Академічна доброчесність як принцип успішного функціонування закладу

Про матеріал
Презентацію можна використовувати як матеріал для підготовки до педагогічної ради або батьківських зборів. У ній представлено теоретичну частину даного питання, а також практичну частину, в якій представлені результати попереднього опитування та анкетування учасників освітнього процесу та базу для створення проблемних ситуацій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Академічна доброчесність як принцип успішного функціонування закладу освіти

Номер слайду 2

Перше правило етики “Якщо ви бачите шахрайство і не кажете про шахрайство, ви теж – шахрай”Насім Талеб “Антикрихкість”Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020“Людина морально вільна лише, якщо вона оцінює світ та інших людей збезкомпромісною щирістю ”Джордж Сантаяна

Номер слайду 3

- Що таке академічна доброчесність?- Навіщо потрібна академічна доброчесність?https://www.menti.com/xdtz2t89wa

Номер слайду 4

Визначення в Законі “Про освіту”. Стаття 42 Академічна доброчесність. Академічна доброчесність – сукупністьетичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання,викладання та провадження наукової(творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих досягнень). Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020

Номер слайду 5

Закон “Про повну загальну середню освіту”Стаття 43 “Забезпеченняакадемічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти”https://osvita.ua/legislation/law/2232/

Номер слайду 6

Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками

Номер слайду 7

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти

Номер слайду 8

4. Порушення академічної доброчесності:академічний плагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивнеоцінювання. Допомога здобувачам освіти під час контрольного оцінювання;проходження процедури оцінювання результатів навчання замість інших осіб;необ’єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.

Номер слайду 9

5. Педагогічні працівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічноїдоброчесності:не можуть бути залучені до проведення процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти,учнівських олімпіад та інших змагань;не можуть бути допущені до позачергової атестації, що має на меті підвищення кваліфікаційної категорії абоприсвоєння педагогічного звання;не можуть отримувати будь-які види заохочення (премії, інші заохочувальні виплати, нагороди тощо) протягом одного року;можуть бути позбавлені педагогічного звання.

Номер слайду 10

7. За порушення академічної доброчесності здобувачем освіти може бути застосовано таківиди академічної відповідальності:зауваження;повторне проходження підсумкового оцінювання;повторне проходження державної підсумкової атестації;повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;позбавлення отриманих із порушеннями академічної доброчесності академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах.

Номер слайду 11

Відео про академічну доброчесністьhttps://youtu.be/ S0 Tr. Pt. RUHzc

Номер слайду 12

Що таке академічна доброчесність?Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2018

Номер слайду 13

Результати фокус-груповихінтерв’ю з батьками та вчителями школярів: Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020 академічна доброчесність у школіПроведено у листопаді 2018 року аналітичним центром CEDOS на замовлення проєкту SAIUP

Номер слайду 14

Розуміння академічної доброчесності{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ВчителіБатьки/опікуни. Найчастіше: списування і обман (Інтернету та між собою); менш згадувані: плагіат, випрошування оцінок або необ’єктивне оцінювання ,хабарництво, неповага до вчительства. Списування та обман (списування зІнтернету, так і списування в інших учнів)Несамостійно підготовлені реферати — повністю завантажені з Інтернету абоскомпільовані“Монетизація” академічної доброчесності – списування чи підготовка завдань іншимучням за грошіОбман (домашня робота не виконана взагалі або виконана батьками (іншими старшими), на фізкультуру або трудове навчання непринесли форму, а також при поясненніпропуску (“прогулювання”) уроків)Прочитання скорочених варіантів творів чи списування з Готових домашніх завдань. Випрошування оцінки-Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020

Номер слайду 15

Розуміння академічної доброчесності{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ВчителіБатьки/опікуни. Необ’єктивне оцінювання (вищі бали –подяка за хороше ставлення до предмету таза роботу)-“улюблені” і “неулюблені” учні — це впливає на оцінювання- Від тих, хто вчиться на “відмінно”, вчителі частіше очікують кращих відповідей;Необ’єктивне оцінювання (коли вчительціне подобається конкретний учень чиучениця, і через це вони отримують нижчі бали)Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020

Номер слайду 16

Причини академічної недоброчесності{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ВчителіБатьки/опікуни. Вплив самих батьків (надмірна вимогливістьдеяких батьків – учні бояться покарань)Лінь дітей. Орієнтація батьків виключно на оцінку як показник успіху. Завищені очікування як з боку вчителів, так і з боку самих батьків (показник оцінки, лише декілька зазначили розуміння матеріалу)Оцінювання вчителів (Бог знає на 12, я на 10– ви на 8)Зацікавленість вчителів у викладанні предмета (якщо вона є, то учні охочіше виконують завдання)Надмірна навантаженість учнівства, особливо наприкінці семестрів (декілька контрольних підряд, нерівномірністьнавантаження в розкладі)Надмірне навантаження на учнів. Учні є орієнтованими на колектив (втрачають мотивацію до сумлінного навчання, якщо інші за списування, наприклад, не несуть жодної відповідальності)Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 20 Відсутність вимогливості /необ'єктивність оцінювання20

Номер слайду 17

Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2016

Номер слайду 18

Результати опитування педагогів закладу

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Анкета на визначення місця академічної доброчесності в освітньому середовищі закладу освітиhttps://www.menti.com/a3utymt1k9

Номер слайду 27

Проблемні ситуаціїПід час групової роботи важливо визначити: Чи передбачає ситуація можливість недоброчесної поведінки?У чому полягає суть порушення академічної доброчесності?Які можливі причини?Як попередити таку ситуацію?

Номер слайду 28

Стратегії підсилення культури академічної доброчесностіна рівні школина рівні класуна рівні учитель-учень

Номер слайду 29

Проєкт формування академічної доброчесності у школі - SAISS:«В нас ще з’явиться покоління, налаштоване на те, що треба доброчесно отримувати знання. Можливо, вони ще в дитячому садку чи взагалі в проекті божому, і скільки цей процес займе – ми не можемо передбачити. Єдине, що треба – це працювати у цьому напрямку. Навіть якщо ми не досягнемо результату сьогодні – ми закладемо основу для майбутніх змін»(Євген Головаха)Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project (SAIUP), 2020

Номер слайду 30

Використані джерела1. www.americancouncils.org.ua 2.www.saiup.org.ua3. Абетка для директора4. Академічна доброчесність: онлайн-курс для вчителів старших класів.5. Закон України“Про освіту”6. Закон України “Про загальну середню освіту”

Номер слайду 31

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 січня 2022
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку