Адміністративна контрольна робота з навчальної дисципліни "Культурологія"

Про матеріал

Адміністративна контрольна робота (далі АКР) - це перелік формалізованих завдань, вирішення яких потребує вміння застосовувати інтегровані знання з програмного матеріалу навчальної дисципліни, що дає змогу об'єктивно оцінити рівень залишкових знань студентів.

АКР охоплює програмний матеріал навчальної дисипліни "Культурологія" за 5-7 семестри.

Перегляд файлу

КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН  

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

заступник директора

з навчальної роботи

__________І. ЧЕРВОНОГРОДСЬКИЙ  _________________ 2019 р.

 

 

 

 

 

АДМІНІСТРАТИВНА  КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

 

з дисципліни

_________________________«Культурологія»______________________

(назва дисципліни)

 

 

для спеціальності (спеціалізації)

 

___________028  Менеджмент  соціокультурної  діяльності______________

    (код, назва)

 

 

 

 

 

 

 

 

Кам’янець-Подільський, 2019

Укладачі:

 Т. ЛЯШУК – викладач вищої категорії, голова циклової комісії культурологічних дисциплін Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецв

 А. ВЕРГУН – викладач ІІ категорії циклової комісії культурологічних дисциплін Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв

 

 

 

 

Голова циклової комісії культурологічних дисциплін  ____________ Т. Ляшук 

                                                       (назва комісії)                                        (підпис)                       (ІП)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

 Навчальна програма нормативної дисципліни “Культурологія”        є складовою у підготовці студентів спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності.

 Адміністративна контрольна робота (далі АКР) — це перелік формалізованих завдань для студентів спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності, вирішення яких потребує уміння застосовувати інтегровані знання з програмного матеріалу навчальної дисципліни, що дає змогу об’єктивно оцінити рівень залишкових знань студентів з навчальної дисципліни.

АКР        охоплює     програмний         матеріал     дисципліни       «Культурологія»         за V-VІІ семестр.

Пакет АКР– це сукупність документів, які забезпечують об’єктивність оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни. До пакету АКР з навчальної дисципліни «Культурологія» входить: 

-            пояснювальна записка;

-            перелік завдань АКР;

-            варіанти АКР;

-            бланки відповідей;

-            ключ вірних відповідей тестових завдань; - критерії оцінювання виконання завдань АКР; - рецензія на АКР.

Перелік завдань АКР з навчальної дисципліни «Культурологія» укладений відповідно до робочої навчальної програми, яка передбачає теоретичні та семінарські заняття. 

АКР з навчальної дисципліни «Культурологія» має 2 варіанти, які складаються з 32 тестових завдань (1-20 завдання закритої  форми з вибором однієї правильної відповіді; 21-25 завдання закритої  форми з вибором двох правильних відповідей; завдання 26-28 завдання відкритої форми дописати речення, вписати пропущені слова, перерахувати, назвати відповідно поставленого запитання; 29 – завдання на встановлення відповідності; 30 – розмістити у певній послідовності; 31-32 – завдання відкритої форми на знання термінології),  рівнозначних за об'ємом та рівнем складності. Тестові завдання складені відповідно до вивчених розділів та тем навчальної дисципліни. Термін виконання АКР – 1 (одна) академічна година, що дорівнює 45 хвилинам астрономічного часу.

 

Критерії оцінювання виконання завдань АКР

Критерії оцінювання виконання завдань АКР передбачають підрахунок балів, набраних студентом, за усі тестові завдання. Максимальна кількість балів, яку може отримати студент за виконання завдань АКР становить        

90 балів. 

Оцінювання за виконання адміністративної контрольної роботи виставляється згідно за 4-х бальною системою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»). При оцінюванні АКР враховується повнота і правильність виконання завдань.

Завдання 1–20 з вибором однієї правильної відповіді із трьох запропонованих. За кожне вірно виконане завдання студенту нараховується по 1 балу.

Завдання 21-25з вибором двох правильних відповідей, кожна правильна відповідь оцінюється по 2 бали.

Завдання 26-27 дописати речення, вписати пропущені слова. Якщо відповідь неповна, то бали нараховуються так: за кожний вірний варіант відповіді нараховується пропорційна частка від загальної кількості балів за це завдання. За кожне вірно виконане завдання 26-27 студенту нараховується        5 балів.

Завдання 28 перерахувати, назвати,  відповідно поставленого запитання. Якщо відповідь неповна, то бали нараховуються так: за кожний вірний варіант відповіді нараховується пропорційна частка від загальної кількості балів за це завдання. За вірно виконане завдання 28 студенту нараховується  10 балів.

Завдання 29– на встановлення відповідності передбачає, що для кожного варіанта умови, позначеного цифрою, потрібно обрати один правильний варіант відповіді, позначений літерою. Якщо відповідь неповна, то бали нараховуються так: за кожний вірний варіант відповіді нараховується пропорційна частка від загальної кількості балів за це завдання. За вірно виконане завдання 29 студенту нараховується  10 балів.

Завдання 30– розмістити у певній послідовності. Якщо відповідь неповна, то бали нараховуються так: за кожний вірний варіант відповіді нараховується пропорційна частка від загальної кількості балів за це завдання. За вірно виконане завдання 30 студенту нараховується  10 балів.

Завдання 31-32на знання термінології. За кожне вірно виконане завдання 31-32  студенту нараховується по 10 балів.  Якщо завдання  виконано не в повному обсязі, то викладач нараховує кількість балів пропорційно до виконаної роботи.

 

Відповідність завдань АКР   

кількості балів за кожну правильну відповідь

Номери завдань

Кількість завдань

Кількість балів за відповідь на одне завдання

Максимальна кількість балів

1–20

20

1

20

21-25

5

2

10

26-27

2

5

10

28

1

10

10

29

1

10

10

30

1

10

10

31-32

2

10

20

 

 

 

 

Разом

32

-

90

 

 

 

 

 

Правила переведення балів, отриманих за АКР,  в оцінку за 4-бальною системою оцінювання

Суму балів, нараховану за правильні відповіді та правильно виконані студентом завдання, округлюють до цілого числа і переводять в оцінку за         4-бальною системою оцінювання навчальних досягнень студентів за спеціальною шкалою, що наведена у таблиці.

Оцінка в національній системі

Кількість набраних балів

Оцінка за 4-бальною системою оцінювання навчальних досягнень

студентів

Відмінно

76-90

5

Добре

56-75

4

Задовільно

35-55

3

Незадовільно

10-34

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв Циклова комісія культурологічних дисциплін  

 

 

 

 

 

 

АДМІНІСТРАТИВНА  КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

Варіант № ____________

                             (№ варіанта)

 

з дисципліни ______________«Культурологія»___________________           

                     (назва дисципліни)

 

студента групи __________________________________________________

                                                                                 (абревіатура групи та номер)  

 

________________________________________________________________________________

                                                                            (прізвище, ім’я, по батькові)

 

 

 

 

 

      _______________________________                        _______________________________

                         (дата написання АКР)                                                                (особистий підпис студента)

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка

Викладач

 

Прізвище, ініціали

 

Підпис

 

 

 

 

 

Тестові завдання

адміністративної контрольної роботи з навчальної дисципліни “Культурологія”

І варіант

Завдання 1-20. Із запропонованих виберіть  один правильний варіант відповіді

 

1.   Провідна релігія Стародавньої Індії:

а) брахманізм;        

б) буддизм;     

в) зороастризм.

2.   Гасло "Хліба і видовищ" виникло:

а) у давній Греції;

б) у давньому Римі;

в) у Єгипті.

3.   В поняття «духовна культура» входять:

а) твори мистецтв, релігія, філософія, наука, мораль, освіта;

б) засоби і знаряддя виробництва, предмети побуту;

в) предмети побуту, національний костюм.

4.   Комунікативна функція культури означає:

а) милування, естетичне задоволення;

б) задоволення матеріальних і духовних потреб індивіда;

в) забезпечення процесу обміну інформацією між людьми за допомогою  знаків і знакових систем. 5. Назвіть найдавнішу літературну пам’ятку Месопотамії: а) веди;   

б) авеста;   

в) поема про Гільгамеша.

6.       Назвіть один з напрямків в християнстві, що сформувався в ході реформації:

               а) католицизм;

               б) зороастризм;

               в) протестантизм

7.       Слово «культура» у перекладі з латинської мови означає:

а) всеобізнаність;

б) норма поведінки;

в) обробіток землі.

8.       Цінності культури:

а) духовні і матеріальні;

б) потреби і можливості;

в) відпочинок і дозвілля.

9.       Емський указ:

а) забороняв жити в Україні М.Драгоманову;

б) відзначав особливі досягнення українців у галузі культури;

в) забороняв друкувати та видавати твори українською мовою.

10.   Культура поділяється на:

а) морфологічну, релігійну;  

б) матеріальну, духовну; 

в) міфологічну, наукову. 11. Великий князь київський, що запровадив шкільне навчання на Русі: а) Володимир;

б) Ігор;

в) Олег. 12.Культ надприродної сили неживих предметів:

                      а) фетишизм;                 

                      б) тотемізм;                    

в) магія.

13.Досконала система водопроводу та каналізації, якої не мала жодна інша давня культура, є досягненням: 

а)  єгипетської культури;

б)  римської культури;

в)  індійської культури.

14.Слова гімну “Ще не вмерла Україна” написав:

а)   І.Котляревський;                         

б)   П.Чубинський;                               

в)  І.Франко.  

15.Автор “Енеїди”:

а) І.Котляревський;

б) П.Гулак-Артемовський;

в) І.Карпенко-Карий.

16.Анімізм:

а) віра у надприродні властивості матеріальних речей; 

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом

рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла.

17.Києво-Печерська лавра – це:

а)   збірка творів про історію Києво-Печерського монастиря, яка була складена        

в 1215-1230 рр.;

б)   православний чоловічий монастир, заснований у Києві 1051 р.; 

в)  комплекс архітектурних споруд початку ХVI століття, призначений

для життя великих князів.

18.Автор повісті “Кайдашева сім’я”:

а)   І.Котляревський;

б)    І.Нечуй-Левицький;

в)    П.Гулак-Артемовський.

19. Які галузі духовної культури зароджуються у первісну добу:

а) наука і філософія

б) релігія і мистецтво

в) лінгвістика і фольклористика

 

20.Термін «класицизм» означає:

а) життєвий;

б) реалістичний;

в) зразковий.

 

Завдання 21-25. Із запропонованих виберіть  два правильних варіанти відповідей

21.   Які терміни стосуються первісної культури:

а) печера;

б) форуми;

в) амфітеатр;

г) стадо.

22.   Які два напрямки художньої культури характерні для епохи Середньовіччя:

а) бароко;

б) класицизм;

в) символізм;

г) авангардизм.

23.   Найдавніша слов’янська релігія мала назву:

а) язичництво;

б) джайнізм;

в) поганство;

г) християнство.

24.   Культура поділяється на такі види:

а)  морфологічна;

б) наукова;

в) матеріальна;

г) духовна.

25.   Позначте терміни, що стосуються культури  Месопотамії:          а)  піраміди;   

б)  клинопис;  

в)  папір;  

г)  зіккурати.

 

Завдання 26-27. Допишіть речення, впишіть пропущені слова

26.   Першим  вищим ……………закладом в Україні була ……………..    академія.

 

27.   Внаслідок ……………… Римської імперії в східній частині її утворилась

…………….. .

 

Завдання 28 (перерахуйте, назвіть) 28. Назвіть титанів епохи Відродження (5 представників):

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ Завдання 29 на встановлення логічних пар  відповідно між цифрами і літерами

29.   Покажіть відповідність між історичними особами, які жили в період Київської Русі, та сферою їх діяльності:

1. Агапіт      

а) живопис

2. Алімпій   

 б) медицина

3. Нестор     

 в) ораторське мистецтво 

4. Іларіон

г) літописання

5. Боян

д) музика

 

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності

30.   Розташуйте в хронологічній послідовності культурні періоди розвитку культури давньої  Греції:  

а) Класичний,   

б) Архаїчний, 

в) Кріто–мікенський,  

г) Елліністичний,  

д) Гомерівський.

 

Завдання 31 – 32. На знання термінології. Дайте визначення поняттям

 

31.   Культурологія – це

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

32.   Клинопис – це

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ Тестові завдання

адміністративної контрольної роботи з навчальної дисципліни “Культурологія”

ІІ варіант

Завдання 1-20. Із запропонованих виберіть  один правильний варіант відповіді

 

1.     Мислення первісної людини було

                         а) релігійним;              

б) синкретичним;

                         г) науковим;                                     

2.     Перший в історії людства звід законів написав:

а) Хаммурапі;     

б) Навуходоносор;        

в) Саргон.

3.     Назвіть перший вищий навчальний заклад в Україні:

а) Києво-Могилянська академія;

б) Львівський університет;

в) Острозька академія;

4.     Пересопницьке Євангеліє написано в:

а) 1656р. ;      

б) 1581р.;    

в) 1561р.  5.  В якому образі постає Всесвіт у давньоукраїнській міфології:

а) світового стовпа;      

б) світової гри;              

в) світового дерева.

6.    Мандрівних середньовічних акторів і музикантів на Русі називали: а) холопами;               

б) закупами;      

в) скоморохами.

7.    Цивілізація Месопотамії знаходилася в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

8.    Система письма стародавнього Єгипту:

а) ієрогліфи; 

б) клинопис;

в) піктограма.

9.    Талановитий український народний митець і політик XIX ст., автор

“Заповіту”, збірки поезій “Кобзар”, поеми “Гайдамаки” та ін.:

а) І.Котляревський;

б) Г.Сковорода;

в) Т.Шевченко.

 

10.Слова гімну “Ще не вмерла Україна” написав:

а) І.Котляревський;                         

б) П.Чубинський;                               

в) І.Франко.  

11. Латинське слово culture в перекладі означає: 

а) розвага;      

б) обробка;     

в) прикраса. 12. До найдавніших культурних цивілізацій належать:

а) культура Античності та Середньовіччя;                                

б) культура Месопотамії, Давнього Єгипту, Індії, Китаю;

в) культура України, Росії.

13. Колізей – це:

а) найбільший палац Стародавнього Риму;     

б) найбільша лазня;                                             

в) найбільший амфітеатр.

14.Комунікативна функція культури означає:

а) милування, естетичне задоволення;

б) задоволення матеріальних і духовних потреб індивіда;

в) забезпечення процесу обміну інформацією між людьми за допомогою

знаків і знакових систем.

15.Релігія пов’язана з вірою людини в тварину або рослину, яку давні люди вважали предком роду:

                      а) анімізм;                                        

                      б) тотемізм;                   

в) магія.

16. Місячно-сонячний календар, клинопис, бібліотека, бібліотечний каталог, “Кодекс Хаммурапі” – це культурні здобутки:

а) Месопотамії;  

б) Стародавнього Єгипту;

в) Стародавньої Індії;

17.«Будинками табличок» називалися:

а) храми і палаци;

б) бібліотеки;

в) школи в Межиріччі.

18.Храм у Месопотамії називався:

а) пагода;

б) зіккурат; 

в) ступа.

19.Ранньослов’янські племена за віросповіданням були:

а) язичниками;                     

б) православними;                  

в) католиками.

 

 

20.“Повчання дітям” було складено: 

а) Володимиром Великим;          

б) Ярославом Мудрим;

в) Володимиром Мономахом.

 

 

Завдання 21-26. Із запропонованих виберіть   два правильних варіанти відповіді

 

21.   Виберіть назви богів, які належали до прадавніх русичів: а) Ярило;       

б) Зевс;

в) Берегиня;      

г) Ісус Христос.

22.   Позначте основні архітектурні ордери Стародавньої Грецької культури:

а)  іонічний;   

б)  імператорський;  

в)  царський;  

г)  доричний.

23.   Назвіть характерні риси  притаманні запорізьким козакам:

а) Релігійність;

б) Войовничість;

в) Дуальність ;

г) Пишність. 24.Творці першого слов’янського алфавіту:

а) Кирило;

б) Володимир;

в) Мефодій;

г) Святослав.

25. Які пам’ятки давньоєгипетської культури розповідають про єгипетські культи:

а) «Тексти пірамід»;

б) Коран;

в) «Книга мертвих»;

г) Трипітака.

 

Завдання 26-27. Допишіть речення, впишіть пропущені слова

 

26 . Внаслідок   ………………… католицької  .............. з'явився протестантизм.

       

27. Першим Президентом України був …………………    …………………….

 

 

 

Завдання 28 (перерахуйте, назвіть)

 

28. До видатних постатей епохи Відродження належать (5 представників):

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

Завдання 29 на встановлення логічних пар  відповідно між цифрами і літерами

 

 29. Встановіть відповідність між історичними особами Стародавньої Греції та сферою їхньої діяльності:

1. Софокл

а) Скульптура      

2. Геродот

б) Медицина         

3. Фідій     

в) Драматургія     

4. Гіппократ

г) Механіка

5. Архімед

д) Історіографія   

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності

 

30. Розташуйте в історичній послідовності періоди розвитку Римської культури:

а) Імперський;                                          

б) Етруський;                                      

в) Республіка;

г) Царський  

                                                                           

Завдання 31-32. На знання термінології. Дайте визначення поняттям

 

31.   Культура -  це

______________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

32.   Фетишизм – це

______________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кам’янець-Подільський коледж культури і мистецтв

 

Бланк оцінювання відповідей тестових завдань  АКР            І варіант з навчальної дисципліни «Культурологія»

 

студента/ки______________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

Спеціальність 028 «Менеджмет соціокультурної діяльності»   курс IV          група __________

 

ІНСТРУКЦІЯ

 Підпишіть бланк відповідей, а також кожен з виданих аркушів – один для відповідей, один – для чернетки. На виконання всіх завдань вам дається 2 академічні години (90 хвилин без перерви). 

 Будь ласка, контролюйте час! Увага: виправлення номерів відповідей припустиме тільки в чернетці! Умови завдання не переписуйте! 

 

 Завдання 1-20. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте правильну відповідь).

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

 

6

 

11

 

16

 

2

 

7

 

12

 

17

 

3

 

8

 

13

 

18

 

4

 

9

 

14

 

19

 

5

 

10

 

15

 

20

 

\

Завдання 21-25. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте 2 правильні відповіді).

питання

Відп

овідь

       №

питання

Відповідь

       №

питання

Відп

овідь

       №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

 

Завдання 26-27. Дайте відповідь на завдання і допишіть речення та запишіть пропущені слова:

26.  Першим  вищим _______________ закладом в Україні була ____________________ академія.

27.  Внаслідок _____________ Римської імперії в східній частині її утворилась _______________

 

Завдання 28. Дайте відповідь на завдання і запишіть у бланк відповіді:

28.  Назвіть титанів епохи Відродження (5 представників): ________________________________

__________________________________________________________________________________

 

Завдання 29.  Встановіть логічні пари відповідно між цифрами та літерами:

29.  Покажіть відповідність між історичними особами, які жили в період Київської Русі, та сферою їх діяльності:

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

 

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності та запишіть у таблицю:

30.  Розташуйте в хронологічній послідовності культурні періоди розвитку культури          давньої Греції.  

 

 

 

 

 

 

Завдання 31 – 32. Дайте визначення поняття та запишіть у бланк відповідей

 

31.  Культурологія – це ______________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

32.  Клинопис – це __________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

Кількість балів _________  Оцінка _________ (прописом) ________________________________ 

 

Підпис ___________________Прізвище викладача _______________________

Кам’янець-Подільський коледж культури і мистецтв

 

Бланк оцінювання відповідей тестових завдань  АКР            ІІ варіант з навчальної дисципліни «Культурологія»

 

студента/ки______________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

Спеціальність 028 «Менеджмет соціокультурної діяльності»   курс IV          група __________

 

ІНСТРУКЦІЯ

 Підпишіть бланк відповідей, а також кожен з виданих аркушів – один для відповідей, один – для чернетки. На виконання всіх завдань вам дається 2 академічні години (90 хвилин без перерви). 

 Будь ласка, контролюйте час! Увага: виправлення номерів відповідей припустиме тільки в чернетці! Умови завдання не переписуйте! 

 

 Завдання 1-20. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте правильну відповідь).

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

 

6

 

11

 

16

 

2

 

7

 

12

 

17

 

3

 

8

 

13

 

18

 

4

 

9

 

14

 

19

 

5

 

10

 

15

 

20

 

\

Завдання 21-25. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте 2 правильні відповіді).

питання

Відп

овідь

       №

питання

Відповідь

       №

питання

Відп

овідь

       №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

 

Завдання 26-27. Дайте відповідь на завдання і допишіть речення та запишіть пропущені слова:

26 . Внаслідок _____________________ католицької  _______________ з'явився протестантизм.

27.  Першим Президентом України був ________________________________________________

 

 

Завдання 28. Дайте відповідь на завдання і запишіть у бланк відповіді:

28.  До видатних постатей епохи Відродження належать (5 представників):__________________ __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

Завдання 29.  Встановіть логічні пари відповідно між цифрами та літерами:

29.  Встановіть відповідність між історичними особами та сферою їхньої діяльності:

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

 

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності та запишіть у таблицю:

30.  Розташуйте в історичній послідовності періоди розвитку Римської культури:

 

 

 

 

 

Завдання 31 – 32. Дайте визначення поняття та запишіть у бланк відповідей

 

31.  Культура -  це ___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

32.  Фетишизм – це __________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

Кількість балів __________  Оцінка __________ (прописом) _____________________________

 

Підпис ___________________Прізвище викладача ________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ до тестових завдання

адміністративної контрольної роботи з навчальної дисципліни “Культурологія”

                                                      І варіант

 

 Завдання 1-20. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте правильну відповідь).

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

б

6

в

11

а

16

в

2

б

7

в

12

а

17

б

3

а

8

а

13

в

18

б

4

в

9

в

14

б

19

б

5

в 

10

б

15

а

20

в 

\

Завдання 21-25. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте 2 правильні відповіді).

питання

Відповідь

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

     №

питання

Відповідь

1

а

г

2

А

б

3

А

в

4

в

г

5

б

г

 

Завдання 26-27. Дайте відповідь на завдання і допишіть речення та запишіть пропущені слова:

26. Першим  вищим навчальним закладом в Україні була Острозька академія. 27. Внаслідок розпаду Римської імперії в східній частині її утворилась Візантія.

 

Завдання 28. Дайте відповідь на завдання і запишіть у бланк відповіді:

28.              Назвіть титанів епохи Відродження (5 представників): Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Тіціан, Мікеланджело, Донателло, Джотто.

 

Завдання 29.  Встановіть логічні пари відповідно між цифрами та літерами:

29.              Покажіть відповідність між історичними особами, які жили в період Київської Русі, та сферою їх діяльності:

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

     №

питання

Відповідь

1

б

2

а

3

г

4

в

5

д

 

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності та запишіть у таблицю:

в

Д

б

а

г

30.              Розташуйте в хронологічній послідовності культурні періоди розвитку культури               давньої Греції.  

 

 

Завдання 31 – 32. Дайте визначення поняття та запишіть у бланк відповідей

31.              Культурологія – це наука про суть і зміст культури, про загальні закономірності її розвитку на різних етапах історії,  особливості культурного прогресу народів та регіонів планети.

 

32.              Клинопис – це система письма дерев’яними клиноподібними паличками по глиняних табличках, якою користувались у Месопотамії.

 

 

 

КЛЮЧ до тестових завдання

адміністративної контрольної роботи з навчальної дисципліни “Культурологія”

ІІ варіант

           

 

 Завдання 1-20. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте правильну відповідь).

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

питання

Відповідь 

питання

Відповідь

1

б

6

в

11

б

16

а

2

а

7

в

12

б

17

б

3

в

8

а

13

в

18

б

4

в

9

в

14

в

19

а

5

в

10

б

15

б 

20

в 

\

Завдання 21-25. Дайте відповідь на тестове завдання (поряд з номером завдання зазначте 2 правильні відповіді).

питання

Відповідь

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

     №

питання

Відповідь

1

а

в

2

а

г

3

а

б

4

а

в

5

а

в

 

Завдання 26-27. Дайте відповідь на завдання і допишіть речення та запишіть пропущені слова:

26 . Внаслідок реформації католицької  церкви  з'явився протестантизм. 27. Першим Президентом України був Михайло Грушевський.

 

Завдання 28. Дайте відповідь на завдання і запишіть у бланк відповіді:

28.  До видатних постатей епохи Відродження належать (5 представників): Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Тіціан, Мікеланджело, Петрарка, Донателло, Джотто, Микола Кузанський, Данте Аліґ’єрі, Джованні Боккаччо.

 

Завдання 29.  Встановіть логічні пари відповідно між цифрами та літерами:

29.  Встановіть відповідність між історичними особами та сферою їхньої діяльності:

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

      №

питання

Відповідь

     №

питання

Відповідь

1

в

2

д

3

а

4

б

5

г

 

 

Завдання 30. Розмістіть у певній послідовності та запишіть у таблицю:

30.  Розташуйте в історичній послідовності періоди розвитку Римської культури:

б

г

в

А

 

Завдання 31 – 32. Дайте визначення поняття та запишіть у бланк відповідей

31.  Культура -  це сукупність матеріальних і духовний цінностей, створених людством протягом історичного розвитку.

 

32.  Фетишизм – це віра в надприродні властивості певних предметів.

 

 

 

(ЗРАЗОК) РЕЦЕНЗІЯ 

на адміністративну контрольну роботу  з навчальної дисципліни 

«Культурологія» студентів _________ групи 

спеціальності 028  Менеджмент соціокультурної діяльності

 

Академічна  група

Дата

К-сть студ.

Вико- нували

5

4

3

2

Абсолютний показник

       Якісний

показник

47-КФВ

12.12.2019

14

14

7

4

3

-

100 %

79 %

426-НІ

12.12.2019

7

6

4

1

1

-

100 %

84 %

 

Розроблено  2 варіанти адміністративної контрольної роботи, які складаються з 32 тестових завдань (1-20 завдання закритої  форми з вибором однієї правильної відповіді; 21-25 завдання закритої  форми з вибором двох правильних відповідей; завдання 26-28 завдання відкритої форми дописати речення, вписати пропущені слова, перерахувати, назвати відповідно поставленого запитання; 29 – завдання на встановлення відповідності; 30 – розмістити у певній послідовності; 31-32 – завдання відкритої форми на знання термінології),  рівнозначних за об'ємом та рівнем складності. Тестові завдання складені відповідно до вивчених розділів та тем навчальної дисципліни. Термін виконання АКР – 2 (дві) академічні години, що дорівнює 90 хвилинам астрономічного часу.

Запропоновані завдання передбачають перевірку теоретичних знань студентів ІV курсу. 

Роботу виконували 20 студентів, 1 студенти відсутній.  Із запропонованими завданнями впорались всі студенти. Рівень виконання різний. 

На «відмінно» виконали __________________________________________. 

Студенти висловлюють розуміння питань, орієнтуються в термінології                             і визначеннях. Допущено незначні помилки у відповідях. 

«Добре» за виконання  роботи отримали ____________________________. 

Студенти оволоділи матеріалом добре. Не зовсім точно дали відповідь на питання. Допущено окремі помилки в тестових завданнях.

Виконали роботу з оцінкою «задовільно» ___________________________. 

Студенти в недостатній мірі володіють матеріалом, дали неповні відповіді на запропоновані завдання. Допущені помилки в тестах,  завданнях розмістити у хронологічній послідовності та на встановлення відповідності.

Результати перевірки  виконаної студентами контрольної роботи свідчать про достатній рівень знань з навчальної дисципліни «Культурологія». В цілому в студентів сформовані цілісний погляд на основні питання розвитку культури різних культурно-історичних епох, знання історик осіб різних період розвитку культури, володіють фаховою термінологією, продемонстрували вміння логічно мислити, приводити конкретні приклади для ілюстрування теоретичного матеріалу. 

Допущені помилки в тестових завданнях свідчать про необхідність повторення раніше вивченого навчального матеріалу. Слід звернути увагу на недостатнє вміння окремими студентами узагальнити відомі факти  та викласти їх у власному розумінні.

 

 

 

Викладач              _____________________         ____________________________

                                       (підпис)                                               (ім’я, прізвище)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Вергун Алла
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку