9 клас всесвітня історія. Календарний план розроблено згідно Навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія». 9 клас. Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерств

Про матеріал
9 клас всесвітня історія. Календарний план розроблено згідно Навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія». 9 клас. Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерства. Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698.
Перегляд файлу

9 клас всесвітня історія. Календарний план розроблено згідно Навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія». 9 клас. Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерства. Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698.

№ уроку

Дата

проведення

Теми уроку

Дистанційне

Примітки

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

  1.  

 

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

 

 

  1.  

 

Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Практична робота № 1

 

 

  1.  

 

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. «Священний союз».

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання

  1.  

 

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки.

 

 

  1.  

 

Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм

 

 

  1.  

 

Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. Практична робота № 2

 

 

  1.  

 

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

 

  1.  

 

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

  1.  

 

«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

 

 

  1.  

 

Національні рухи слов’янських народів.

 

 

  1.  

 

Об’єднання Німеччини та Італії. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

 

  1.  

 

Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці Практична робота № 3

 

 

  1.  

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – початку ХХ ст. «Пробудження Азії»

  1.  

 

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті.

 

 

  1.  

 

Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

 

  1.  

 

Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції.

 

 

  1.  

 

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики». Практична робота № 4

 

 

  1.  

 

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії.

 

 

  1.  

 

Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. Економічне піднесення США.

Антитрестівське законодавство.

 

 

  1.  

 

Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

 

  1.  

 

«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії.

 

 

  1.  

 

Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Практична робота № 5

 

 

  1.  

 

Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

 

  1.  

 

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

Сіньхайська революція.

 

 

  1.  

 

Спроби модернізації Османської імперії. Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – поча-ток ХХ ст.)

  1.  

 

Урізноманітнення форм і напрямів освіти.

 

 

  1.  

 

Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю.

 

 

  1.  

 

Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтва.

 

 

  1.  

 

Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Практична робота № 6

 

 

  1.  

 

Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

 

docx
Додано
19 серпня 2022
Переглядів
3050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку