21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Аксіоми стереометрії (порівняльний аналіз з планіметрією) презентація до уроку

Про матеріал
Це додаток до уроку Аксіоми стереометрії (порівняльний аналіз з планіметрією). До уроку додається ще один матеріал для учня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

стереометрія. Порівняльний аналіз з планіметрією

Номер слайду 2

Геометрія – це наука про просторову форму й кількісні характеристики предметів реального світу. Слово «геометрія» – грецького походження, що в перекладі українською мовою означає землемірство (назва походить від вимірювань на місцевості). Шкільна геометрія складається з двох частин: планіметрії і стереометрії.

Номер слайду 3

Геометричні фігури – це абстрактні фігури, які нагадують предмети, що нас оточують. Щоб відрізняти одну геометричну фігуру (чи поняття) від іншої, їх описують у вигляді твердження, яке називають означенням. Означення – це твердження, яке описує істотні властивості предмета, що дає змогу відрізнити його від інших. Означити всі геометричні фігури неможливо. Наприклад, точка, пряма, площина. Їх називають основними поняттями геометрії.

Номер слайду 4

Логічну побудову планіметрії можна описати за такими етапами:1. Вибір геометричних понять, які називають основними поняттями (абстрактних фігур).2. Формулювання основних властивостей для цих геометричних понять за допомогою тверджень, які вважаються істинними без доведень.3. Побудова інших понять, які означуються через основні поняття та їхні властивості, та тверджень, істинність яких встановлюється шляхом доведень, опираючись на відомі.

Номер слайду 5

означення. Стереометрія – розділ геометрії, в якому вивчаються тіла у просторі Планіметрія – розділ геометрії, в якому вивчаються фігури на площиніОсновні елементи. Точка. Пряма Точка. Пряма Площина Аа𝜶 

Номер слайду 6

аксіоми. С1 для будь-якої площини існують точки, які належать площині і точки, які не належать їй. П1 для будь-якої прямої існують точки, які належать прямій і точки, які не належать їй. Аа𝜶 ВСFDXKLT

Номер слайду 7

аксіоми. C1¥ 𝜶 דּ 𝑲,𝑳…𝝐 𝜶דּ𝐷,𝑋…𝜖𝑎 П1¥ a דּ 𝑨,𝑪,𝑻…𝝐 𝒂דּ𝐵,𝐹…𝜖𝑎 Аа𝜶 ВСFDXKLT

Номер слайду 8

аксіоми. С2 через будь-які три точки, які не лежать на одній прямій можна провести площину і причому лише одну. П2 через будь-які дві різні точки можна провести одну і тільки одну пряму Аа𝜶 СKLА

Номер слайду 9

аксіоми. С2 } ¥K,L,𝐴דּ 𝒂 𝝐{𝐴,𝐾,𝐿𝜶𝝐 ! П2 ¥ А=С 𝒂 𝝐 {𝑨,𝑪}!Аа𝜶 СKLА

Номер слайду 10

аксіоми. С3 якщо дві площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій, якій належить ця точка. П3 Якщо дві прямі мають спільну точку, то вони перетина-ються в цій точці Аа𝜶 b. Аа𝜷 

Номер слайду 11

аксіоми. C3 ¥ 𝝐 {𝑨}𝛼, 𝝐 {𝑨} β⇒ 𝜶 x 𝜷=a, 𝝐 {𝑨} 𝒂 П3 ¥ 𝝐 {𝑨} 𝒂, 𝝐 {𝑨} b⇒ a x b=A Аа𝜶 b. Аа𝜷 

Номер слайду 12

Геометричні тіла:

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дано прямокутний паралелепіпед. Укажіть точки, які належать нижній грані: а) А1, А, В, В1; б) D1, C1, C, D; в) D1, C1, А1, В1; г) А, В, C, D. ABCDA1 B1 C1 D1

Номер слайду 15

Подумай ще. Повернутися до завдання

Номер слайду 16

Молодець!style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 17

Дано прямокутний паралелепіпед. Укажіть точки, які не належать грані ABC: а) А1, А, В, В1; б) D1, C1, C, D; в) D1, C1, А1, В1; г) А, В, C, D. ABCDA1 B1 C1 D1

Номер слайду 18

Подумай ще. Повернутися до завдання

Номер слайду 19

Молодець!style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 20

Дано прямокутний паралелепіпед. Укажіть точки, які належать задній грані: а) С1, С, В, В1; б) D1, А1, А, D; в) D1, C1, А1, В1; г) А, В, C, D. ABCDA1 B1 C1 D1

Номер слайду 21

Подумай ще. Повернутися до завдання

Номер слайду 22

Молодець!style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 23

Дано прямокутний паралелепіпед. Укажіть точки, які належать грані D1 C1 D: а) А1, А, В, В1; б) D1, C1, C, D; в) D1, C1, А1, В1; г) А, В, C, D. ABCDA1 B1 C1 D1

Номер слайду 24

Подумай ще. Повернутися до завдання

Номер слайду 25

Молодець!style.colorfillcolorfill.typefill.on

pptx
Додано
18 грудня 2020
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку