адаптоване календарно-тематичне планування з української мови для учнів 8 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноос- вітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржо- ва, В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Перегляд файлу

 

 8клас

Українська мова

(70 год, 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноос- вітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржо- ва, В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН 804 від 07.06.2017 р.).

 

І с е ме с тр

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітка

 

Вступ

1

 

Мова найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.

Використання орфографічного словника під час написання словникового диктанту.

Повторення та узагальнення вивченого. Пунктуація

2

 

Урок мовленнєвого розвитку. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті.

Використання  схем підказок для визначення частин мови. 

3

 

Лексикологія. Фразеологія. Редагування речень, що містять неправильно відтворені або недоречно вжиті фразеологізми.

Переформулювання правил більш доступними для розуміння словами.

4

 

Морфологія й орфографія.

Зменшення кількості завдань (при збереженні складності).

 

5

 

Основні правила правопису .

Частіші повторення правил, завдань для виконання вправ.

                                                  Синтаксис. Пунктуація.

 

6

 

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова.

Використання  комп’ютерних  технологій.

 

7

 

Урок мовленнєвого розвитку. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, ви- вчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури.

Зменшення обсягу кількості завдань (при збереженні складності).

8

 

Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні.

Додатковий час для виконання завдань.

9

 

Граматична помилка та умовне позначення її (практично).

Алгоритми до виконання  завдання.

10

 

Контрольний диктант.

Чергування усних і письмових завдань,відповідей.

 

 

Просте речення. Двоскладне речення

 

11

 

Головні і другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Складання тексту листа-запрошення на відкриття шкільного крає- знавчого музею (меморіальної дошки, пам’ятника історичній особі) з уживан- ням речень із простими та складними підметами.

Використання  схем-підказок для визначення членів речення.

12

 

Способи вираження присудка. Простий і складений присудок (іменний і діє- слівний). Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком.

Переформулювання правил більш доступними для розуміння словами.

 

13

 

Урок мовленнєвого розвитку. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й уза- гальнення матеріалу в науковому стилі.

Заміна завдання на інше за збереження напряму вивчення теми.

14

 

Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Ло- гічний наголос.

.Використання схем-алгоритмів для синтаксичного розбору двоскладного речення.

15

 

Урок мовленнєвого розвитку. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

Зменшення обсягу кількості завдань (при збереженні складності).

 

16

 

Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

Додатковий час для виконання завдань.

 

17–18

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в пу- бліцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок.

Покрокові інструкції ,алгоритми до виконання  завдання.

 

19

 

Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.

Використання  схем підказок для визначення членів речення.

20

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Просте речення. Двосклад- не речення».

Переформулювання правил більш доступними для розуміння словами.

21

 

Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація. Просте речення. Двоскладне речення (тестування)

Заміна завдання на інше за збереження напряму вивчення теми.

Речення з однорідними членами

 

33

 

Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв’язком). Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові).

Використання орфографічного словника під час написання словникового диктанту.

34

 

Урок мовленнєвого розвитку. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.

Використання  схем підказок для визначення звертань,вставних слів.

35

 

Кома між однорідними членами речення.

Переформулювання правил більш доступними для розуміння словами

 

36

 

Поширені і непоширені однорідні члени речення. Речення з кількома рядами однорідних членів.

Зменшення кількості завдань

37

 

Однорідні й неоднорідні означення.

Частіші повторення правил,завдань для виконання вправ.

 

38

 

Урок мовленнєвого розвитку. Особливості будови опису місцевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення.

Зменшення обсягу кількості завдань (при збереженні складності).

 

39

 

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

Додатковий час для виконання завдань.

40

 

Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. План роботи.

Покрокові інструкції ,алгоритми до виконання  завдання.

І І семестр

41

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з однорідними членами».

Чергування усних і письмових завдань.

42

 

Контрольний диктант.

Використання  схем підказок для визначення членів речення.

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)

43

 

Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні.

Переформулювання правил більш доступними для розуміння словами.

44

 

Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словоспо- лучень за значенням.

Заміна завдання на інше за збереження напряму вивчення теми.

45

 

Розділові знаки при вставних словах (словосполученнях, реченнях).

 

 

46

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання та розігрування діалогу-розпиту- вання або домовляння (телефонної розмови) з використанням вставних слів (словосполучень, речень).

 

47

 

Розділові знаки при звертанні і вставних словах.

 

 

48–49

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).

 

50

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)».

 

 

51

 

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Речення зі звертання- ми, вставними словами (словосполученнями, реченнями) (тестування).

 

52

 

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розді- лові знаки при відокремлених членах речення.

 

53

 

Урок мовленнєвого розвитку. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.

 

54–55

 

Відокремлені означення.

 

56–57

 

Відокремлені прикладки.

 

58

 

Відокремлені додатки.

 

 

59–60

 

Відокремлені обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога

«Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.

 

 

61–62

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за кар- тиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням відокрем- лених означень та обставин.

 

63–64

 

Відокремлені уточнювальні члени речення.

 

65

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з відокремленими членами».

 

66

 

Контрольна робота. Речення з відокремленими членами (тестування).

 

67

 

Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

 

68

 

Головні та другорядні члени речення.

 

69

 

Розділові знаки у простому ускладненому реченні.

 

70

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 


                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку