8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. Тест

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. У якого поета ви НЕ вивчали творів громадян-ської лірики? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ні в кого з них. 1. Хто з поетів родом НЕ з Донбасу? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. ІІ варіант І варіант В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько

Номер слайду 2

2. Хто став біженцем російсько-української вій-ни, що почалася 2014 ро-ку? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. 2. Хто написав автобіо-графічний роман? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них.

Номер слайду 3

3. Який із творів нале-жить до інтимної лірики? (1) А. “Наша мова”. Б. “Васильки”. В. “Осінь”. Г. “З дитинства: дощ”. 3. Який із творів нале-жить до громадянської лі-рики? (1) А. “Наша мова”. Б. “Васильки”. В. “Осінь”. Г. “З дитинства: дощ”.

Номер слайду 4

4. Які слова у вірші “На-ша мова” написані з вели-кої літери? (1) А. Мова, Україна. Б. Пісня, Мова. В. Україна, Літопис. Г. Пісня, Літопис. 4. Із яким словом пов’я-зане слово “весілля” у вір-ші “Теплі слова”? (1) А. Дунай. Б. Коровай. В. Калина. Г. Боярин.

Номер слайду 5

5. Яка ідея вірша “Васи-льки”? (1) А. Кохання вічне. Б. Кохання – найпре-красніше почуття. В. Не варто кохати, бо всі помремо. Г. Кохання не буває. 5. Який вислів близький до ідеї вірша “Бачиш: між трав зелених…”? (1) А. Я знаю, що я нічого не знаю. Б. Ми відповідаємо за тих, кого приручили. В. Наука в ліс не веде. Г. З усіх утрат втрата часу найтяжча.

Номер слайду 6

6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Теплі слова”. 2. “З дитинства: дощ”. 3. “Зимовий етюд”. 4. “Бачиш: між трав зелених…”. А. Хто напасеться, хто набігається, хто нахита- ється, хто насидиться… Б. Тож хай знають воро- ги якими словами на само- ті мовчимо. В. Співаймо пісні про кохання. Г. Кажеш, що не зумієм, не маєм любові й хисту... Д. За вікном дерева в своїх снах... 6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Наша мова”. 2. “Теплі слова”. 3. “Васильки”. 4. “З дитинства: дощ”. А. Тож пісенними слова- ми з побратимами у това- ристві розмовляємо. Б. І гаї синіють ген на ви-дноколі… В. А хмара плете і плете зелене волосся дощу… Г. Наповнюймо цей хо- лодний всесвіт теплими словами нашої мови. Д. Треба в житті любити гаряче і багато…

Номер слайду 7

7. Виконати повний аналіз вір-ша “Зимовий етюд” або “Осінь” – на вибір (5). На шибі вікна замерзле відлуння розмаїття думок, За вікном дерева в своїх снах... З-під снігу — є легке відчуття їх весняної замріяності, Вітер вихоплює з гілок звуки — Він намагається скласти з них зимову сонату. Вслухаючись,.. можна побачити мерехтіння і переливи їх кольороспалахів. Ця краса наскрізь проймає єство, Хочеться поділитись,.. білокрилі промені-думки линуть до тебе. 7. Виконати пов-ний аналіз вірша “Любіть Україну” (5).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчишин Любов Зіновіївна
    Чудовий матеріал. Вдало підібрані завдання по темі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
2230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку