Аналіз навчально-виховної роботи в 3 класі за І семестр 2018-2019 н.р. У 3 класі 10 учнів: 3 хлопчики і 7 дівчаток. Проаналізувавши контрольні та перевірні роботи учні 3 класу, вони мають такі результати:
Літературне читання |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Кащеєва Ю., Кравчук В., Фурт Я., Ягодка М. Заворітня С., |
Громова А. Суганяка Д. Гончарова М.,
|
Мороз М., Бєлий Б.,
|
|
|
Укр.мова |
|
Кащеєва Ю., Ягодка М. Заворітня С., Кравчук В., Фурт Я., Громова А. |
Суганяка Д. Гончарова М., Мороз М., Бєлий Б.,
|
|
Математика |
|
Фурт Я., Суганяка Д. Кащеєва Ю., Кравчук В., Ягодка М. Заворітня С., Громова А. |
Гончарова М., Мороз М. Бєлий Б.,
|
|
Англ.мова |
Кащеєва Ю., Фурт Я., Кравчук В., |
Ягодка М. Громова А. Заворітня С., |
Гончарова М., Мороз М. Бєлий Б., Суганяка Д.
|
|
Природознавство |
Кравчук В., Кащеєва Ю., Фурт Я., Ягодка М.
|
Гончарова М., Громова А. Заворітня С., Бєлий Б., Суганяка Д. |
Мороз М.
|
|
Батьки є партнерами і учасниками навчального процесу, тому в цьому семестрі були проведені індивідуальні консультації стосовно труднощів у навчанні Мороза Миколи, Бєлого Богдана, Гончарової Мілани та Суганяки Даніїла.
У виховній роботі з класом використовувались різноманітні форми роботи: тренінги, бесіди, виховні години, хвилинки-спілкування, свята, мініпроекти, конкурси, екскурсії, ігри та вікторини. Разом з учнями класу продовжуємо поповнювати учнівські портфоліо.
Велике значення має формування в учнів громадянської свідомості, національне та патріотичне виховання. З цією метою було проведено:годину спілкування: «Україна – єдина країна», «День партизанської слави», «Ми роду козацького діти»; мовознавчий конкурс «Розумники і розумниці». Як класовод багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для реалізації всіх цілей і завдань, було проведено : літературна подорож «Казковий світ Василя Сухомлинського», буккросінг «Література як мікстура», хвилинка-спілкування «Я знаю свої права», читання разом просто неба, виготовлення новорічних прикрас та плакатів.
По вихованню ціннісного ставлення до себе проводились бесіди та інструктажі з Правил дорожнього руху, протипожежної безпеки та дитячого травматизму.
Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені: урок толерантності: «Вчимося співчувати» та тренінг «Скажемо насильству «Ні!». Результатами цих заходів було створення колективних плакатів: «Ми різні, але ми разом!» та «Море очікувань».
Формую екологічну культуру школярів, ціннісне ставлення до природи. Разом з учнями провели міні-проекти «Цибуля – це корисно» та «Пташина їдальня взимку».
Стосунки між учнями класу загалом дружні, але інколи виникають конфліктні ситуації, які ми разом з адміністрацією школи та соціальним педагогом вчасно вирішуємо.
Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. Вже є традицією класу перед зимовими святами збиратися в класі на «Творчу майстерню» по виготовленню новорічних прикрас. Батьківський комітет працює разом із класоводом, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Двічі на семестр проводились батьківські збори.
Класний керівник: Ертман К.Г.