11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Аналіз контрольної роботи з теми "Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал
Аналіз контрольної роботи з теми "Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь" 6 клас до конструктора уроку (автори Т.Л. Корнієнко, В. І. Фіготіна)
Перегляд файлу

Початковий і середній рівні (6 балів)

Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Розв’яжіть рівняння image.

                А 14                             Б –2                             В 2                               Г image 

Розв’язання

image       | Перенесіть у ліву частину рівняння доданок, який містить невідоме з протилежним знаком

image

 

2. Розв’яжіть рівняння

image                А –2                              Б 2                                                                 Г image 

Розв’язання

image        | Перенесіть у ліву частину рівняння всі доданки, який містять невідоме з протилежним знаком, а в праву — всі доданки, що не містять невідомого

image

 

3. Розв’яжіть рівняння image.

                А –2                              Б 7                              В 2; –7                         Г –2; 7

Розв’язання

image          | Добуток дорівнює нулю коли хоча б один із множників дорівнює нулю

image  або  image 

image                image 

Відповідь: Г

 

4. Складіть рівняння до задачі.

У магазин завезли 232 кг фруктів і продали за два дні. Другого дня було продано в 3 рази менше фруктів, ніж першого. Скільки фруктів продали першого та другого дня окремо?

                 А image                  Б image             В image          Г image 

 

Розв’язання

imageІ дня — ?, в 3 рази більше, ніж 

 232 кг

ІІ дня — ?, х кг

 

Нехай другого дня було продано х кг фруктів, тоді першого дня продали 3х кг фруктів. За два дні продали 232 кг. Складемо рівняння:

image

Відповідь: В

 

5. Складіть рівняння до задачі.

Периметр прямокутника дорівнює 14,8 дм. Довжина однієї з його сторін на 4,2 дм менша за довжину іншої. Знайдіть сторони прямокутника.

image

Нехай довжина однієї сторони х дм, тоді другої сторони — (х – 4,2) дм. Периметр прямокутника дорівнює (Р = 2(а + b)) 14,8 дм. Отримали рівняння:

image 

Відповідь: В

 

6. Складіть рівняння до задачі.

Легковий автомобіль за 4 год пройшов шлях, який вантажівка долає за 6 год. Знайдіть швидкості автомобілів, якщо швидкість вантажівки на 20 км/год менша за швидкість легкового автомобіля.

                    А image              Б image            В image        Г image 

 

 

Розв’язання

 

t, год

V, км/год

S, км

image     Легковий автомобіль

х + 20

4(х + 20)

image              Вантажівка

х 

 

Нехай швидкість вантажівки х км/ год, тоді швидкість легкового автомобіля — (х + 20) км/год. Відстань, яку долає легковий автомобіль за 4 години дорівнює 4(х + 20)  км, а вантажівка за 6 год — 6х км . За умовою задачі, відстані які вони долають однакові. Складемо рівняння:

 

image 

Відповідь: В

 

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть задачу.

Від пристані вниз по річці відправили пліт, який рухався зі швидкістю 4 км/год. Через 3 год слідом за ним відійшов човен, власна швидкість якого 9 км/год. На якій відстані від пристані човен наздожене пліт?

Розв’язання

 

 

t, год

V, км/год

S, км

image     Пліт

х + 3

4

4(х + 3)

image          Човен

х

9 + 4 = 13

13х

 

imageimageНехай човен рухався х год, тоді пліт – (х + 3) год. Швидкість човна за течією — 13 км/год, тоді човен долає відстань 13х км, а пліт — 4(х + 3) км. За умовою задачі човен наздоганяє пліт. Отже відстані які вони долають однакові. Складемо рівняння:

image(год) рухався  image

image(км) від пристані човен наздожене пліт

Відповідь:imageкм

 

8. Розв’яжіть рівняння image.

Розв’язання

image                   | Застосуємо основну властивість пропорції

image

 Відповідь: 2

 

Високий рівень (3 бали)

9. Розв’яжіть рівняння image.

image 

або

image 

Відповідь:image

 

 

pdf
Додано
1 серпня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку