
|
|
Самостійне виконання лексико-граматичних вправ |
Модальні дієслова |
||
61. |
07.05. 2019 |
Підготовка до контрольних робіт |
|
|
|
|
ЛО, ГО теми |
||
62. |
09.05. 2019 |
Контроль письма |
|
|
|
|
ЛО, ГО тем |
||
63. |
14.05. 2019 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||
64 |
16.05. 2019 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||
65. |
21.05. 2019 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
||
66. |
28.05. 2019 |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
||
67. |
30.05. 2019 |
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|