КТП ,,Всесвітня історія" 9 клас

Про матеріал
Додав(-ла) Мельничук О.Д. Календарно-тематичне планування для 9 класу з всесвітньої історії. «Всесвітня історія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Гісем О. В., Мартинюк О. О. Складено згідно з навчальної програми « ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 9 КЛАСУ для закладів загальної середньої освіти» Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

9  КЛАС

35 год на рік

1 година на тиждень.

  Складено згідно до навчальної програми « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти»

Яка затверджена та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

п/п

Дата  уроку

Зміст навчального матеріалу

 

Примітка

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

1

 

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснювати вплив індустріальної революції на розвиток міст, торгівлі, транспорту, соціальну структуру суспільства

Громадянська відповідальність  Повага до історичного минулого, до ролі особистості в історії

 

2

 

Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції.

 

3

 

Історичне значення Французької революції.

 

4

 

Практичне заняття №1.  На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя).

 

5

 

Віденський конгрес. «Священний союз».

 

6

 

 Тематичний контроль з розділу «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн»

 

 

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 РР.)

7

 

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснювати вплив індустріальної революції на розвиток міст, торгівлі, транспорту, соціальну структуру суспільства

 

8

 

Велика Британія.  Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

Громадянська відповідальність  Повага до історичного минулого, до ролі особистості в історії

Критично сприймати інформацію, самостійно її досліджувати та застосовувати

 

9

 

Франція.   Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

10

 

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів.

 

11

 

Об’єднання Німеччини та Італії.

 

12

 

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

13

 

 Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).

 

14

 

Практичне заняття №2.   На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учительки/учителя).

 

15

 

 Тематичний контроль з розділу «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)»

 

 

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ»

16

 

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

Здоров’я і безпека Торговельне обслуговування та права споживачів під час купівлі товарів.

 

17

 

Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клеменсо.

 

18

 

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

19

 

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа

 

20

 

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

21

 

 «Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

22

 

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

23

 

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сіньхайська революція.

 

24

 

Спроби модернізації Османської імперії.

 

25

 

Практичне заняття №3. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

 

Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)

27

 

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військовополітичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

. Громадянська відповідальність Прагнення до справедливості, чесність, відповідальне ставлення до прав і обов’язків

 

28

 

Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Практичне заняття №3.  Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

 

29

 

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

30

 

Тематичний контроль з розділу «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)»

 

 

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)

31

 

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

. Громадянська відповідальність Критично сприймати інформацію, самостійно її досліджувати та застосовувати

 

32

 

Література та мистецтва. Зародження масової культури.  Масове виробництво. Практичне заняття №3.    Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»

 

33

 

Науковотехнічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства.   Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

 

34

 

Тематичний контроль з розділу «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)»

 

Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

35

 

«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бортновський Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
2249
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку