Аналіз позакласного заходу з правознавства

Про матеріал
Аналіз позакласного заходу на тему: «Брейн-ринг з основ правознавства» Мета відвідування заходу: вивчення системи роботи вчителя.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ

позакласного заходу з основ правознавства

 

Тема: «Брейн-ринг з основ правознавства», класи Вчитель: Вірста Ю.М.              Дата:  17.12.2020 р.           Класи:  9-А і 9-Б

 

Загальна
інформація:

Мета відвідування заходу:

 

вивчення системи роботи вчителя.

Аналіз підготовленості педагога до проведення позакласного заходу.

оптимально обрано форму проведення заходу, спостерігається   якісна підготовка вчителя та учнів.

Мета і завдання заходу.

формувати зацікавленість учнів у вивченні Конституції України; вміння використовувати  свої знання на практиці; виховувати в  учнів почуття патріотизму, свідомої громадської позиції.

  Обладнання:

 

  текстовий матеріал

Врахування рівня вихованості учнів при визначенні мети і завдань заходу.

Вчителем враховано вікові особливості учнів, рівень підготовленості .

Місце заходу в системі позакласної роботи. 

 

Захід оптимально вписується в індивідуальний робочий план вчителя на  2020-2021 н.р.

Процес
підготовки:

Спрямовуюча роль вчителя  у  заході, надання допомоги учням.

 

Позиція учнів у підготовці до заходу, формування відносин співробітництва.

 

Спостерігається активна , професійна, ненав’язлива допомога вчителя у підготовці заходу, яка дає можливість учням виявити свої творчі здібності, показати знання та вміння, систематизувати навчальний матеріал з предмета. Вчитель уміло організовує самостійну діяльність учнів. 

Щоб відчути себе знавцями права, школярі повинні   запам’ятати текстовий матеріал, пригадати вивчене на уроках.

Зміст
заходу:

Гуманістична спрямованість.

Зв’язок з життям держави,   закладу освіти, населеного пункту.

Врахування в змісті заходу питань, які хвилюють учнів.

 

Виховує інтерес до предмета, узагальнює раніше на буті знання та вміння, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, пов’язаний з життям та оточенням учасників.

Методика
проведення:

Доцільність обраної форми проведення.

Роль педагога в проведенні заходу.

Наявність елементів дискусії.

Ступінь самостійності учнів з обговорюваної проблеми.

 

Методи, що використовуються (бесіда, ігрові,   пояснення, розповідь, узагальнення) методично виправдані та оптимально застосовані, доцільні .

Результати:

Досягнення поставленої мети.

Аналіз відношення учнів до змісту, ступінь їх активності.

Чи представляє захід виховну систему?

Що вдалося краще, а що не вдалося?

Загальні висновки.

Рекомендації.

 

Мета досягнута повністю. Учні показали звої знання , вміння, вчились працювати в команді, проявили відповідальність, товариськість,  інтерес до   права, Конституції ,бажання вивчати її постійно.

У турнірі  удосконалюється мовна     компетенція учнів, оскільки завдання містять безліч правознавчих мовленнєвих зразків, з метою поліпшення самого змагання, створення  атмосфери патріотизму та емоційної  насиченості.

Захід проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка : 10 балів.

Рекомендації:

  1. Ширше застосовувати ІКТ при проведення заходів(постійно).
  2. Поглиблювати інтерес до вивчення права   (постійно).
  3. Забезпечувати масовість заходів, залучати  проблемних та соціально вразливих дітей (постійно).

 

Ознайомлений: ___________Ю.М.Вірста                             Дата: 17.12.2020 р.

doc
Додано
30 червня 2021
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку