8 клас Презентація до уроку алгебри на тему "Добуток і частка квадратних коренів"

Про матеріал
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності Я знаю: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня Я вмію розв’язувати вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Добуток і частка квадратних коренів8 клас АЛГЕБРА

Номер слайду 2

Добуток і частка квадратних коренів. Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності Я знаю: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня. Я вмію розв’язувати вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня

Номер слайду 3

Проверка домашнего задания№ 474 (2, 4, 6, 8 – усно; 10, 12 – біля дошки)№ 476 – усно№ 478 - усно

Номер слайду 4

Добуток і частка квадратних коренів.

Номер слайду 5

Добуток і частка квадратних коренів. Знайти паруhttps://learningapps.org/5715254 Обчисліть: «Мобільні – це класно»https://youtu.be/v3p_Kn. Ya. GLk

Номер слайду 6

№ 482, 483 (1,3,5), 487 (1-5)Добуток і частка квадратних коренів.а2 – b2 = .............

Номер слайду 7

Самостійна робота {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Варіант 1 Варіант 21. Знайдіть значення виразу:а)  ;б)  ; в)  ; г)  ;д) ; є)  ; ж) . а)  ; б)  ; в)   ; г)  ;д)  ; є)  ; ж)  .

Номер слайду 8

1. Винесення множника з-під знака кореня. Якщо b ≥ 0, то  Винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня. Приклад 1.√ 50 = √ 25 * 2 = √25 * √2 = 5 √2√ 48 = √ 16 * 3 = √16 * √3 = 4 √3 ВПРАВА№ 499 (1, 3, 5, 7, 9, 11), 500

Номер слайду 9

2. Внесення множника під знак кореня. Якщо b ≥ 0, то  Приклад 2.6 √2 = √62 * √ 2 = √36 * √2 = √36*2 = √72 5 √3 = √52 * √ 3 = √25 * √3 = √25*3 = √75 ВПРАВА№ 502 (1, 3, 5, 7, 9, 11), 506

Номер слайду 10

Підсумки уроку. В якому з випадків правильно виконано дію?а)  ; б)  ; в)  ; г)  .

Номер слайду 11

Завдання додому§ 16, № 501 (2,4,6,8,10,12),№ 503

Номер слайду 12

Шадько О. О.вчитель математики. Богданівська ОЗШ І – ІІІ ступенів

pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
2914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку