9 клас КР № 3 Квадратна нерівність. Розв’язування систем двох рівнянь з двома невідомими

Про матеріал

Дана контрольна робота дає можливість перевірити рівень знань учнів з даної теми. Завдання різнорівневі. Кожне з них оцінено відповідною кількістю балів за правильне розв`язання.

Перегляд файлу

___________________________________________________________________________________________________

 

9 клас КР № 3 Квадратна нерівність. Розв’язування систем двох рівнянь з двома невідомими Варіант І

 

  1. Укажіть нерівність, що є квадратною.

 А. . Б. .

 В. .  Г. .

  1. Укажіть число, що є розв’язком нерівності

 А. . Б. .  В. .  Г. .

  1. Укажіть пару чисел, що є розв’язком системи рівнянь .

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Розв’яжіть нерівність:

 ; 2) .

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:
  2. Площа прямокутника дорівнює 40 см2, а його периметр – 26 см. Знайдіть сторони прямокутника.
  3. Знайдіть область визначення функцій: .
  4. З двох пунктів, відстань між якими 12 км, одночасно назустріч один одному вирушили два пішоходи і зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного пішохода, якщо один з них витрачає на 3 год більше, ніж другий.
  5. Розв’яжіть систему рівнянь:

___________________________________________________________________________________________________

 

9 клас КР № 3 Квадратна нерівність. Розв’язування систем двох рівнянь з двома невідомими Варіант ІІ

 

  1. Укажіть нерівність, що є квадратною.

 А.. Б. .

 В. .  Г. .

  1. Укажіть число, що є розв’язком нерівності .

 А. . Б. .  В. .  Г. .

  1. Укажіть пару чисел, що є розв’язком системи рівнянь .

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Розв’яжіть нерівність:

 ; 2) .

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:
  2. Периметр прямокутника дорівнює 24 см, а його площа – 32 см2. Знайдіть сторони прямокутника.
  3. Знайдіть область визначення функцій: .
  4. З двох пунктів, відстань між якими 18 км, одночасно назустріч один одному вирушили два туристи і зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного туриста, якщо один з них витрачає на 3 год менше, ніж другий.
  5. Розв’яжіть систему рівнянь:

___________________________________________________________________________________________________


___________________________________________________________________________________________________

 

9 клас КР № 3 Квадратна нерівність. Розв’язування систем двох рівнянь з двома невідомими Варіант ІІІ

 

  1. Укажіть нерівність, що є квадратною.

 А.. Б..

 В..  Г. .

  1. Укажіть число, що є розв’язком нерівності .

 А. . Б. .  В. .  Г. .

  1. Укажіть пару чисел, що є розв’язком системи рівнянь .

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Розв’яжіть нерівність:

 ; 2) .

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:
  2. Площа прямокутника дорівнює 28 см2, а його периметр – 22 см. Знайдіть сторони прямокутника.
  3. Знайдіть область визначення функцій: .
  4. З двох пунктів, відстань між якими 24 км, одночасно назустріч один одному вирушили пішохід і скейтбордист і зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного з них, якщо скейтбордист витрачає на 3 год менше, ніж пішохід.
  5. Розв’яжіть систему рівнянь:

___________________________________________________________________________________________________

 

9 клас КР № 3 Квадратна нерівність. Розв’язування систем двох рівнянь з двома невідомими Варіант ІV

 

  1. Укажіть нерівність, що є квадратною.

 А.. Б. .

 В..  Г. .

  1. Укажіть число, що є розв’язком нерівності .

 А. . Б. .  В. .  Г. .

  1. Укажіть пару чисел, що є розв’язком системи рівнянь .

 А. . Б. . В. . Г. .

  1. Розв’яжіть нерівність:

 ; 2) .

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:
  2. Периметр прямокутника дорівнює 24 см, а його площа – 27 см2. Знайдіть сторони прямокутника.
  3. Знайдіть область визначення функцій: .
  4. З двох міст, відстань між якими 30 км, одночасно назустріч один одному вирушили пішохід і велосипедист і зустрілися через 2 год. Знайдіть швидкість кожного з них, якщо велосипедист витрачає на 3 год менше, ніж пішохід.
  5. Розв’яжіть систему рівнянь:

___________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Петров Сергій Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чайнікова Наталія Анатоліівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Зеніна Світлана Савеліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чиківчук Олена Октавіанівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Senik Nataliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Михалко Вітя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Вайлова Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Мордик Віта Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
Додано
11 березня 2019
Переглядів
13106
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку