Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко
1. У якого поета ви НЕ вивчали творів громадян-ської лірики? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ні в кого з них. 1. Хто з поетів родом НЕ з Донбасу? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. ІІ варіант І варіант В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько
Номер слайду 2
2. Хто став біженцем російсько-української вій-ни, що почалася 2014 ро-ку? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. 2. Хто написав автобіо-графічний роман? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них.
Номер слайду 3
3. Який із творів нале-жить до інтимної лірики? (1) А. “Наша мова”. Б. “Васильки”. В. “Осінь”. Г. “З дитинства: дощ”. 3. Який із творів нале-жить до громадянської лі-рики? (1) А. “Наша мова”. Б. “Васильки”. В. “Осінь”. Г. “З дитинства: дощ”.
Номер слайду 4
4. Які слова у вірші “На-ша мова” написані з вели-кої літери? (1) А. Мова, Україна. Б. Пісня, Мова. В. Україна, Літопис. Г. Пісня, Літопис. 4. Із яким словом пов’я-зане слово “весілля” у вір-ші “Теплі слова”? (1) А. Дунай. Б. Коровай. В. Калина. Г. Боярин.
Номер слайду 5
5. Яка ідея вірша “Васи-льки”? (1) А. Кохання вічне. Б. Кохання – найпре-красніше почуття. В. Не варто кохати, бо всі помремо. Г. Кохання не буває. 5. Який вислів близький до ідеї вірша “Бачиш: між трав зелених…”? (1) А. Я знаю, що я нічого не знаю. Б. Ми відповідаємо за тих, кого приручили. В. Наука в ліс не веде. Г. З усіх утрат втрата часу найтяжча.
Номер слайду 6
6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Теплі слова”. 2. “З дитинства: дощ”. 3. “Зимовий етюд”. 4. “Бачиш: між трав зелених…”. А. Хто напасеться, хто набігається, хто нахита- ється, хто насидиться… Б. Тож хай знають воро- ги якими словами на само- ті мовчимо. В. Співаймо пісні про кохання. Г. Кажеш, що не зумієм, не маєм любові й хисту... Д. За вікном дерева в своїх снах... 6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Наша мова”. 2. “Теплі слова”. 3. “Васильки”. 4. “З дитинства: дощ”. А. Тож пісенними слова- ми з побратимами у това- ристві розмовляємо. Б. І гаї синіють ген на ви-дноколі… В. А хмара плете і плете зелене волосся дощу… Г. Наповнюймо цей хо- лодний всесвіт теплими словами нашої мови. Д. Треба в житті любити гаряче і багато…
Номер слайду 7
7. Виконати повний аналіз вір-ша “Зимовий етюд” або “Осінь” – на вибір (5). На шибі вікна замерзле відлуння розмаїття думок, За вікном дерева в своїх снах... З-під снігу — є легке відчуття їх весняної замріяності, Вітер вихоплює з гілок звуки — Він намагається скласти з них зимову сонату. Вслухаючись,.. можна побачити мерехтіння і переливи їх кольороспалахів. Ця краса наскрізь проймає єство, Хочеться поділитись,.. білокрилі промені-думки линуть до тебе. 7. Виконати пов-ний аналіз вірша “Любіть Україну” (5).