Календарне планування з всесвітньої історії. 9 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
Складено згідно навчальної програми «Історія України.Всесвітн історія 6–11 класи»,
затвердженої наказом МОН України від 03 серпня 2022 року № 698
Підручник, який використовується на уроках - Д’ячков С. В., Литовченко С. Д.- 2017
№ ур. |
Дата |
Прим. |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. |
|
І семестр |
||||||
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війни. |
||||||
|
05.09 |
§1 |
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
|
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. – Підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін. – На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя). Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. – Підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін. – На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя). |
|
|
12.09 |
§2-3 |
Французька революція кінця XVIII ст. |
|||
|
19.09 |
§4 |
Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. «Священний союз». |
|||
|
26.09 |
§5 |
Практичне заняття: Громадянське рівноправ’я: від «Декларації прав людини і громадянина» до Цивільного кодексу Наполеона. |
|||
|
03.10 |
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 1 |
|
|
|
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) |
|
|||||
|
10.10 |
§ 6 |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. |
Знати: – дати Липневої революції у Франції, збройного виступу декабристів у Росії, «Весни народів», об’єднання Італії та Німеччини, Громадянської війни в США, час розгортання чартистського руху, здобуття незалежності країнами Латинської Америки, Східної (Кримської) війни. Розуміти: – поняття «аболіціонізм», «Весна народів», «ідеологія», «індустріальне суспільство», «західники», «карбонарії», «консерватизм», «лібералізм», «націоналізм», «нація», «парламентська демократія», «професійна спілка», «реставрація», «слов’янофіли», «соціалізм», «чартистський рух». Уміти: – пояснити вплив індустріальної революції в Західній Європі на суспільний розвиток світу; – схарактеризувати політичний і соціально- економічний розвиток країн Європи та Америки в першій половині ХІХ ст., соціальну структуру європейських суспільств, зміни в повсякденному житті; – простежити становлення парламентської демократії в Європі; – визначити передумови і наслідки «Весни народів», об’єднання Італії та Німеччини, Громадянської війни та «Реконструкції» в США; – визначити причини формування національно- визвольних рухів у країнах Європи, національні особливості й наслідки революцій 1848–1849 рр.; – обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Авраама Лінкольна, Джузеппе Гарібальді, Камілло Кавура, Отто фон Бісмарка, Сімона Болівара. |
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. – Підготувати аналітичну записку (після пояснень учительки/учителяя і відповідно до запропонованої нею/ним схеми) про суспільні наслідки
індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в – На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учительки/учителя). |
|
|
17.10 |
§ 7 |
Суспільні наслідки промислового перевороту. Практичне заняття |
|||
|
31.10 |
§ 8 |
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|||
|
07.11 |
§ 9 |
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. |
|||
|
14.11 |
§ 10-11 |
«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів.
|
|||
|
21.11 |
§ 12 |
Об’єднання Німеччини та Італії.
|
|||
|
28.11 |
§ 13 |
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|||
|
05.12 |
§ 14 |
Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня.
|
|
||
|
12.12 |
§ 15 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово). |
|||
|
19.12 |
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу 2 |
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнюючого повторення |
|
|
|