Аналіз навчально-виховної роботи в 3 класі за І семестр

Про матеріал
Аналіз навчально-виховної роботи в 3 класі за І семестр , як зразок для молодих вчителів початківців.
Перегляд файлу

Аналіз   навчально-виховної роботи в 3 класі  за І семестр 2018-2019 н.р. У 3 класі 10 учнів: 3 хлопчики і 7 дівчаток.   Проаналізувавши контрольні та перевірні роботи  учні 3 класу, вони мають такі результати:

 

 

 

Літературне читання

Високий

 рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Кащеєва Ю.,

Кравчук В.,  Фурт Я., Ягодка М.

Заворітня С., 

Громова А.

Суганяка Д.

Гончарова

М.,

 

Мороз М., 

Бєлий Б.,

 

 

Укр.мова

 

Кащеєва Ю., Ягодка М.

Заворітня С., 

Кравчук В., Фурт Я.,

Громова А.

Суганяка Д.

Гончарова М.,

Мороз М., 

Бєлий Б.,

 

 

 

Математика

 

Фурт Я., Суганяка Д.

Кащеєва Ю., Кравчук В., Ягодка М. Заворітня С., Громова А.

Гончарова М., Мороз М. 

Бєлий Б.,

 

 

Англ.мова

Кащеєва Ю.,

Фурт Я.,

Кравчук В.,

Ягодка М.

Громова А.

Заворітня С.,

Гончарова М., Мороз М. 

Бєлий Б., 

Суганяка Д.

 

 

Природознавство

Кравчук В.,

Кащеєва Ю.,  Фурт Я.,

Ягодка М.

 

Гончарова

М.,

Громова А.

Заворітня С., Бєлий Б.,

Суганяка Д.

Мороз М. 

 

 

 

        Батьки є партнерами і учасниками навчального процесу, тому в цьому семестрі були проведені індивідуальні консультації стосовно труднощів у навчанні Мороза Миколи, Бєлого Богдана, Гончарової Мілани та Суганяки Даніїла.

          У  виховній роботі з класом використовувались різноманітні форми роботи: тренінги, бесіди, виховні години, хвилинки-спілкування, свята, мініпроекти, конкурси, екскурсії, ігри та вікторини. Разом з учнями класу  продовжуємо поповнювати учнівські портфоліо.

         Велике значення  має формування в учнів громадянської свідомості, національне та патріотичне виховання. З цією метою було проведено:годину спілкування: «Україна – єдина країна», «День партизанської слави», «Ми роду козацького діти»; мовознавчий конкурс «Розумники і розумниці».         Як класовод багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку,  відповідальності, культурної поведінки. Для реалізації всіх цілей і завдань, було проведено : літературна подорож «Казковий світ Василя Сухомлинського», буккросінг «Література як мікстура», хвилинка-спілкування «Я знаю свої права», читання разом просто неба, виготовлення новорічних прикрас та плакатів.

           По вихованню ціннісного ставлення до себе проводились бесіди та інструктажі з Правил дорожнього руху, протипожежної безпеки та дитячого травматизму.

         Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені: урок толерантності: «Вчимося співчувати» та  тренінг «Скажемо насильству «Ні!». Результатами цих заходів було створення колективних плакатів: «Ми різні, але ми разом!» та «Море очікувань».

           Формую екологічну культуру школярів, ціннісне ставлення до природи. Разом з учнями провели міні-проекти «Цибуля – це корисно» та «Пташина їдальня взимку».

     Стосунки між учнями класу загалом дружні, але інколи виникають конфліктні ситуації, які ми разом з адміністрацією школи та соціальним педагогом вчасно вирішуємо.

           Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. Вже є традицією класу перед зимовими святами збиратися  в класі на «Творчу майстерню» по виготовленню новорічних прикрас. Батьківський комітет працює разом із класоводом, бере участь в організації класних та позакласних заходів.  Двічі на семестр проводились батьківські  збори. 

 

                 

 

 

 

Класний керівник:                                         Ертман К.Г.

pdf
Додано
12 травня 2019
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку