9 клас
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Складено відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання
(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
За програмою 70 годин на рік
(2 год на тиждень)
Українська мова : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. П. Глазова. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 240 с. : іл.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 9 класі
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння: діалог |
1 |
— |
усний переказ |
1 |
— |
усний твір |
— |
1 |
читання вголос |
— |
1 |
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Параграф, сторінки в підручнику |
І семестр |
|||
Вступ. Повторення вивченого у 8 класі. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова |
|||
1 |
01/09 |
Розвиток української мови. |
§ 1, с. 5-12. |
2 |
05/09 |
Розвиток мовлення № 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. |
с. 13-20. |
3 |
08/09 |
Розвиток мовлення № 2. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. |
с. 23-24. |
4 |
12/09 |
Розвиток мовлення № 3. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
с. 20-22. |
5 |
15/09 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
§ 2, с. 25-29. |
6 |
19/09 |
Розділові знаки в реченнях, ускладнених однорідними та відокремленими членами. |
§ 3, с. 28-33. |
7 |
22/09 |
Розвиток мовлення № 4. Ділові папери. Автобіографія. Резюме. |
с. 34-38. |
8 |
26/09 |
Розділові знаки в реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами. |
§ 4, с. 39-42. |
9 |
29/09 |
Розвиток мовлення № 5. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації. |
с. 43. |
Зошит |
|||
10 |
03/10 |
Розвиток мовлення № 6. Вибірковий Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю. |
с. 44-46. |
11 |
06/10 |
Пряма мова. |
§ 5, с. 47-52. |
12 |
10/10 |
Непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. |
§ 6, с. 53-56. |
13 |
13/10 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
§ 7, с. 56-60. |
14 |
17/10 |
Діалог. |
§ 8, с. 61-62. |
15 |
20/10 |
Розвиток мовлення № 7. Контрольний діалог. Складання й розігрування діалогів — обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. |
с. 63-66. |
16 |
24/10 |
Тренувальні вправи. |
Повт. §§ 1-8. |
17 |
27/10 |
Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення вивченого у 8 класі. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова. Форма перевірки — тестові завдання. |
|
Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення (початок) |
|||
18 |
31/10 |
Складне речення, його ознаки. |
§ 9, с. 67-70. |
Зошит |
|||
19 |
03/11 |
Складні речення сполучникові та безсполучникові. |
§ 10, с. 70-73. |
20 |
07/11 |
Розвиток мовлення № 8. Стислий контрольний усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). |
с. 74-75. |
21 |
10/11 |
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. |
§ 11, с. 76-81. |
22 |
14/11 |
Складносурядне речення. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
§ 12, с. 82-84. |
23 |
17/11 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
§ 12, с. 84-85. |
24 |
21/11 |
Синтаксичний розбір складносурядного речення. |
§ 12, с. 86-87. |
25 |
24/11 |
Розвиток мовлення № 9. Докладний контрольний письмовий твір-роздум публіцистичного стилю. |
|
26 |
28/11 |
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. |
§ 13, с. 88-89. |
Зошит |
|||
27 |
01/12 |
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях. |
§ 13, с. 90. |
28 |
05/12 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
§ 13, с. 91-96. |
29 |
08/12 |
Тренувальні вправи. |
Повт. §§ 9-13. |
30 |
12/12 |
Контрольна робота № 2. Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення (початок). Форма перевірки — тестові завдання. |
|
31 |
15/12 |
Контрольний текстовий диктант. |
|
32 |
19/12 |
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
Зошит |
|||
Тематична |
|||
Діалог |
|||
Усний переказ |
|||
І семестр |
|||
Скоригована |
|||
ІІ семестр |
|||
Складнопідрядне речення (закінчення) |
|||
33 |
16/01 |
Розвиток мовлення № 10. Ділові папери. Заява. |
с. 97-99. |
34 |
19/01 |
Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту). |
§ 14, с. 100-102. |
35 |
23/01 |
Складнопідрядне речення з підрядними означальними. |
§ 15, с. 102-107. |
36 |
26/01 |
Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними. |
§ 16, с. 107-111. |
37 |
30/01 |
Складнопідрядні речення з обставинними підрядними частинами. Складнопідрядні речення з підрядними місця. |
§ 17, с. 111-114. |
Зошит |
|||
38 |
02/02 |
Складнопідрядні речення з підрядними часу. |
§ 17, с. 114-117. |
39 |
06/02 |
Послідовність синтаксичного розбору складнопідрядного речення. |
§ 17, с. 117-118. |
40 |
09/02 |
Розвиток мовлення № 11. Есе «Що робить мене щасливим(ою)» з використанням складнопідрядних речень. |
|
41 |
13/02 |
Розвиток мовлення № 12. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
с. 121-123. |
42 |
16/02 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови. |
§ 18, с. 124-127. |
43 |
20/02 |
Складнопідрядні речення з підрядними допустовими. |
§ 19, с. 128-130. |
44 |
23/02 |
Розвиток мовлення № 13. Письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
с. 131-132. |
45 |
27/02 |
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняльними. |
§ 20, с. 133-135. |
Зошит |
|||
46 |
01/03 |
Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними. |
§ 21, с. 135-138. |
47 |
05/03 |
Розвиток мовлення № 14. Контрольний усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі. |
с. 170-171. |
48 |
08/03 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними умови, причини й мети. |
§ 21, с. 144-150. |
49 |
12/03 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними допусту й наслідку. |
§ 22, с. 150-153. |
50 |
15/03 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами. |
§ 24, с. 153-160. |
51 |
19/03 |
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними. |
§ 24, с. 153-160. |
52 |
22/03 |
Розвиток мовлення № 15. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
с. 160-162. |
Зошит |
|||
53 |
02/04 |
Контрольна робота № 3. Складнопідрядне речення (закінчення). Форма перевірки — тестові завдання. |
|
Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. |
|||
54 |
05/04 |
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
§ 25, с. 163-167. |
55 |
09/04 |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні. |
§ 26, с. 167- 169. |
56 |
12/04 |
Розвиток мовлення № 16. Письмовий контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі з використанням безсполучникових речень. Тема «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії». |
с. 139-142. |
57 |
16/04 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
§ 27, с. 172-173. |
58 |
19/04 |
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
§ 28, с. 174-178. |
59 |
23/04 |
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
§ 29, с. 179-185. |
60 |
26/04 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
§ 29, с. 179-185. |
61 |
30/04 |
Розвиток мовлення № 17. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
с. 187-188. |
Зошит |
|||
62 |
03/05 |
Контрольний текстовий диктант. |
|
63 |
07/05 |
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
§ 30, с. 189-192. |
64 |
10/05 |
Ключові слова в тексті й абзаці. |
§ 31, с. 192-195. |
65 |
14/05 |
Розвиток мовлення № 18. Контрольне перевірка читання вголос публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Тези прочитаних статей. |
с. 196-200. |
66 |
17/05 |
Розвиток мовлення № 19. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
с. 200-202. |
67 |
21/05 |
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
§ 32, с. 203-207. |
68 |
24/05 |
Контрольна робота № 4. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Форма перевірки — тестові завдання. |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|||
69 |
28/05 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). Орфографія. Пунктуація. |
§ 33, с. 211-216. |
70 |
31/05 |
Орфографія. Пунктуація. Узагальнення вивченого за ІІ семестр. |
§ 33, с. 211-216. |
Зошит |
|||
Тематична |
|||
Усний твір |
|||
Читання вголос |
|||
ІІ семестр |
|||
Скоригована |
|||
Річна |