9 клас. Календарно-тематичне планування уроків української мови на 2023-2024 н. р. до підручника О. Глазової

Про матеріал
9 клас КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Складено відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804) За програмою 70 годин на рік (2 год на тиждень) Українська мова : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. П. Глазова. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 240 с. : іл.
Перегляд файлу

9 клас

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Складено відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи. 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)

 

За програмою 70 годин на рік

(2 год на тиждень)

 

Українська мова : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. П. Глазова. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 240 с. : іл.

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 9 класі

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:

переказ

 

1

 

1

твір

1

1

Правопис:

диктант

 

1

 

1

Говоріння:

діалог

 

1

 

усний переказ

1

усний твір

1

читання вголос

1

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


п/п

Дата

Тема уроку

Параграф, сторінки в підручнику

І семестр

Вступ. Повторення вивченого у 8 класі.

Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова

1                    

01/09

Розвиток української мови.

§ 1, с. 5-12.

2                    

05/09

Розвиток мовлення № 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.

с. 13-20.

3                    

08/09

Розвиток мовлення № 2. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми.

с. 23-24.

4                    

12/09

Розвиток мовлення № 3. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.

с. 20-22.

5                    

15/09

Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.

§ 2, с. 25-29.

6                    

19/09

Розділові знаки в реченнях, ускладнених однорідними та відокремленими членами.

§ 3, с. 28-33.

7                    

22/09

Розвиток мовлення № 4. Ділові папери. Автобіографія. Резюме.

с. 34-38.

8                    

26/09

Розділові знаки в реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами.

§ 4, с. 39-42.

9                    

29/09

Розвиток мовлення № 5. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації.

с. 43.

Зошит

10                

03/10

Розвиток мовлення № 6. Вибірковий Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю.

с. 44-46.

11                

06/10

Пряма мова.

§ 5, с. 47-52.

12                

10/10

Непряма мова. Заміна прямої мови непрямою.

§ 6, с. 53-56.

13                

13/10

Цитата як спосіб передачі чужої мови.

§ 7, с. 56-60.

14                

17/10

Діалог.

§ 8, с. 61-62.

15                

20/10

Розвиток мовлення № 7. Контрольний діалог. Складання й розігрування діалогів — обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.

с. 63-66.

16                

24/10

Тренувальні вправи.

Повт. §§ 1-8.

17                

27/10

Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення вивченого у 8 класі. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова. Форма перевірки — тестові завдання.

 

Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення.

Складнопідрядне речення (початок)

18                

31/10

Складне речення, його ознаки.

§ 9, с. 67-70.

Зошит

19                

03/11

Складні речення сполучникові та безсполучникові. 

§ 10, с. 70-73.

20                

07/11

Розвиток мовлення № 8. Стислий контрольний усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).

с. 74-75.

21                

10/11

Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком.   

§ 11, с. 76-81.

22                

14/11

Складносурядне речення. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.

§ 12, с. 82-84.

23                

17/11

Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

§ 12, с. 84-85.

24                

21/11

Синтаксичний розбір складносурядного речення.

§ 12, с. 86-87.

25                

24/11

Розвиток мовлення № 9. Докладний контрольний письмовий твір-роздум публіцистичного стилю.

 

26                

28/11

Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому.

§ 13, с. 88-89.

Зошит

27                

01/12

Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях.

§ 13, с. 90.

28                

05/12

Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.

§ 13, с. 91-96.

29                

08/12

Тренувальні вправи.

Повт. §§ 9-13.

30                

12/12

Контрольна робота № 2. Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення (початок). Форма перевірки — тестові завдання.

 

31                

15/12

Контрольний текстовий диктант.

 

32                

19/12

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

Зошит

Тематична

Діалог

Усний переказ

І семестр

Скоригована

ІІ семестр

Складнопідрядне речення (закінчення)

33                

16/01

Розвиток мовлення № 10. Ділові папери. Заява.

с. 97-99.

34                

19/01

Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту).

§ 14, с. 100-102.

35                

23/01

Складнопідрядне речення з підрядними означальними.

§ 15, с. 102-107.

36                

26/01

Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними.

§ 16, с. 107-111.

37                

30/01

Складнопідрядні речення з обставинними підрядними частинами. Складнопідрядні речення з підрядними місця.

§ 17, с. 111-114.

Зошит

38                

02/02

Складнопідрядні речення з підрядними часу.

§ 17, с. 114-117.

39                

06/02

Послідовність синтаксичного розбору складнопідрядного речення.

§ 17, с. 117-118.

40                

09/02

Розвиток мовлення № 11. Есе «Що робить мене щасливим(ою)» з використанням складнопідрядних речень.

 

41                

13/02

Розвиток мовлення № 12. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

с. 121-123.

42                

16/02

Складнопідрядні речення з підрядними умови.

§ 18, с. 124-127.

43                

20/02

Складнопідрядні речення з підрядними допустовими.

§ 19, с. 128-130.

44                

23/02

Розвиток мовлення № 13. Письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.

с. 131-132.

45                

27/02

Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняльними.

§ 20, с. 133-135.

Зошит

46                

01/03

Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними.

§ 21, с. 135-138.

47                

05/03

Розвиток мовлення № 14. Контрольний усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі.

с. 170-171.

48                

08/03

Складнопідрядні речення з підрядними обставинними умови, причини й мети.

§ 21, с. 144-150.

49                

12/03

Складнопідрядні речення з підрядними обставинними допусту й наслідку.

§ 22, с. 150-153.

50                

15/03

Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами.

§ 24, с. 153-160.

51                

19/03

Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.

§ 24, с. 153-160.

52                

22/03

Розвиток мовлення № 15. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

с. 160-162.

Зошит

53                

02/04

Контрольна робота № 3. Складнопідрядне речення (закінчення). Форма перевірки — тестові завдання.

 

Безсполучникове складне речення.

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.

54                

05/04

Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.

§ 25, с. 163-167.

55                

09/04

Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.

§ 26, с. 167- 169.

56                

12/04

Розвиток мовлення № 16. Письмовий контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі з використанням безсполучникових речень. Тема «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії».

с. 139-142.

57                

16/04

Двокрапка у безсполучниковому складному реченні.

§ 27, с. 172-173.

58                

19/04

Тире у безсполучниковому складному реченні.

§ 28, с. 174-178.

59                

23/04

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

§ 29, с. 179-185.

60                

26/04

Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

§ 29, с. 179-185.

61                

30/04

Розвиток мовлення № 17. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.

с. 187-188.

Зошит

62                

03/05

Контрольний текстовий диктант.

 

63                

07/05

Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац.

§ 30, с. 189-192.

64                

10/05

Ключові слова в тексті й абзаці.

§ 31, с. 192-195.

65                

14/05

Розвиток мовлення № 18. Контрольне перевірка читання вголос публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Тези прочитаних статей.

с. 196-200.

66                

17/05

Розвиток мовлення № 19. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

с. 200-202.

67                

21/05

Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

§ 32, с. 203-207.

68                

24/05

Контрольна робота № 4. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Форма перевірки — тестові завдання.

 

Узагальнення й систематизація вивченого

69                

28/05

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). Орфографія. Пунктуація.

§ 33, с. 211-216.

70                

31/05

Орфографія. Пунктуація.

Узагальнення вивченого за ІІ семестр.

§ 33, с. 211-216.

Зошит

Тематична

Усний твір

Читання вголос

ІІ семестр

Скоригована

Річна

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Поїзд Валентина Савівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
14 жовтня 2023
Переглядів
8724
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку