9 клас. Контрольна робота з теми "Фольклор. Давня література".

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Фольклор. Давня література" - це авторська розробка, що допоможе вчителю-словеснику перевірити та оцінити рівень засвоєння знань із поданої теми.
Перегляд файлу

_______________________________________________________       ___________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1.

УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ. ДАВНЯ ЛІТЕРАТУРА

 

БЛОК 1.

Оберіть одну правильну відповідь.                                      (4 бали)

1. До родинно-побутових пісень належать:


А) пісні про кохання та сімейне життя;

Б) пісні про підневільне становище селян;

В) жниварські пісні;

Г) пісні про кріпаччину.


2. «Цвіте терен, цвіте терен»  ̶  це __________________ пісня.


А) календарно-обрядова;

Б) суспільно-побутова;

В) родинно-побутова;

Г) драматична


3. Історичні пісні, балади, думи належать до ________________.


А) лірики;

Б) епосу;

В) ліро-епосу;

Г) драми.


4. Визначте римування в наступних рядках:

Сонце низенько, вечір близенько  

Спішу до тебе, моє серденько!      

Спішу до тебе, та й не застану.

Вийду на гору, та й плакать стану.

А) перехресне;

Б) суміжне;

В) кільцеве;

Г) білий вірш (без римування). 

5. Визначте риму в наступних рядках:

Вечероньки не доїла

Нічки не доспала

А) жіноча чергується з чоловічою;

Б) чоловіча;

В) жіноча;

Г) немає правильної відповіді. 

6. Біблія складається з таких частин:

А) лише Старий Заповіт;

Б) лише Новий Заповіт;

В) Старий Заповіт і Новий Заповіт;

Г) Давній Заповіт і  Новий Заповіт.

7. Бог наказав Мойсею

а)  допомогти йому побудувати вежу для свого народу;

б) засіяти поле добірним зерном;

в) вивести єврейський народ із країни, де вони були рабами;

г) сприяти розвиткові освіти і культури єврейського народу.

8. Визначте, з якого твору цей уривок:

̶  Ось один народ, і в нього одна мова – і ось що люди почали виробляти. Зійдімо ж і змішаймо їхні мови, щоб вони не змогли зрозуміти одне одного.

А) притча про сіяча;

Б) притча про блудного сина;

В) легенда про Мойсея;

Г) легенда про Вавилонську вежу.

 

БЛОК 2.                                                                (4 бали)

 

9. Встановіть відповідність.

А.

притча про блудного сина

1.

Розповідають, одначе, буцімто в ті часи всі люди однією мовою говорили й усі одне одного розуміли.

Б.

притча про сіяча

2.

А те, що впало на добру землю, вродило стократно.

В.

легенда про Вавилонську вежу

3.

А хто ж тебе зробив начальником і суддею над нами? Ти, може, схочеш і мене вбити, як убив учора єгиптянина?

Г.

легенда про Мойсея

4.

Принесіть негайно одежу найкращу і його зодягніть, і персня подайте на руку йому, а сандалі на ноги. Приведіть теля відгодоване та заколіть, будемо їсти й радіти

 

5.

Не їжте від цього дерева й не торкайтеся його, бо помрете.

 

10. Встановіть послідовність подій у творі

А. 

Мойсей іде до Єгипту, щоб визволити свій народ.

Б.

До Мойсея звертається Бог.

В. 

Мойсея переховує сестра.

Г. 

Мойсей тікає з Єгипту через свій злочин.

 

БЛОК 3.                                                                (4 бали)

11. Доповніть визначення.

 Метаморфоза    це _______________________________________________________________________.

 Балада – це ______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________.

 

12. Дайте розгорнуту відповідь на питання.

Чому молодший син був «блудним»?

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________.

docx
Додано
17 травня 2022
Переглядів
10352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку