«Актуальні анімаційні хвилинки в сучасному освітньому просторі»

Про матеріал
«Актуальні анімаційні хвилинки в сучасному освітньому просторі» Одним із важливих елементів кожного уроку в початковій школі є фізкультхвилинки. Саме до такої назви звикли освітяни. Але час іде вперед, освіта змінюється і з’являється багато альтернатив минулим фізкультхвилинкам, а саме:анімаційні хвилинки. У чому відмінність фізичних хвилинок від анімаційних? Фізкультхвалинки використовують зазвичай 2-3 рази за урок, приблизно по одній хвилинці. Анімаційна хвилинка використовується один раз, в середині уроку чи в кінці ( на розсуд вчителя чи в залежності від обставин). Тривалість однієї анімації 2-3 хвилини. Анімаційні хвилинки сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, що підтримують правильну поставу, позбавляють напруження органи зору і слуху, утомлених від письма пальців. Провівши дослідження щодо сприймання дітьми фізкультхвилинок та анімаційних хвилинок, можна зробити висновок, що анімації сприймаються дітьми більш краще. Кожна анімаційна хвилинка супроводжується текстом, на українській, російській чи англійській мовах. Діти вже з перших разів відразу запам’ятовують текст. Зараз багато говорять про те, яким же повинен бути сучасний вчитель? І всі сходяться на одній думці, що він повинен бути креативним, сміливим, не боятися виглядати смішно. Тому сучасні анімаційні хвилинки передбачають участь саме вчителя. Тобто вчитель є прикладом, показує рухи, і не просто показує, а танцює разом із дітьми від початку до кінця. Особливою умовою є щирість і дозвіл дітям під час анімації, знаходитися у тій частині класу, де дитині більш комфортно. Іноді може виникнути момент, коли дитина соромиться танцювати. Завдання вчителя в цей момент показати анімацію таким чином, щоб дитина зацікавилася і подолала сором’язливість. Кожна така трихвилинка передбачає повне переключення думок, емоцій та енергії у зовсім інший бік від уроку. Тобто дитина повинна повністю відключитись від надто важкої задачі чи правила та переключитися на позитив та веселий настрій. Матеріал, який дається учням після таких анімацій засвоюється краще. Ще одним плюсом анімаційних хвилинок є їх велика кількість в Інтернеті. Серед великого вибору варто обрати ті, які справді сподобаються і вчителю, і дітям. Обов’язково розділити їх на типи, а саме: - Ранкові, вітальні анімаційні хвилинки; - Анімації з посиленим фізичним навантаженням; - Привітальні анімації до дня народження; - Святкові анімації (Новий рік, День Святого Миколая і тд); - Розважальні, веселі анімації; - Авторські анімації на будь-які випадки. Завдяки анімаціям у вчителя є всі інструменти зробити день для учня більш веселим, цікавим, позитивним та змістовним. Розпочати день ранковою,вітальною анімацією. Це відразу налаштує дітей на позитивне сприяння інформації. Діти дуже швидко прокинуться і включаться в роботу. На кожному наступному уроці працювати з тими анімаціями, які подобаються дітям, зазвичай вони їх дуже чекають. Завершити день також -якою цікавою анімацією, але обов’язковою умовою є участь вчителя у кожній з таких анімацій. Приємним плюсом є те, що анімації можна використовувати не тільки під час уроків, але й проводити їх під час перерв, до речі, якщо робити це у коридорі чи спільній залі то залюбки підключаються і діти з інших класів. Також їх можна використовувати на шкільні свята,заходи, навіть на батьківські збори, у пришкільному чи заміському таборі. Приклади анімацій Анімація «Опа». Іншими словами «танок орангутанів». Основним завданням цієї анімації є повторення рухів за вчителем, також обов’язковою умовою є викрик слова дітьми та вчителем : «Опа» в ритмі з музикою та словами. Гарним налаштуванням перед анімацією буде те, щоб діти уявили себе маленькими орангутанами, навіть виконали будь які рухи, котрими вони зможуть продемонструвати це (приблизно 10-15секунд). Анімація «Хлеп-Снеп». Ця анімація розвиває швидкість рухів та увагу. Вона складається з 5 блоків. Кожен наступний блок є швидшим від попереднього . Даний вид анімацій дуже заводить дітей і самого вчителя, тому її можна використовувати і перед початком уроків. Анімація «Повар Булочка». Це надзвичайно цікава та весела анімація. Підходить до будь якого уроку та заходу. Ця анімація розвиває в дітей толерантність до інших народів, саме тим що спочатку діти та вчитель виступають у ролі українців, потім китайців, потім грузинів, потім ромів, потім інопланетянами і завершують все спільним, родинним куплетом. Анімація «Танок ціпочок». Мабуть, найулюбленіша анімація дітей та дорослих. Цей танок є неймовірно кумедним та веселим. Головним тут є налаштування саме перед початком, тобто дати дітям уявити себе ціпочками, курчатками, подригати крильцями, потупотіти нішками, видати голосом звуки ціпочок та курчат. І відразу приступити до виконання анімації. Також для сучасного вчителя важливим інструментом у створенні власних авторських анімацій будуть популярні та топові пісні. Для цього необхідно слідкувати за новинками музики, знайти найпопулярніші та придумати під них різні рухи. Тут все залежить від фантазії та креативу вчителя. На допомогу можуть прийти кліпи чи виступи артиста, пісню якого обрано. Використовуючи саме анімаційні хвилинки замість звичайних фізкультхвилинок можна зробити висновок, що вони є більш продуктивні, більш цікаві дітям та вчителям, їх можна підлаштувати під будь-який урок, під будь-який захід.
Перегляд файлу

«Актуальні анімаційні хвилинки в сучасному освітньому просторі»

Одним із важливих елементів кожного уроку в початковій школі є фізкультхвилинки. Саме до такої назви звикли освітяни. Але час іде вперед, освіта змінюється і з’являється багато альтернатив минулим фізкультхвилинкам, а саме:анімаційні хвилинки. У чому відмінність фізичних хвилинок від анімаційних? Фізкультхвалинки використовують зазвичай 2-3 рази за урок, приблизно по одній хвилинці. Анімаційна хвилинка використовується один раз, в середині уроку чи в кінці ( на розсуд вчителя чи в залежності від обставин). Тривалість однієї анімації 2-3 хвилини.

Анімаційні хвилинки сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, що підтримують правильну поставу, позбавляють напруження органи зору і слуху, утомлених від письма пальців.

Провівши дослідження щодо сприймання дітьми фізкультхвилинок та анімаційних хвилинок, можна зробити висновок, що анімації сприймаються дітьми більш краще. Кожна анімаційна хвилинка супроводжується текстом, на українській, російській чи англійській мовах. Діти вже з перших разів відразу запам’ятовують текст.

Зараз багато говорять про те, яким же повинен бути сучасний вчитель? І всі сходяться на одній думці, що він повинен бути креативним, сміливим, не боятися виглядати смішно. Тому сучасні анімаційні хвилинки передбачають участь саме вчителя. Тобто вчитель є прикладом, показує рухи, і не просто показує, а танцює разом із дітьми від початку до кінця. Особливою умовою є щирість і дозвіл дітям під час анімації, знаходитися у тій частині класу, де дитині більш комфортно. Іноді може виникнути момент, коли дитина соромиться танцювати. Завдання вчителя в цей момент показати анімацію таким чином, щоб дитина зацікавилася і подолала сором’язливість. Кожна така трихвилинка передбачає повне переключення думок, емоцій та енергії у зовсім інший бік від уроку. Тобто дитина повинна повністю відключитись від надто важкої задачі чи правила та переключитися на позитив та веселий настрій. Матеріал, який дається учням після таких анімацій засвоюється краще.

Ще одним плюсом анімаційних хвилинок є їх велика кількість в Інтернеті. Серед великого вибору варто обрати ті, які справді сподобаються і вчителю, і дітям. Обов’язково розділити їх на типи, а саме:

- Ранкові, вітальні анімаційні хвилинки;

- Анімації з посиленим фізичним навантаженням;

- Привітальні анімації до дня народження;

- Святкові анімації (Новий рік, День Святого Миколая і тд);

- Розважальні, веселі анімації;

- Авторські анімації на будь-які випадки.

Завдяки анімаціям у вчителя є всі інструменти зробити день для учня більш веселим, цікавим, позитивним та змістовним. Розпочати день ранковою,вітальною анімацією. Це відразу налаштує дітей на позитивне сприяння інформації. Діти дуже швидко прокинуться і включаться в роботу. На кожному наступному уроці працювати з тими анімаціями, які подобаються дітям, зазвичай вони їх дуже чекають. Завершити день також -якою цікавою анімацією, але обов’язковою умовою є участь вчителя у кожній з таких анімацій.

Приємним плюсом є те, що анімації можна використовувати не тільки під час уроків, але й проводити їх під час перерв, до речі, якщо робити це у коридорі чи спільній залі то залюбки підключаються і діти з інших класів. Також їх можна використовувати на шкільні свята,заходи, навіть на батьківські збори, у пришкільному чи заміському таборі.

Приклади анімацій

Анімація «Опа». Іншими словами «танок орангутанів». Основним завданням цієї анімації є повторення рухів за вчителем, також обов’язковою умовою є викрик слова дітьми та вчителем : «Опа» в ритмі з музикою та словами. Гарним налаштуванням перед анімацією буде те, щоб діти уявили себе маленькими орангутанами, навіть виконали будь які рухи, котрими вони зможуть продемонструвати це (приблизно 10-15секунд).

Анімація «Хлеп-Снеп». Ця анімація розвиває швидкість рухів та увагу. Вона складається з 5 блоків. Кожен наступний блок є швидшим від попереднього . Даний вид анімацій дуже заводить дітей і самого вчителя, тому її можна використовувати і перед початком уроків.

Анімація «Повар Булочка». Це надзвичайно цікава та весела анімація. Підходить до будь якого уроку та заходу. Ця анімація розвиває в дітей толерантність до інших народів, саме тим що спочатку діти та вчитель виступають у ролі українців, потім китайців, потім грузинів, потім ромів, потім інопланетянами і завершують все спільним, родинним куплетом.

Анімація «Танок ціпочок». Мабуть, найулюбленіша анімація дітей та дорослих. Цей танок є неймовірно кумедним та веселим. Головним тут є налаштування саме перед початком, тобто дати дітям уявити себе ціпочками, курчатками, подригати крильцями, потупотіти нішками, видати голосом звуки ціпочок та курчат. І відразу приступити до виконання анімації.

Також для сучасного вчителя важливим інструментом у створенні власних авторських анімацій будуть популярні та топові пісні. Для цього необхідно слідкувати за новинками музики, знайти найпопулярніші та придумати під них різні рухи. Тут все залежить від фантазії та креативу вчителя. На допомогу можуть прийти кліпи чи виступи артиста, пісню якого обрано.

Використовуючи саме анімаційні хвилинки замість звичайних фізкультхвилинок можна зробити висновок, що вони є більш продуктивні, більш цікаві дітям та вчителям, їх можна підлаштувати під будь-який урок, під будь-який захід.

 

docx
Додано
19 січня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку