І рівень.
1. З чого почалася справа Тев'є як молочника, за твором Шолом-Алейхема «Тев'є-молочар»?
а) Узяв кредит у банку;
в) отримав велику спадщину;
б) з подарунків на знак вдячності;
г) допомогли багаті родичі.
2. Як головний герой Шолом-Алейхема «Тев'є-молочара» ставився до своїх дочок?
а) Як до джерела збагачення;
в) як до великого тягаря;
б) байдуже;
г) з розумінням та любов'ю.
3. Тема, яка підіймається утворі «Історія одного кохання»
а) тема наживи та марно прожитого життя
б) тема про зворушливе кохання
в) тема відчуженності
г) тема героїчного подвигу
9 клас. Контрольна робота за творчістю Шолом-Алейхема, Е. Сігела
І рівень.
1. З чого почалася справа Тев’є як молочника, за твором Шолом-Алейхема «Тев’є-молочар»?
а) Узяв кредит у банку;
в) отримав велику спадщину;
б) з подарунків на знак вдячності;
г) допомогли багаті родичі.
2. Як головний герой Шолом-Алейхема «Тев’є-молочара» ставився до своїх дочок?
а) Як до джерела збагачення;
в) як до великого тягаря;
б) байдуже;
г) з розумінням та любов’ю.
3. Тема, яка підіймається утворі «Історія одного кохання»
а) тема наживи та марно прожитого життя
б) тема про зворушливе кохання
в) тема відчуженності
г) тема героїчного подвигу
4. Назва книги, з якої автор використовує цитати до твору «Тев'є - молочник»
а) Коран
б) Веди
в) Біблія
г) Трипитака
5. Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі:
а) Гамлета;
в) Ромео;
б) Дон Кіхота;
г) Гобсека.
6. Скільки дочок було у молочника?
А) 6
Б) 7
В) 3
Г) 2
ІІ рівень
7. За твором Шолом-Алейхема «Тев’є-молочара» схарактеризуйте риси єврейського народу.
8. Чого навчає нас твір «Історія одного кохіння»
9. Які проблеми підіймаються у творі «Історія одного кохання»
ІІІ рівень
10. Чому Тевє, зустрівши по дорозі Хаву, відвернувся від доньки?
11. Яку хитрість придумав Тев'є, щоб матір дала згоду на шлюб Цейтл з Мотом, а не Лейзер-Волфом?
ІV.рівень
Виконайте одне із завдань.