Аналіз модельної програми "Зарубіжна література.5-6 класи"(О.Ніколенко,О.Ісаєва,Л.Мацевко-Бекерська та інші)

Про матеріал
Аналіз модельної програми у формі презентації, він містить короткий опис програми (специфіку) з зазначенням змісту, компонентів,завдання,видів навчальної діяльності та очікуваних результатів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз модельної навчальної програми з зарубіжної літератури у 5-6 класах О. Ніколенко. Підготувала: вчитель зарубіжної літератури. Білицької філії №2 Комлєва Людмила Володимирівна

Номер слайду 2

Мета мовно-літературної галузірозвиток компетентних мовців і читачів із гуманістичним світоглядом, які володіють українською мовою, читають інформаційні та художні тексти, зокрема класичної та сучасної художньої літератури (української та зарубіжних), здатні спілкуватися мовами корінних народів і національних меншин, іноземними мовами  для духовного, культурного та національного самовираження та міжкультурного діалогу, для збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, творчої самореалізації, формування ціннісних орієнтацій і ставлень.

Номер слайду 3

Головна мета вивчення зарубіжної літератури в системі середньої освіти Прилучення учнів до найкращих здобутків класичної й сучасної художньої літератури різних країн і народів, формування компетентних читачів, здатних творчо сприймати, критично оцінювати й насолоджуватися художніми творами, брати участь у різних комунікативних ситуаціях та взаємодії(зокрема із застосуванням цифрових технологій) на підставі прочитаних художніх текстів і медіатекстів відповідно до контексту.

Номер слайду 4

Структура навчального предмета «Зарубіжна література»5-6 класи. Адаптаційний цикл7-9 класи. Базове предметне навчання. Прилучення до читання художньої літератури. Системне читання художньої літератури

Номер слайду 5

Модельні програми з зарубіжної літератури“Зарубіжна література. 5-6 класи” ( авт. Ніколенко О.,Ісаєва О.)1“Зарубіжна література. 5-9 класи” ( авт. Ніколенко О. Ісаєва О.2“Зарубіжна література. 5-6 класи” (авт. Волощук Є. В.)33“Зарубіжна література.5-6 класи” (авт. Богданець – Білосканенко Н.І., Снєгірьова В. В., Фідкевич О. Л.)44

Номер слайду 6

Структура модельної програми. Вступ. Основна частина. Прикінцева частина

Номер слайду 7

Головна ідея програми “Зарубіжна література. 5-6 класи”(авт.- О. Ніколенко, О.Ісаєва,Ж. Клименко, Л. Мацевко – Бекерська)Школа радості

Номер слайду 8

Завдання зарубіжної літератури- репрезентувати актуальні для школярів художні твори, необхідні для духовної та психологічної адаптації людини в сучасному полікультурному суспільстві;-сформувати в учнів сталу потребу в діалозі з творами словесного мистецтва, необхідність у власній рефлексії над почуттями й думками, які виникають в семантичному та естетичному полі художнього тексту;-навчити школярів естетично сприймати літературні твори, виявляти їх своєрідність, розглядати в контексті розвитку загальнолюдської культури та національних культур різних країн і народів;

Номер слайду 9

- Розширити особистісний культурно – естетичний тезаурус учнів на основі набутих знань про художню літературу світу, практичних умінь і навичок сприймання, аналізу, інтерпретації, дослідження художніх творів зарубіжних письменників від давнини до сучасності, а також у процесі творчого діалогу із художніми текстами і відповідними медіатекстами;- Розвивати високі моральні якості школярів, їхні ціннісні орієнтації, ставлення, емоційно – чуттєву сферу особистості;- Виховувати в учнів патріотизм, повагу до національних традицій і різних культур, толерантне ставлення до «інакшості», до відмінного від власного погляду.

Номер слайду 10

Зміст. Основу змісту навчального матеріалу програми становлять літературні тексти, перевірені часом, які мають сталу добру традицію у шкільній практиці викладання літератури, і художні твори, що відображають сучасні тенденції світового історико- літературного процесу й цікаві сучасному поколінню учнів, популярні нині серед молодіжної аудиторії зарубіжних країн у різних частинах світу.

Номер слайду 11

Очікувані результати та види навчальної діяльності1. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації у різних комунікативних ситуаціях.2. Аналіз,інтерпретація, критичне оцінювання інформації у різних комунікативних ситуаціях.3. Висловлювання думок, почуттів, ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, зокрема в цифровому середовищі.4. Дослідження літературних і мовних явищ,читацької діяльності та індивідуального мовлення.

Номер слайду 12

Специфіка модельної програми поєднання класичної й сучасної літератури, художніх творів і медіатекстів;поєднання проблемно- тематичного і жанрового принципів побудови програми;врахування наступності між початковою і базовою середньою освітою;Принципи побудови:1.хронологічний;2.жанрово-родовий;3.концентричний;4.проєктивний.

Номер слайду 13

Специфіка модельної програми. Наявність обов’язкового і варіативного компоненту;Відбір художніх творів з урахуванням психологічних та інтелектуальних можливостей школярів, а також відповідно до інтересів і проблем, актуальних для учнів певних вікових груп;Кількість годин на вивчення окремих розділів і тем визначає вчитель;Зміст навчального матеріалу становить орієнтовно 1,5 години на тиждень(2 год).

Номер слайду 14

«Вчитимемо дитину думати, відкриємо перед нею першоджерело думки – навколишній світ. Дамо їй найбільшу людську радість – радість пізнання!» Василь Сухомлинський

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Христина Юрчак
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
pptx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
1474
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку