9 клас всесвітня історія. Календарний план розроблено згідно Навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія». 9 клас. Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерства. Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698.
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Дистанційне |
Примітки |
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
||||
|
|
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). |
|
|
|
|
Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Практична робота № 1 |
|
|
|
|
Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. «Священний союз». Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання |
||||
|
|
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. |
|
|
|
|
Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм |
|
|
|
|
Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. Практична робота № 2 |
|
|
|
|
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. |
|
|
|
|
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
|
|
«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. |
|
|
|
|
Національні рухи слов’янських народів. |
|
|
|
|
Об’єднання Німеччини та Італії. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
|
Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці Практична робота № 3 |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – початку ХХ ст. «Пробудження Азії» |
||||
|
|
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. |
|
|
|
|
Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
|
|
|
|
Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. |
|
|
|
|
Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики». Практична робота № 4 |
|
|
|
|
Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. |
|
|
|
|
Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. |
|
|
|
|
Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|
|
|
|
«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. |
|
|
|
|
Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Практична робота № 5 |
|
|
|
|
Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|
|
|
|
«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сіньхайська революція. |
|
|
|
|
Спроби модернізації Османської імперії. Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – поча-ток ХХ ст.) |
||||
|
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. |
|
|
|
|
Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. |
|
|
|
|
Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтва. |
|
|
|
|
Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Практична робота № 6 |
|
|
|
|
Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|