Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.
Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.
Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.
Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Математика. 6 Клас.
1. |
У саду росте 24 сливи, що становить яблунь. Скільки яблунь росте у саду? |
А |
75 |
2. |
Першого дня у магазині продали 20 мішків цукру, а другого дня - того цукру, що продали першого дня. Скільки мішків цукру продали другого дня? |
Б |
25 |
3. |
За 3 години туристи подолали 7,5 км. Скільки вони подолають км за 10 годин? |
В |
16 |
4. |
Оля прочитала 60 сторінок книжки, у якій всього 240 сторінок. Скільки відсотків сторінок їй залишилося прочитати? |
Г |
36 |
Д |
180 |
1. |
У Галі 30 марок, що становить тих марок, що у Олі. Скільки марок у Олі? |
А |
25 |
2. |
4 робітників виконують деяке завдання за 20 годин. За скільки годин виконають це завдання 10 робітників, якщо продуктивність праці у всіх робітників однакова? |
Б |
12 |
3. |
Тракторист зорав поля, площа якого 40 га. Скільки га зорав тракторист? |
В |
50 |
4. |
Для приготування нектару змішали сік з водою у відношенні 5 : 1. Скільки соку у 60 г нектару? |
Г |
36 |
Д |
8 |
1 |
125 |
А |
ділиться на 10 |
2 |
327 |
Б |
просте число |
3 |
23 |
В |
ділиться на 5 |
4 |
152 |
Г |
ділиться на 3 |
|
|
Д |
ділиться на 2 |
1 |
236 |
А |
ділиться на 10 |
2 |
17 |
Б |
просте число |
3 |
801 |
В |
ділиться на 5 |
4 |
255 |
Г |
ділиться на 9 |
|
|
Д |
ділиться на 2 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
9 |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
60 до 90 |
А |
|
2 |
3дм до 2дм |
Б |
1,5 |
3 |
до |
В |
40 |
4 |
8ц до2кг |
Г |
|
|
|
Д |
400 |
|
(А-Д). |
1 |
Кількість учнів, що мають найвищий ріст |
А |
30 |
2 |
Кіл Кількість учнів, що мають ріст 120см |
Б |
15 |
3 |
Кількість учнів, що мають найнижчий ріст |
В |
20 |
4 |
Кількість учнів, що мають ріст 135см |
Г |
10 |
|
|
Д |
25 |
1 |
- |
А |
Протилежне до 3 |
2 |
|
Б |
Дробове додатне число |
3 |
3 |
В |
Натуральне число |
4 |
-0,5 |
Г |
Ціле від’ємне число |
|
|
Д |
Дробове від’ємне число |
1 |
|
А |
Дробове від’ємне число |
2 |
9,5 |
Б |
Дробове додатне число |
3 |
-9 |
В |
Протилежне до -9 |
4 |
|
Г |
Ціле від’ємне число |
|
|
Д |
Ціле додатне число |
1 |
3,8+(-4,7) |
А |
1,1 |
2 |
-3,8-4,7 |
Б |
1,5 |
3 |
-2,6-(-4,1) |
В |
-6,7 |
4 |
-9+10,1 |
Г |
-8,5 |
|
|
Д |
-0,9 |
1 |
4,3-6,9 |
А |
-7,9 |
2 |
-4,3-6,9 |
Б |
7,8 |
3 |
-1,5-(-6,4) |
В |
4,9 |
4 |
-1+8,8 |
Г |
-2,6 |
|
|
Д |
-11,2 |
1 |
-3,42,1 |
А |
10,5 |
2 |
-0,2(-2,2) |
Б |
3,8 |
3 |
9,45: (-0,9) |
В |
-7,14 |
4 |
-19: (-5) |
Г |
0,44 |
|
|
Д |
-10,5 |
1 |
-6,12,5 |
А |
10,4 |
2 |
-0,4(-2,3) |
Б |
1,5 |
3 |
7,28: (-0,7) |
В |
-15,25 |
4 |
-21: (-14) |
Г |
0,92 |
|
|
Д |
15,25 |
1 |
|
А |
-18 |
2 |
|
Б |
0,7 |
3 |
- |
В |
10 |
4 |
|
Г |
0,9 |
|
|
Д |
-2 |
1 |
|
А |
-0,9 |
2 |
|
Б |
3 |
3 |
|
В |
-10 |
4 |
|
Г |
0,9 |
|
|
Д |
-14 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
А(5;0) |
А |
в І чверті |
2 |
В(0;-3) |
Б |
на осі Ох |
3 |
С(1;4) |
В |
на осі Оу |
4 |
М(-1;-5) |
Г |
в ІІ чверті |
|
|
Д |
в ІІІ чверті |
1 |
А(-5;3) |
А |
в І чверті |
2 |
В(7;0) |
Б |
на осі Ох |
3 |
С(0;4) |
В |
на осі Оу |
4 |
М(1;5) |
Г |
в ІІ чверті |
|
|
Д |
в ІІІ чверті |
|
|
1 |
Відстань, на якій турист був через 2 год після початку руху ( в км) |
А |
4 |
2 |
Скільки часу турист відпочивав? ( в год) |
Б |
8 |
3 |
Через скільки годин турист був за 12 км від дому до його зупинки? |
В |
3 |
4 |
Скільки годин турист рухався? |
Г |
10 |
|
|
Д |
14 |
|
|
1 |
Якою була температура о 2 годині? |
А |
3 |
2 |
О котрій годині температура повітря була найнижча? |
Б |
-1 |
3 |
О котрій годині температура повітря була найбільша? |
В |
8 |
4 |
Якою була температура о 7 годині? |
Г |
-3 |
|
|
Д |
2 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
-16 |
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
-81 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
-4 |
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
-49 |
Твердження про дріб |
Дріб |
||
1 |
є скоротним |
А |
|
2 |
є неправильним |
Б |
|
3 |
менший за |
В |
|
4 |
є оберненим до дробу |
Г |
|
|
Д |
|
Запитання |
Відповідь на запитання |
||
1 |
Яке число є квадратом натурального числа? |
А |
|
2 |
Яке число є простим? |
Б |
|
3 |
Яке число є дільником ? |
В |
|
4 |
Яке число кратне ? |
Г |
|
|
Д |
|
Запитання |
Відповідь на запитання |
||
1 |
скільки тон шоколадної глазурі дві лінії виготовляють за дні? |
А |
|
2 |
за скільки днів одна лінія виготовить т шоколадної глазурі? |
Б |
|
3 |
скільки тон шоколадної глазурі виготовить одна лінія за дні? |
В |
|
4 |
скільки таких ліній потрібно для виготовлення т шоколадної глазурі за дні? |
Г |
|
|
Д |
|
Запитання |
Відповідь |
||
1 |
На скільки кілометрів зменшилася відстань по шосе між велосипедистами через годину після початку руху? |
А |
|
2 |
Чому дорівнює відстань по шосе між пунктами і (у км)? |
Б |
|
3 |
На скільки кілометрів більше проїхав перший велосипедист, ніж другий, за час від початку руху до моменту зустрічі? |
В |
|
4 |
За скільки годин перший велосипедист подолає відстань по шосе від точки до пункту ? |
Г |
|
|
Д |
|