Алфавіт. Звук [б], буква Бб. Казка Г. К. Андерсена «Снігова королева».

Про матеріал
Комбінований урок з української мови з використанням технoлoгії розвитку критичного мислення для 1 класу.
Перегляд файлу

Українська мова

1клас

     Тема. Алфавіт. Звук  [б], буква Бб. Казка Г. К. Андерсена «Снігова королева».

     Мета: формувати читацькі навички: темп читання, розуміння прочитаного, відбір інформації; формувати вміння учнів встановлювати причино - наслідкові зв'язки на основі прочитаного; формувати власну думку, аргументувати її, використовуючи власний досвід;  закріплювати уявлення про казку та її види; розвивати пам’ять, увагу,  критичне мислення; розвивати комунікативну, пізнавальну, емоційну, естетичну складові молодшого школяра; виховувати прагнення бути успішними учнями; виховувати любов до ближнього.  

     Цілі:                                         

     Учні знатимуть: окремі факти з життя Г.К. Андерсена, зміст, тему, основну думку казки «Снігова королева».           

    Учні вмітимуть: пояснювати вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків, переказувати прочитане, характеризувати героїв твору,  відтворювати репліки персонажів з казок, пояснювати, які почуття пов’язують його або її з близькими людьми, висловлювати припущення про те, чим вони зумовлені.

      Тип уроку: комбінований (за Ю. Конаржевським) з використанням технoлoгії   розвитку критичного  мислення .

      Метoди, прийоми та форми роботи: метод «Мікрофон», прийом «Критичний аналіз фактів», прийом «Гронування»,  «Порушена послідовність», «Метод прес», «Продовж речення», парна,  індивідуальна, колективна, фронтальна форми навчання.

      Обладнання: комп’ютер, телевізор; відеофрагменти до завдань, караоке пісень «Казочка», «У добрій старій Данії», відеофрагмент для хвилинки релаксації; наочність до завдань уроку.

                                     

Хід уроку

І. Організаційний етап                                       

Пролунав уже дзвінок.

     Починаємо урок.

Один до одного зверніться

     І привітно посміхніться,

     Привітайтесь: «Добрий день»

  • Ви всі прийшли на урок зі своїм настроєм. Перед вами лежать «смайлики».  Позначте настрій, з яким ви розпочинаєте урок. Щоб до кінця нашого заняття ваш настрій став  ще кращим, давайте налаштуємося на плідну працю на уроці.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

2.1 Пісенька «Алфавіт» (№1)

2.2 Вправа «Критичний аналіз фактів»

а). Робота з будиночком алфавіт.  Завдання №2

– Яка буква  не прокинулася ? Який звук вона позначає?

  Запишіть її. Назвіть сусідів цієї літери.

  Де зможемо використати знання алфавіту?

– Доберіть синоніми до слова «алфавіт».

б). Нумерація слів у алфавітному порядку. Завдання №3 (робота у парах).

– Прочитайте слова. (1 учень). Пронумеруйте їх у алфавітному порядку. (1 учень )

– Чому слово бабуся пронумерували раніше?

– Які ще слова ви знаєте, що починаються буквою б?

 – Відтворіть ці слова з пам’яті.

3. Технічні вправи

3.1 Вправа «Фотоапарат» (№4);

3.2 Вправа «Черепаха і сорока» ( №5);

3.3 «Пісенька складів» (№6).

Фізхвилинка  (рухлива хвилинка за допомогою пісні караоке «Казочка»)    

ІІІ. Повідомлення  теми та очікуваних навчальних результатів.

– Розгляньте малюнок. До якої він казки?

– Чи хочете ви дізнатися, чим закінчилися пригоди Герди у пошуках Кая? 

  Прочитайте тему уроку. Підкресліть ключові слова. Визначимо очікувані результати навчання.

Метод «Мікрофон»  

Сьогодні на уроці я  хочу дізнатись …

ІV. Етап засвоєння нових знань.                                                                                      

4.1 Завдання №7

  Прочитайте уривок? (1 дитина читає. Інші стежать).                                Хто автор цієї казки?

Прийом «Гронування»

– Згадайте все, що ви знаєте про Г.К. Андерсена.                                                  

Робота з картою

– Пригадайте, що трапилось з Каєм?

– Підготуємося до читання  казки.

4.2. Завдання №10. Вправа «Черепаха і сорока»

4.3 Завдання №11. Словникова робота. Вправа «Кульки».

4.4 Ознайомлення з продовженням казки.

– Кого зустріла Герда?

Аудіозапис.

V. Етап закріплення нових знань

5.1 Завдання №10. Вибіркове читання

– Питайлик хоче перевірити чи були ви уважні. Дайте відповіді на запитання. Знаходячи відповіді у тексті, зачитайте.

– Що сталося з черевичками Герди? Навіщо вона так вчинила?

– Куди припливла Герда?

– Які квіти сховала від неї бабуся? Чому чарівниця це зробила?

– Куди впали сльози Герди? Як вони подіяли?

Фізкультвилинка «У добрій старій Данії»

5.2 Прийом «Метод прес».

– Чому у словах  пісні прозвучали такі слова, що казка «Снігова королева» не

    тільки для дітей, а й для дорослих?

5.3 Прийом «Порушена послідовність» (робота у парах).

   Відновіть послідовність речень за змістом казки.

5.4. Фрагмент  мультфільму.

Відшукати речення, прочитати, переказати.

Озвучити мультфільм.

VI. Підсумок уроку

6.1. Прийом «Продовж речення»

– Який твір читали?

Продовжте речення «Снігова королева»  це літературна казка тому, що …                                                                                                                       Герда не захотіла залишитися у чарівниці  в  саду, де було вічне літо тому, що … 

– Я вам теж бажаю, діти, бути наполегливими і не відступати від досягнення своєї мети,  запишатися чуйними  і добрими.

6.2 Прийоми для проведення рефлексії настрою та емоційного стану:  «Смайлики».

– Ми починали урок з визначення настрою. Який настрій у вас в кінці уроку? Позначте. Чи змінився ваш настрій?        

Пісня «Добрим будь»       

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку