Учениця:
-
автоматизовано рахує в межах 10;
-
називає числа, лічить предмети;
-
співвідносить
кількість предметів з поданими числами, з невеликою допомогою знаходить вірну відповідь;
-
порівнює числа;
-
називає числа, лічить предмети;
-
проявляє зосередженість та увагу під час виконання графомоторних вправ;
-
намагається дотримуватися графічної сітки, пропорцій у написанні букв;
-
самостійно може написати слово, речення за допомогою методу написання за шаблоном чи по крапках;
-
знає літери, поєднує відповідні звуки з ними;
-
захоплено працює під час роботи за картинками;
-
намагається звуконаслідувати під час роботи з творами;
-
проявляє помітний прогрес під час читання складів;
-
з допомогою виконує завдання, що вимагають логічного опрацювання;
-
зосереджено працює над завданнями які потребують художнього оформлення та поєднання відповідностей;
-
виконує окремі дії здоров’язбережувального змісту на рівні копіювання зразка способу дії;
-
дотримується правил здорового способу життя, сприймає інформацію щодо здоров’я і безпеки вербально;
-
добре користується художніми засобами;
-
орієнтуються на площині паперу;
|
Наявні інтелектуальні труднощі:
-
рівень інтелекту не відповідає віковій нормі;
-
процеси аналізу та синтезу знижені;
-
словниковий запас нижче вікової норми;
-
повільний темп засвоєння навчального матеріалу;
-
малий обсяг памяті;
-
перевага наочно-образних та наочно-дійових форм мислення;
-
повільне сприйняття та переробка інформації;
-
відсутній систематичний аналіз властивостей і якостей предметів;
-
часові та просторові уявлення потребують розвитку.
Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
-
має утруднене розуміння контексту ситуації, потребує постійної візуальної підтримки та роз’яснень;
-
має пасивний словник, який різко знижений, активний – у вигляді деяких окремих слів та звукокомплексів;
-
недорозвинення мовлення тяжкого ступеню;
-
порушена звуковимова основних груп звуків;
-
навички словозміни не сформовані;
-
фонематичне сприйняття порушене;
-
загальна та дрібна моторика потребує подальшого розвитку;
-
перебуває в окулярах завдяки яким зір коригується майже на 100%.
Наявні навчальні труднощі:
-
потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень;
-
фрагментарно відтворює навчальний матеріал;
-
іноді виконує завдання за бажанням а не порядковою послідовністю;
-
незавжди точно та правильно виконує покрокові інструкції;
-
виконує завдання що вимагають знаходження відповіді, обчислення з великою допомогою;
-
часто не розуміє суті поставленого завдання;
-
потребує багаторазового розяснення завдань та допомоги під час його опрацювання
-
нові завдання потребують спільного виконання дії зі вчителем чи асистентом;
-
інтерес до навчання нестійкий - потребує додаткових запитань, підказок, вказівок, загального стимулюввання, підтримки схвалення та додаткової концентрації уваги;
-
знижена працездатність;
-
низький рівень знань відповідно до програмових вимог;
Учениця потребує додаткової індивідуальної роботи за всіма напрямками навчання та позаурочного часу;
-
додаткового часу для опанування інформації (для прийому та опрацювання зорових і слухових вражень), частої зміни видів діяльності;
-
адаптації друкованих матеріалів (зошити-шаблони, наочність);
-
візуальних підказок – розклади, картки, опорні схеми, таблиці, зразки та інше;
-
потребує корекції та розвитку всіх аспектів мовлення.
Наявні фізичні труднощі:
-
дрібна моторика недостатньо розвинена.
-
загальна моторика розвинена на середньому рівні, потребує розвитку.
|
Працювати над:
-
збагаченням словникового запасу;
-
корекцією звуковимови;
-
всебічним розвитком дитини;
-
ліквідацією недоліків в оволодінні лексикою та граматикою;
-
вмінням користуватися різними способами словотворення;
-
розподілом уваги в межах 20-25 хв.;
-
Розвивати:
-
граматичну будову мовлення;
-
уміння розподіляти увагу;
-
уміння переключати увагу з одного обєкта на інший;
-
уміння утримувати увагу в межах 20-25 хв.;
-
емоційно-вольову сферу;
-
фонематичний слух;
-
слухове сприймання;
-
дрібну моторику;
-
пам'ять;
-
розвивати артикуляційну моторику та мовне дихання;
-
вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, діяти за аналогією;
-
вміння працювати за зразком і вказівками вчителя з коментуванням власних дій
-
вміння орієнтуватися в способах виконання навчального завдання;
-
розвивати вміння запам’ятовувати навчальний матеріал;
-
розвивати просторову орієнтацію, просторові уявлення.
Формувати:
-
граматичну складову мовлення;
-
звязне мовлення, розуміти послідовність подій;
-
необхідні побутові навички самообслуговування та соціальну модель поведінки;
Вчити:
-
порівнювати подібні обєкти;
-
виділяти головне, істотне, узагальнювати;
-
складати короткі речення за опорними складами, які підкріплюються картинками;
-
використовувати схеми роботи для виконання завдань;
-
складати та використовувати прості слова, речення у мовленні;
-
писати самостійно без опори на шаблон;
-
самостійно обчислювати приклади;
-
вирішувати прості задачі.
Пацювати над:
Зміцненням здоров’я, досягненням фізичного розвитку до вікових фізичних параметрів, підвищенням рівня рухової активності, збільшенням рівня працездатності та більш довшої концентрації на виконання певних завдань. Розвиток загальної та дрібної моторики.
|