Алгоритми з розгалуженням. Проєкт "Голодна мавпочка"

Про матеріал
Розробка проєкту "Голодна мавпочка". Рекомендується використовувати на уроках інформатики в 5 класі при вивчені розділу "Алгоритми і програми" теми "Алгоритми з розгалуженням". Цей проєкт чудова можливість для практикування ваших учнів у створені алгоритмів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігровий проєкт: Голодна мавпочка. Тема: Змінювання значень властивостей об’єкта у програмі6 клас

Номер слайду 2

1. Додайте до проекту спрайти: мавпочка та банани з колекції, рухому платформу і лінію внизу слід намалювати. Зверніть увагу, що верх платформи та лінія внизу мають бути однакового кольору  

Номер слайду 3

2. Програмуємо мавпочку. Весь час, коли вона не торкається чорного кольору (верх платформи), вона падає вниз, тобто у змінюється на -1  

Номер слайду 4

3. Якщо натиснути пробіл, мавпочка підстрибує, тобто у різко збільшується (наприклад, на 150)  

Номер слайду 5

4. Стрілки праворуч та ліворуч позначають зміну координати х на 5 (якщо натиснуто стрілку праворуч) та -5 (відповідно  ліворуч)

Номер слайду 6

5. Якщо до бананів торкається мавпочка, банани зникають. Можна додати змінну обліку кількості бананів, які отримала мавпочка  

Номер слайду 7

6. Платформа рухається шляхом ковзання. Підбирайте швидкість та координати ковзання для цікавої гри 

Номер слайду 8

7. Додайте тло, облік бананів, ще кілька платформ, можна змінити швидкість руху, висоту стрибків, додати інші корисні та некорисні об'єкти на ігрове поле. Розважайтесь!  

pptx
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
1474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку