9 клас. Творчість Григорія Сковороди. Літературна розсипанка

Про матеріал
"Літературна розсипанка" за творчістю Г. Сковороди, у якій учні мають зібрати "розсипані" відповіді, допоможе вчителю перевірити, як учні засвоїли навчальний матеріал про творчість Григорія Сковороди. Можна використовувати і для роботи в групах, і для індивідуальної перевірки знань.
Перегляд файлу

9 клас

Григорій Сковорода

Літературна розсипанка

  1. Як називають Григорія Сковороду?
  2. У якому навчальному закладі він здобував вищу освіту?
  3. Який жанр в українській літературі започаткував Г. Сковорода?
  4. Яку назву має збірка байок Сковороди?
  5. Скільки творів увійшло до цієї збірки?
  6. У чому особливості байок Сковороди?
  7. Як автор називає «мораль» у своїх байках?
  8.  Яка головна ідея байки «Бджола і Шершень»?
  9. У чому бачить своє щастя Бджола?
  10. Яку назва збірки поезій Г. Сковороди?
  11. Скільки поезій увійшло до цієї збірки?
  12. Як автор називає свої вірші?
  13. Чим зумовлена популярність поезій Г. Сковороди?
  14. У якому творі автор викриває суспільні вади?
  15. Про що думає ліричний герой цього вірша?
  16. Які слова у творі звучать рефреном?
  17. Хто з українських письменників і в якому творі використав цю пісню?
  18. Який твір Г. Сковороди є зразком патріотичної лірики?
  19. Як перекладається  назва цього твору?
  20. Що є найбільшим багатством для ліричного героя цього вірша?
  21. Кого автор називає батьком вольності?
  22. Закінчіть рядки: «зрівнявши все злото, проти свободи воно лиш …».
  23. Який літературний напрям властивий творчості Г. Сковороди?
  24. Які слова на писані на надгробку письменника?

 

Розсипані відповіді

  •  «Сад божественних пісень»
  • сила
  • тридцять
  • зміст творів був зрозумілим і близьким звичайним людям
  • мандрівний філософ
  • байка
  • «De libertate»
  • Богдана Хмельницького
  • «Світ ловив мене, та не впіймав»
  • І. Котляревський у творі «Наталка Полтавка»
  • болото
  • «Всякому місту – звичай і права»
  • у «сродній» праці, тобто праці за покликанням
  • у Києво-Могилянській академії
  • воля
  • бароко
  • пісні
  • «Лише одне непокоїть мій ум»
  • праця має стати для людини природною потребою й «найсолодшою поживою»
  • мати чисту совість, жити мудро й померти з ясним розумом
  • прозова форма, мораль називає «силою», побудована у формі діалогу
  • «Про свободу»
  • тридцять
  • «Байки харківські»

 

doc
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
2327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку