Календарне планування з всесвітньої історії. 9 клас 2022 1 сем.

Про матеріал
Календарне планування з всесвітньої історії. 9 клас (1 година на тиждень, 35 – на рік) Складено згідно навчальної програми «Історія України.Всесвітн історія 6–11 класи», затвердженої наказом МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 Підручник, який використовується на уроках - Д’ячков С. В., Литовченко С. Д.- 2017
Перегляд файлу

Календарне планування з всесвітньої історії. 9  клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)

Складено згідно навчальної програми  «Історія України.Всесвітн історія  6–11 класи»,

 затвердженої наказом МОН України від 03 серпня 2022 року № 698

Підручник, який використовується на уроках - Д’ячков С. В., Литовченко С. Д.- 2017

ур.

Дата

Прим.

Зміст навчально-

пізнавальної діяльності

Очікувані результати навчання

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

І семестр

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війни.

  1.  

 

05.09

§1

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

Знати:

  • хронологічні межі й періодизацію Французької революції, час існування імперії Наполеона І, дату Віденського конгресу й утворення «Священного союзу»;
  • напрямки походів Наполеона І.

Розуміти: 

  • причинний зв’язок між ідеями епохи Просвітництва, кризою «старого порядку» і революцією у Франції;
  • Французьку революцію як поштовх до модернізації в соціальній та культурній сферах життя Європи;
  • поняття «конституційна монархія».

Уміти:

  • показати на карті напрямки походів Наполеона І й територіальні зміни, пов’язані з наполеонівськими війнами та рішеннями Віденського конгресу;
  • розкрити передумови і сутність Французької революції;
  • визначити вплив Французької революції й політики Наполеона на розвиток європейських країн;
  • пояснити причини краху наполеонівської імперії, наслідки рішень Віденського конгресу;
  • обґрунтувати судження про історичне значення Декларації прав людини і громадянина, Цивільного кодексу Наполеона І, діяльності Жоржа-Жака Дантона, Максиміліана Робесп’єра, Наполеона Бонапарта.

   Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  Підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції»,

«Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав

людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.

  На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча

Французької революції (на вибір учительки/учителя). Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  Підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції»,

«Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав

людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.

  На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча

Французької революції (на вибір учительки/учителя).

  1.  

12.09

§2-3

Французька революція

кінця XVIII ст.

  1.  

19.09

§4

Консульство та Імперія у Франції.

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес.

«Священний союз».

  1.  

26.09

§5

Практичне заняття:

Громадянське рівноправ’я: від «Декларації прав людини і громадянина» до Цивільного кодексу Наполеона.

  1.  

 

03.10

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1

 

 

Розділ 2.  ЄВРОПА  ТА  АМЕРИКА  В  ДОБУ  РЕВОЛЮЦІЙ  І  НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) 

 

 

  1.  

10.10

§ 6

Індустріальна революція у

країнах Західної Європи та

її наслідки.  Парламентаризм. Спроби

осмислення нової дійсності.

Консерватизм, лібералізм,

соціалізм. Національна ідея

(націоналізм).

Повсякденне життя.

Знати:

  дати Липневої революції у Франції, збройного

виступу декабристів у Росії, «Весни народів»,

об’єднання Італії та Німеччини, Громадянської

війни в США, час розгортання чартистського руху,

здобуття незалежності країнами Латинської

Америки, Східної (Кримської) війни.

Розуміти:

  поняття «аболіціонізм», «Весна народів»,

«ідеологія», «індустріальне суспільство»,

«західники», «карбонарії», «консерватизм»,

«лібералізм», «націоналізм», «нація»,

«парламентська демократія», «професійна

спілка», «реставрація», «слов’янофіли»,

«соціалізм», «чартистський рух».

Уміти:

  пояснити вплив індустріальної революції в

Західній Європі на суспільний розвиток світу;

  схарактеризувати політичний і соціально-

економічний розвиток країн Європи та Америки в

першій половині ХІХ ст., соціальну структуру

європейських суспільств, зміни в повсякденному

житті;

  простежити становлення парламентської

демократії в Європі;

  визначити передумови і наслідки «Весни

народів», об’єднання Італії та Німеччини,

Громадянської війни та «Реконструкції» в США;

  визначити причини формування національно-

визвольних рухів у країнах Європи, національні

особливості й наслідки революцій 1848–1849 рр.;

  обґрунтувати судження про історичне значення

діяльності Авраама Лінкольна, Джузеппе

Гарібальді, Камілло Кавура, Отто фон Бісмарка,

Сімона Болівара.

 

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

  Підготувати аналітичну записку (після пояснень учительки/учителяя і

відповідно до запропонованої нею/ним схеми) про суспільні наслідки

індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в
ХІХ ст., інше (на вибір учительки/учителя).

  На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера

національного руху (на вибір учительки/учителя).

  1.  

17.10

§ 7

Суспільні наслідки промислового перевороту. 

Практичне заняття

  1.  

31.10

§ 8

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика  Великої Британії.

  1.  

07.11

§ 9

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

Австрійська імперія доби

Клемента фон Меттерніха.

  1.  

14.11

§ 10-11

«Весна народів».

Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

Національні рухи

слов’янських народів.

 

  1.  

21.11

   §   12

Об’єднання Німеччини та

Італії.

 

  1.  

28.11

§ 13

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

  1.  

05.12

§ 14

Громадянська війна у США

і «Реконструкція» Півдня.

 

 

  1.  

12.12

§ 15

Утворення незалежних

держав у Латинській

Америці (оглядово).

  1.  

19.12

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 2

 

 

  1.  

 

 

Урок  узагальнюючого повторення

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевчук Маргарита
    Бажано "Орієнтовні завдання..." більш чітко співвідносити з темами уроків. Дякую за розробку
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Д’ячков С.В., Литовченко С.Д.)
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
1930
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку