23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Інтегрований урок для учнів 9 класу із зарубіжної літератури

Про матеріал

Дана розробка уроку підготовлена з метою допомогти учням виявити актуальні проблеми у прочитаному творі, усвідомити моральну відповідальність за свої вчинки, обстоювати власну думку та веде полеміку


Перегляд файлу

Е.Сігал «Історія кохання»

                                                                                                                                                                                                          Тема: Розповідь про зворушливе і трагічне кохання сина мільйонера до дочки               бідного італійського емігранта

 Очікувані результати: учень виявляє актуальні проблеми у прочитаному творі,  усвідомлює моральну відповідальність за свої   вчинки, обстоює власну думку               та веде полеміку

 Обладнання: текст роману, ТЗН, ілюстрації до різних творів на тему кохання

Тип уроку: дослідження тексту

 

     Хід уроку

 

   «Кохання схоже на привида – всі про нього   говорять, але мало хто його бачив»

       Ларошфуко

 

1.Організаційний момент.

 Оголошення теми уроку, очікуваних результатів.

2.Перевірка домашнього завдання.

Довести, що ця книга є бестселером, надзвичайно просто: невже у класі знайдеться учень, який не прочитав тексту (бодай в уривках)?

3.Робота над епіграфом.

Цей епіграф ми використовуємо не вперше. Коли ви чуєте ці слова і що вони означають? (учні за допомогою підказок – ілюстрацій називають героїв різноманітних творів, про чиє кохання їм відомо).

4. Проблемне запитання: чи можна назвати коханням почуття героїв цього твору? (за допомогою «формули кохання» учні доводять, що не тільки назва роману, а й вчинки Олівера і Дженні підтверджують їх почуття).

5.Робота над текстом:

- Олівер Баррет IY (зовнішність, риси вдачі, майбутня професія, суспільне становище, ставлення до батьків та батьків до нього)

- Дженіфер Кавілеррі  (зовнішність, риси вдачі, майбутня професія, суспільне становище, ставлення до батька та батька до неї)

- чи можна сказати, що герої закохалися з першого погляду?

- коли і чому обоє пішли на конфлікт зі своїми батьками?

- чому батько Олівера першим зробив крок до примирення із сином?

- матеріальна скрута героям допомагала чи заважала у їх почуттях?

- чи справедливо Олівер звинувачує себе у тому, що Дженні не побачила Париж?

- яким було би життя закоханих, якби не смерть Дженні?

6.Запрошення до дискусії.

Уявімо себе на місці Олівера Баррета, сина мільйонера. Яким було би наше рішення – почекати з одруженням чи піти наперекір волі батька і залишитися «без копійки за душею».

7.Проблематика роману.

Справа не в бідних чи багатих, щасливих чи нещасних, самотніх чи одружених, хворих чи здорових. Пригадуєте: «в горі чи радості, бідності чи багатстві, хворобі чи здоровї». Людина не може знати наперед, що її чекатиме у житті, але вона має гідно себе поводити у будь-якій життєвій ситуації. Саме тому наші герої, які спочатку ніби поводять себе трохи по-дитячому (ми навіть інколи підсміюємося над їх словами і вчинками), виявляють таку соціальну зрілість (навести приклади «дитячої» і «дорослої» поведінки героїв роману).

 

8.Домашнє завдання.

Письмова відповідь на питання «Що важить обіцянка, дана при вступі у шлюб?

 

 

  

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку