8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. Тест 2

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько. За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. У якого поета ви ви-вчали твори тільки пей-зажної лірики? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. У кожного з них. 1. Хто з поетів нині продовжує творити? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. ІІ варіант І варіант В.Сосюра, В.Підпалий, В.Голобородько

Номер слайду 2

2. Хто починав писати російською мовою? (1) А. В.Сосюра. Б. В.Підпалий. В. В.Голобородько. Г. Ніхто з них. 2. Чия автобіографія вміщена в підручнику? (1) А. В.Сосюри. Б. В.Підпалого. В. В.Голобородька. Г. Нікого з них.

Номер слайду 3

3. Який із творів нале-жить до громадянської лі-рики? (1) А. “Зимовий етюд”. Б. “Васильки”. В. “Любіть Україну”. Г. “З дитинства: дощ”. 3. Який із творів нале-жить до пейзажної ліри-ки? (1) А. “Наша мова”. Б. “Васильки”. В. “Бачиш: між трав зе-лених…”. Г. “З дитинства: дощ”.

Номер слайду 4

4. Як уявляє світ лірич-ний герой вірша “З дитин-ства: дощ”? (1) А. Як велику сферу. Б. Як пустоту із зірка-ми. В. Як гончарний круг. Г. Як плетиво. 4. Як народжуються слова, на думку автора вірша “Теплі слова”? (1) А. Разом із співом. Б. Разом із диханням. В. Разом із людиною. Г. Разом із нацією.

Номер слайду 5

5. Яка ідея вірша “Теплі слова”? (1) А. Плекаймо нашу мо-ву: без неї ми мертві. Б. Кохання – найпре-красніше почуття. В. Бережімо довкілля! Г. Треба казати людям добрі слова. 5. Яка тема вірша “Зи-мовий етюд”? (1) А. Зима – сувора пора. Б. Морозяні візерунки. В. Передчуття весни. Г. Зимові свята.

Номер слайду 6

6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Теплі слова”. 2. “З дитинства: дощ”. 3. “Зимовий етюд”. 4. “Наша мова”. А. Він намагається скла-сти з них зимову сонату. Б. Тож хай знають воро- ги якими словами на само- ті мовчимо. В. Хто набігається, хто нахитається, хто насиди- ться на горі… Г. Кажеш, що не зумієм, не маєм любові й хисту... Д. Розповідаймо казки своїм онукам, щоб не вме- рло слово “Змій”. 6. Установіть відповід-ність (2). 1. “Наша мова”. 2. “Теплі слова”. 3. “Васильки”. 4. “З дитинства: дощ”. А. А хто прийде додому у хату, наповнену теплом, як гніздо. Б. І ось так же в полі бу-дуть двоє йти. В. Кожне слово нашої мови записане у Літописі. Г. Гуляймо весілля своїм дітям, щоб не вмерло слово “коровай”. Д. Треба в житті любити гаряче і багато…

Номер слайду 7

7. Виконати пов-ний аналіз вірша “Любіть Україну” (5). 7. Виконати повний аналіз вірша “Зимовий етюд” або “Осінь” – на вибір (5). На шибі вікна замерзле відлуння розмаїття думок, За вікном дерева в своїх снах... З-під снігу — є легке відчуття їх весняної замріяності, Вітер вихоплює з гілок звуки — Він намагається скласти з них зимову сонату. Вслухаючись,.. можна побачити мерехтіння і переливи їх кольороспалахів. Ця краса наскрізь проймає єство, Хочеться поділитись,.. білокрилі промені-думки линуть до тебе.

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку