Аналіз діагностувальної роботи
Дата проведення: 18.05.23.
Предмет: математика
Клас: 4
Кількість учнів за списком – 10. Присутніх – 10. Відсутніх – 0
Вчитель: --- --- ---
Згідно робочого навчального плану, відповідно до програмових вимог у
3 класі була проведена діагностувальна робота з математики.
Діагностувальна робота складалася з п’яти завдань: знайти значення виразу, розв’язати рівняння, обчислити вирази, розв’язати задачу та виконати завдання геометричного характеру на знаходження периметра прямокутника.
Результати виконання роботи:
Високий рівень – 2 учні
Достатній рівень – 3 учні
Середній рівень – 5 учнів
Учні добре засвоїли:
- запис та утворення багатоцифрових чисел в межах мільйона, володіють навичками додавання та віднімання. Аналізують текст задачі та розв’язують її. Будують геометричні фігури та використовують для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, знаходять периметр та площу фігури. Порівнюють багатоцифрові числа в межах мільйона. Розв’язують складні рівняння.
Допустили типові помилки:
- в розв’язуванні та записі рівнянь, в ході розв’язування задачі. Недоліки також були у виконанні завдання геометричного типу та обчисленні виразів.
Більшість учнів не дотримуються охайності і культури письма.
Корекція знань: