Завдання на встановлення відповідності з математики 6 клас

Про матеріал
Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них. Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом. Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем. Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Перегляд файлу

Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних  досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.

Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.

Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.

Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.

 

 

 

 

 

 

 

Математика. 6 Клас.

 

  1. Установіть відповідність між задачами)(1-4) та відповідями (А-Д).      

 

1.

У саду росте 24 сливи, що становить  яблунь. Скільки яблунь росте у саду?

А

75

2.

Першого дня у магазині продали 20 мішків цукру, а другого дня - того цукру, що продали першого дня. Скільки мішків цукру продали другого дня?

Б

25

3.

За 3 години туристи подолали 7,5 км. Скільки вони подолають км за 10 годин?

В

16

4.

Оля прочитала 60 сторінок книжки, у якій всього 240 сторінок. Скільки відсотків сторінок їй залишилося прочитати?

Г

36

Д

180

 

 

  1. Установіть відповідність між задачами (1-4) та відповідями (А-Д).

 

1.

У Галі 30 марок, що становить    тих марок, що у Олі. Скільки марок у Олі?

А

25

2.

4 робітників виконують деяке завдання за 20 годин.  За скільки годин виконають це завдання 10 робітників, якщо продуктивність праці у всіх робітників однакова?

Б

12

3.

Тракторист зорав   поля, площа якого 40 га. Скільки га зорав тракторист?

В

50

4.

Для приготування нектару змішали сік з водою у відношенні 5 : 1. Скільки соку у 60 г нектару?

Г

36

Д

8

 

 

 

  1. Установити відповідність між числами  (1-4) і  їх властивостями  (А-Д).

1

125

А

ділиться на 10

2

327

Б

просте число

3

23

В

ділиться на 5

4

152

Г

ділиться на 3

 

 

Д

ділиться на 2 

 

  1. Установити відповідність між числами  (1-4) і  їх властивостями  (А-Д).

 

1

236

А

ділиться на 10

2

17

Б

просте число

3

801

В

ділиться на 5

4

255

Г

ділиться на 9

 

 

Д

ділиться на 2 

 

  1. Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

9

 

 

Д

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установити відповідність між відношеннями величин  (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

60 до 90

А

2

3дм до 2дм

Б

1,5

3

   до

В

40

4

8ц до2кг

Г

 

 

Д

400

 

  1. Установити відповідність між кількістю учнів  (1-4) і  їх характеристиками 

(А-Д).

 

1

Кількість учнів, що мають найвищий ріст

А

              30

2

Кіл Кількість учнів, що мають

         ріст 120см

Б

15

3

Кількість учнів, що  мають найнижчий ріст

В

20

4

Кількість учнів, що мають ріст 135см

Г

10     

 


 

Д

25

 

  1.  Установити відповідність між числами  (1-4) і  їх назвами  (А-Д).

 

1

-

А

Протилежне до 3

2

Б

Дробове додатне  число

3

3

В

Натуральне число

4

-0,5

Г

Ціле від’ємне число

 

 

Д

Дробове від’ємне  число

 

  1.  Установити відповідність між числами  (1-4) і  їх назвами  (А-Д).

 

1

А

Дробове від’ємне число

2

9,5

Б

Дробове додатне  число

3

-9

В

Протилежне до -9

4

Г

Ціле від’ємне число

 

 

Д

Ціле додатне число

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

1

3,8+(-4,7)

А

1,1

2

-3,8-4,7

Б

1,5

3

-2,6-(-4,1)

В

-6,7

4

-9+10,1

Г

-8,5

 

 

Д

-0,9

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

4,3-6,9

А

-7,9

2

-4,3-6,9

Б

7,8

3

-1,5-(-6,4)

В

4,9

4

-1+8,8

Г

-2,6

 

 

Д

-11,2

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

-3,42,1

А

10,5

2

-0,2(-2,2)

Б

3,8

3

9,45: (-0,9)

В

-7,14

4

-19: (-5)

Г

0,44

 

 

Д

-10,5

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

-6,12,5

А

10,4

2

-0,4(-2,3)

Б

1,5

3

7,28: (-0,7)

В

-15,25

4

-21: (-14)

Г

0,92

 

 

Д

15,25

 

  1.  Установити відповідність між рівняннями (1-4) і  їх коренями  (А-Д).

1

А

-18

2

Б

0,7

3

-

В

10

4

Г

0,9

 

 

Д

-2

 

  1.  Установити відповідність між рівняннями (1-4) і  їх коренями  (А-Д).

 

1

А

-0,9

2

Б

3

3

В

-10

4

Г

0,9

 

 

Д

-14

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  рівними їм виразами  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  рівними їм виразами  (А-Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1.  Установити відповідність між координатами точок (1-4) і  їх положенням на координатній площині (А-Д).

 

1

А(5;0)

А

в І чверті

2

В(0;-3)

Б

на осі Ох

3

С(1;4)

В

на осі Оу

4

М(-1;-5)

Г

в ІІ чверті

 

 

Д

в ІІІ чверті

 

  1.  Установити відповідність між координатами точок (1-4) і  їх положенням на координатній площині  (А-Д).
  2.  

1

А(-5;3)

А

в І чверті

2

В(7;0)

Б

на осі Ох

3

С(0;4)

В

на осі Оу

4

М(1;5)

Г

в ІІ чверті

 

 

Д

в ІІІ чверті

 

  1.   Користуючись графіком руху туриста, встановити відповідність між запитаннями (1-4) і  відповідями  на них  (А-Д).

 

1

Відстань, на якій турист був через 2 год після початку руху ( в км)

А

4

2

Скільки часу турист відпочивав? ( в год)

Б

8

3

Через скільки годин турист був за 12 км від дому до його зупинки?

В

3

4

Скільки годин турист рухався?

Г

10

 

 

Д

14

 

 

  1.   Користуючись графіком зміни температури повітря залежно від часу, встановити відповідність між запитаннями (1-4) і  відповідями  на них  (А-Д).

 

1

Якою була температура о 2 годині?

А

3

2

О котрій годині температура повітря була найнижча?

Б

-1

3

О котрій годині температура повітря була найбільша?

В

8

4

Якою була температура о 7 годині?

Г

-3

 

 

Д

2

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

-16

3

В

4

Г

 

 

Д

-81

 

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

А

2

Б

-4

3

В

4

Г

 

 

Д

-49

 

  1.  Установіть відповідність між твердженням про дріб (1 – 4) та дробом (А – Д), для якого це твердження є правильним.

 

Твердження про дріб

Дріб

1

є скоротним

А

2

є неправильним

Б

3

менший за

В

4

є оберненим до дробу

Г

 

Д

 

  1.  Установіть відповідність між запитанням (1 – 4) та правильною відповіддю на нього (А – Д).

 

Запитання

Відповідь на запитання

1

Яке число є квадратом натурального числа?

А

2

Яке число є простим?

Б

3

Яке число є дільником ?

В

4

Яке число кратне ?

Г

 

Д

 

  1. Дві однакові автоматичні лінії виготовляють т шоколадної глазурі за дні. Установіть відповідність між запитанням (1 – 4) та правильною відповіддю на нього (А – Д). Уважайте, що кожна лінія виготовляє однакову кількість глазурі щодня.

 

Запитання

Відповідь на запитання

1

скільки тон шоколадної глазурі дві лінії виготовляють за дні?

А

2

за скільки днів одна лінія виготовить т шоколадної глазурі?

Б

3

скільки тон шоколадної глазурі виготовить одна лінія за дні?

В

4

скільки таких ліній потрібно для виготовлення т шоколадної глазурі за дні?

Г

 

Д

 

  1.  З пунктів і одночасно по шосе назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Вони їхали без зупинок зі сталими швидкостями: перший – зі швидкістю км/год, другий – зі швидкістю км/год . Через годин вони зустрілися в точці і, не зупиняючись, продовжили рух без зміни напрямків. До кожного запитання (1 – 4) доберіть правильну відповідь (А – Д).

Запитання

Відповідь

1

На скільки кілометрів зменшилася відстань по шосе між велосипедистами через годину після початку руху?

А

2

Чому дорівнює відстань по шосе між пунктами і (у км)?

Б

3

На скільки кілометрів більше проїхав перший велосипедист, ніж другий, за час від початку руху до моменту зустрічі?

В

4

За скільки годин перший велосипедист подолає відстань по шосе від точки до пункту ?

Г

 

Д

 

 

docx
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
6705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку