АНАЛІЗ
позакласного заходу з української мови до дня писемності
Тема: ” О слово! Будь мечем моїм.
Ні, сонцем стань!”
Вчитель: Кузик В.О. Дата: 09.11.2020 р. Клас: 10-А
Загальна |
Мета відвідування заходу:
|
вивчення системи роботи вчителя. |
Аналіз підготовленості педагога до проведення позакласного заходу. |
оптимально обрано форму проведення заходу, спостерігається якісна підготовка вчителя та учнів. |
|
Мета і завдання заходу. |
Мета: навчальна: • поглиблювати інтерес до вивчення української мови й літератури, розвивальна: • розвивати потяг до знань, бажання примножувати свій інтелектуальний набуток; • розвивати соціальну (вміння працювати в команді, колегіально приймати рішення), комунікативну й полікультурну компетентності учнів; виховна: • виховувати відповідальність, товариськість, любов до рідної мови, бажання вивчати її впродовж життя. |
|
Обладнання:
|
Мультимедійна презентація збірка «Кобзар» Т. Шевченка. Додаткова інформація (на слайдах)
|
|
Врахування рівня вихованості учнів при визначенні мети і завдань заходу. |
Вчителем враховано вікові особливості учнів, рівень підготовленості класу. |
|
Місце заходу в системі виховної роботи.
|
Захід оптимально вписується в індивідуальний робочий план вчителя на 2020-2021 н.р.
|
|
Процес |
Спрямовуюча роль класного керівника у процесі підготовки заходу, надання допомоги учням.
Позиція учнів у підготовці до заходу, формування відносин співробітництва.
|
Спостерігається активна , професійна, ненав’язлива допомога вчителя у підготовці заходу, яка дає можливість учням виявити свої творчі здібності, показати знання та вміння, систематизувати навчальний матеріал з предмета. Вчитель уміло організовує самостійну діяльність учнів. |
Зміст |
Гуманістична спрямованість. Зв’язок з життям класу, навчального закладу, населеного пункту. Врахування в змісті заходу питань, які хвилюють учнів.
|
Виховує інтерес до предмета, узагальнює раніше набуті знання та вміння, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, пов’язаний з життям та оточенням семикласників. |
Методика |
Доцільність обраної форми проведення. Роль педагога в проведенні заходу. Наявність елементів дискусії. Ступінь самостійності учнів з обговорюваної проблеми.
|
Методи, що використовуються (бесіда, ігрові, аналіз, пояснення, розповідь, узагальнення) методично виправдані та оптимально застосовані, доцільні . |
Результати: |
Досягнення поставленої мети. Аналіз відношення учнів до змісту, ступінь їх активності. Чи представляє захід виховну систему? Що вдалося краще, а що не вдалося? Загальні висновки. Рекомендації.
|
Мета досягнута повністю. Учні показали звої знання , вміння, вчились працювати в команді, проявили відповідальність, товариськість, любов до рідної мови, бажання вивчати її постійно. Захід проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка : 10 балів. Рекомендації:
|
Ознайомлена: ___________В.О.Кузик Дата: 09.11.2020 р.