Зразок індивідуальної програми розвитку за новим порядком

Про матеріал
Зразок індивідуальної програми розвитку за новим порядком. Опис сфер розвику відповідає учням 3 го класу з тяжкими порушеннями в інтелектуальній, навчальній, мовленнєвій сферах.
Перегляд файлу

Індивідуальна програма розвитку

 

  1. Період виконання :

 

  1. Загальні відомості про учня:

      прізвище, ім’я, по батькові:

      дата народження:

      повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень:

      рік навчання :

      клас навчання:  

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку : 

 

  1.                Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань, умінь та навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Учениця:

  • автоматизовано рахує в межах 10;
  • називає числа, лічить предмети;
  • співвідносить

кількість предметів з поданими числами,  з  невеликою допомогою знаходить вірну відповідь;

  • порівнює числа;
  • називає числа, лічить предмети;
  • проявляє зосередженість та увагу під час виконання графомоторних вправ;
  • намагається дотримуватися графічної сітки, пропорцій у написанні букв;
  • самостійно може написати слово, речення за допомогою методу написання за шаблоном чи по крапках;
  • знає літери, поєднує відповідні звуки з ними;
  • захоплено працює під час роботи за картинками;
  • намагається звуконаслідувати під час роботи з творами;
  • проявляє помітний прогрес під час читання складів;
  • з допомогою виконує завдання, що вимагають логічного опрацювання;
  • зосереджено працює над завданнями які потребують художнього оформлення та поєднання відповідностей;
  • виконує окремі дії здоров’язбережувального змісту на рівні копіювання зразка способу дії;
  • дотримується правил здорового способу життя, сприймає інформацію щодо здоров’я і безпеки вербально;
  • добре користується художніми засобами;
  • орієнтуються на площині паперу;

 

Наявні інтелектуальні труднощі:

  • рівень інтелекту не відповідає віковій нормі;
  • процеси аналізу та синтезу знижені;
  • словниковий запас нижче вікової норми;
  • повільний темп засвоєння навчального матеріалу;
  • малий обсяг памяті;
  • перевага наочно-образних та наочно-дійових форм мислення;
  • повільне сприйняття та переробка інформації;
  • відсутній систематичний аналіз властивостей і якостей предметів;
  • часові та просторові уявлення потребують розвитку.

 

Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

  •       має утруднене розуміння контексту ситуації, потребує постійної візуальної підтримки та роз’яснень;
  •       має пасивний словник, який різко знижений, активний – у вигляді деяких окремих слів та звукокомплексів;
  •       недорозвинення мовлення тяжкого ступеню;
  •       порушена звуковимова основних груп звуків;
  •       навички словозміни не сформовані;
  •       фонематичне сприйняття порушене;
  •       загальна та дрібна моторика потребує подальшого розвитку;
  •       перебуває в окулярах завдяки яким зір коригується майже на 100%.

Наявні навчальні труднощі:

  •       потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень;
  •       фрагментарно відтворює навчальний матеріал;
  •       іноді виконує завдання за бажанням а не порядковою послідовністю;
  •       незавжди точно та правильно виконує покрокові інструкції;
  •       виконує завдання що вимагають знаходження відповіді, обчислення з великою допомогою;
  • часто не розуміє суті поставленого завдання;
  • потребує багаторазового розяснення завдань та допомоги під час його опрацювання
  • нові завдання потребують спільного виконання дії зі вчителем чи асистентом;
  • інтерес до навчання нестійкий - потребує додаткових запитань, підказок, вказівок, загального стимулюввання, підтримки схвалення та додаткової концентрації уваги;
  • знижена працездатність;
  • низький рівень знань відповідно до програмових вимог;

Учениця потребує додаткової індивідуальної роботи за всіма напрямками навчання та позаурочного часу;

  • додаткового часу для опанування інформації (для прийому та опрацювання зорових і слухових вражень), частої зміни видів діяльності;
  • адаптації друкованих матеріалів (зошити-шаблони, наочність);
  • візуальних підказок – розклади, картки, опорні схеми, таблиці, зразки та інше;
  • потребує корекції та розвитку всіх аспектів мовлення.

 

 

Наявні фізичні труднощі:

  • дрібна моторика недостатньо розвинена.
  • загальна моторика розвинена на середньому рівні, потребує розвитку.

 

 

Працювати  над:

  • збагаченням словникового запасу;
  • корекцією звуковимови;
  • всебічним розвитком дитини;
  • ліквідацією недоліків в оволодінні лексикою та граматикою;
  • вмінням користуватися різними способами словотворення;
  • розподілом уваги в межах 20-25 хв.;
  • Розвивати:
  • граматичну будову мовлення;
  • уміння розподіляти увагу;
  • уміння переключати увагу з одного обєкта на інший;
  • уміння утримувати увагу в межах 20-25 хв.;
  • емоційно-вольову  сферу;
  • фонематичний слух;
  • слухове сприймання;
  • дрібну моторику;
  • пам'ять;
  • розвивати артикуляційну моторику та мовне дихання;
  • вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, діяти за аналогією;
  • вміння працювати за зразком і вказівками вчителя з коментуванням власних дій
  • вміння орієнтуватися в способах виконання навчального завдання;
  • розвивати вміння запам’ятовувати навчальний матеріал;
  • розвивати просторову орієнтацію, просторові уявлення.

 

Формувати:

  • граматичну складову мовлення;
  • звязне мовлення, розуміти послідовність подій;
  • необхідні побутові навички самообслуговування та соціальну модель поведінки;

Вчити:

  • порівнювати подібні обєкти;
  • виділяти головне, істотне, узагальнювати;
  • складати короткі речення за опорними складами, які підкріплюються картинками;
  • використовувати схеми роботи для виконання завдань;
  • складати та використовувати прості слова, речення у мовленні;
  • писати самостійно без опори на шаблон;
  • самостійно обчислювати приклади;
  • вирішувати прості задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пацювати над:

Зміцненням здоров’я, досягненням фізичного розвитку до вікових фізичних параметрів, підвищенням рівня рухової активності, збільшенням рівня працездатності та більш довшої концентрації на виконання певних завдань. Розвиток загальної та дрібної моторики.

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

 третій рівень підтримки;

docx
Додав(-ла)
Крисан Дарія
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 січня 2022
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку