10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок алгебри у 8 класі

Про матеріал
Урок алгебри у 8 класі. "Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь"
Перегляд файлу

Розробка уроку алгебри у 8 класі

Тема. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь

Мета: сформувати уявлення учнiв про схему розв’язання задач на сумiсну роботу складанням дробово-рацiонального рiвняння; сформувати вмiння застосовувати складену схему розв’язання текстових задач на сумiсну роботу, розвивати вміння аналізувати задачу, узагальнювати, виховувати старанність, наполегливість.

Тип уроку: застосування вмiнь та навичок.

Обладнання: електронний конструктор уроку, мультимедійна презентація, картка- схема

Методи: практичні, репродуктивні, контролю

Основні поняття: рівняння, спільна робота, квадратне рівняння

Хiд уроку

І. Органiзацiйний етап

ІІ. Повідомлення теми, мети i завдань уроку

Знати: алгоритм розв’язку квадратного рівняння, дробово-раціонального рівняння, алгоритм розв’язку задач за допомогою рівнянь

Вміти: розв’язувати задачі за допомогою рівнянь

ІІІ. Актуалiзацiя опорних знань

Виконання усних вправ - фронтальна робота

1. При яких значеннях x має змiст вираз:

а) б) в) г) д)

2. Розв’яжiть рiвняння: - ІІІ рівень – самостійна робота, рівняння на вибір

а) б) в)

ІV. Формування вмiнь

Виконання письмових вправ

1. Розв’язування задач на сумiсну роботу.

1) Два екскаватори, працюючи разом, вирили канаву за 3 год 45 хв. Перший екскаватор, працюючи сам, може вирити канаву на 4 год швидше, нiж другий. За який час може вирити канаву кожний екскаватор, працюючи окремо?

2) Перша бригада може прокласти дорогу на 3 днi швидше, нiж друга. Якщо перша бригада пропрацює 6 днiв, а потiм друга — 4 днi, то вони прокладуть усю дорогу. За скiльки днiв може прокласти дорогу перша бригада?

2. Розв’язування задач на рух.

1) Пароплав проплив 18 км за течiєю рiчки i 16 км проти течiї. На шлях за течiєю рiчки вiн затратив на 15 хв менше, нiж на шлях проти течiї. Знайдiть швидкiсть течiї рiчки, якщо швидкiсть пароплава у стоячiй водi 20 км/год.

VІІ. Домашнє завдання

1.Один штукатур може виконати завдання на 5 годин швидше, нiж другий. Разом вони виконають це завдання за 6 годин. За скiльки годин кожен з них виконає завдання?

2) Два лiтаки вилетiли одночасно з одного аеродрому на другий, вiдстань мiж якими 1800 км. Швидкiсть одного лiтака на 100 км/год менше вiд швидкостi iншого, отже, вiн прибув у призначений пункт на 36 хв пiзнiше. Знайдiть швидкiсть кожного лiтака.

 

V. Пiдсумок уроку

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Бордюжан Ірина
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
23 лютого
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку