АНАЛІЗ
позакласного заходу з основ правознавства
Тема: «Брейн-ринг з основ правознавства», класи Вчитель: Вірста Ю.М. Дата: 17.12.2020 р. Класи: 9-А і 9-Б
Загальна |
Мета відвідування заходу:
|
вивчення системи роботи вчителя. |
Аналіз підготовленості педагога до проведення позакласного заходу. |
оптимально обрано форму проведення заходу, спостерігається якісна підготовка вчителя та учнів. |
|
Мета і завдання заходу. |
формувати зацікавленість учнів у вивченні Конституції України; вміння використовувати свої знання на практиці; виховувати в учнів почуття патріотизму, свідомої громадської позиції. |
|
Обладнання:
|
текстовий матеріал |
|
Врахування рівня вихованості учнів при визначенні мети і завдань заходу. |
Вчителем враховано вікові особливості учнів, рівень підготовленості . |
|
Місце заходу в системі позакласної роботи.
|
Захід оптимально вписується в індивідуальний робочий план вчителя на 2020-2021 н.р. |
|
Процес |
Спрямовуюча роль вчителя у заході, надання допомоги учням.
Позиція учнів у підготовці до заходу, формування відносин співробітництва.
|
Спостерігається активна , професійна, ненав’язлива допомога вчителя у підготовці заходу, яка дає можливість учням виявити свої творчі здібності, показати знання та вміння, систематизувати навчальний матеріал з предмета. Вчитель уміло організовує самостійну діяльність учнів. Щоб відчути себе знавцями права, школярі повинні запам’ятати текстовий матеріал, пригадати вивчене на уроках. |
Зміст |
Гуманістична спрямованість. Зв’язок з життям держави, закладу освіти, населеного пункту. Врахування в змісті заходу питань, які хвилюють учнів.
|
Виховує інтерес до предмета, узагальнює раніше на буті знання та вміння, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, пов’язаний з життям та оточенням учасників. |
Методика |
Доцільність обраної форми проведення. Роль педагога в проведенні заходу. Наявність елементів дискусії. Ступінь самостійності учнів з обговорюваної проблеми.
|
Методи, що використовуються (бесіда, ігрові, пояснення, розповідь, узагальнення) методично виправдані та оптимально застосовані, доцільні . |
Результати: |
Досягнення поставленої мети. Аналіз відношення учнів до змісту, ступінь їх активності. Чи представляє захід виховну систему? Що вдалося краще, а що не вдалося? Загальні висновки. Рекомендації.
|
Мета досягнута повністю. Учні показали звої знання , вміння, вчились працювати в команді, проявили відповідальність, товариськість, інтерес до права, Конституції ,бажання вивчати її постійно. У турнірі удосконалюється мовна компетенція учнів, оскільки завдання містять безліч правознавчих мовленнєвих зразків, з метою поліпшення самого змагання, створення атмосфери патріотизму та емоційної насиченості. Захід проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка : 10 балів. Рекомендації:
|
Ознайомлений: ___________Ю.М.Вірста Дата: 17.12.2020 р.