14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

8 класс Підсумковий урок з теми: "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Я вмію наводити приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснити, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

знаю: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій ,за їх графіками;

розв'язую вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв'язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратні корені. Дійсні числа. Підсумковий урок.8 клас АЛГЕБРА

Номер слайду 2

Я вмію наводити приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;пояснити, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;знаю: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;характеризує: властивості функцій ,за їх графіками;розв’язую вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Номер слайду 3

1. Раціональні числа, ірраціональні числаце числа, які можна подати у вигляді відношення , де m – ціле число, а n – натуральне. Q = { , m є Z, n є N} Кожне раціональне число можна записати у вигляді:- скінченого дробу;- нескінченого періодичного дробу це всі дійсні числа, що не є раціональними — тобто не можуть бути записані як відношення цілих чисел , Q = { , m є Z, n є N} а лише нескінченними неперіодичними десятковими дробами.

Номер слайду 4

1. Раціональні числа, ірраціональні числаhttps://learningapps.org/2292979

Номер слайду 5

Спираль Феодора (также называемая спиралью корня квадратного из угла, спиралью Эйнштейна или спиралью Пифагора)[1] — приближение к архимедовой спирали, состоящее из смежных прямоугольных треугольников, примыкающих друг к другу. Прояви творчість

Номер слайду 6

2. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. Квадра́тний ко́рінь з числа x — це число, квадрат якого (результат множення на себе) дорівнює x. Квадратний корінь часто називають просто корінь. Серед чисел, квадрат яких дорівнює додатному числу х, обов'язково є додатне число (крім 0). Це число називається арифметичним значенням квадратного кореня і позначається символом  √х або як .

Номер слайду 7

Працюємо з підручником - таблиця квадратів (форзац)

Номер слайду 8

УСНО:

Номер слайду 9

ПРАЦЮЄМО В ПАРІ. Кому не враховуємо

Номер слайду 10

3. Властивості арифметичного квадратного кореня

Номер слайду 11

3. Властивості арифметичного квадратного кореня

Номер слайду 12

РОЗВ’ЯЗУЄМО ВПРАВИ:

Номер слайду 13

ПРАЦЮЄМО В ГРУПІ – ЛАБІРИНТ:4. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Номер слайду 14

ПРАЦЮЄМО В ГРУПІ - ЛАБІРИНТ:

Номер слайду 15

ПРАЦЮЄМО РАЗОМ:

Номер слайду 16

5. Функція y= x2 та її графік і властивості. Функція y= √x , її графік і властивості.https://www.geogebra.org/graphing

Номер слайду 17

Область значень функції–Область звизначення функції –Нулі функції – Функція спадає – Функція зростає –5) Найбільше значення – Найменше значення –6) Функції неперервна. Графік функції - ІІ І

Номер слайду 18

Область значень функції–Область звизначення функції –Нулі функції – Функція зростає –5) Найбільше значення – Найменше значення –6) Функції неперервнаІ

Номер слайду 19

ПРАЦЮЄМО РАЗОМ:

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Підводимо підсумки: Що мені вдалося?Чому мені не все зрозуміло?Над чим ще треба працювати?

Номер слайду 24

Завдання додому:§ 2 Завдання №4 сторінка 138“Перевір себе” в тестовій форміЗразок виконання: № 10 сторінка 124 приклад 6:№ 11 сторінка 123 приклад 5№ 12 сторінка 123 приклад 3(3)

Номер слайду 25

Шадько О. О.вчитель математики. КЗ “Богданівська ОЗШ І – ІІІ ступенів”Джерела: Підручник Алгебра 8, А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонский, М. С. Якір. Вікіпедіїяhttps://learningapps.org/2292979https://www.geogebra.org/graphinghttps://www.pinterest.com 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самуніна Надія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
22 лютого
Переглядів
433
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку