АНАЛІЗ позакласного заходу з української мови до дня писемності

Про матеріал
АНАЛІЗ позакласного заходу з української мови до дня писемності Тема: ” О слово! Будь мечем моїм. Ні, сонцем стань!” Мета відвідування заходу: вивчення системи роботи вчителя.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ

позакласного заходу з української мови до дня писемності

 

Тема:  ” О слово! Будь мечем моїм.

Ні, сонцем стань!”

Вчитель: Кузик В.О.              Дата:  09.11.2020 р.           Клас: 10-А

 

Загальна
інформація:

Мета відвідування заходу:

 

вивчення системи роботи вчителя.

Аналіз підготовленості педагога до проведення позакласного заходу.

оптимально обрано форму проведення заходу, спостерігається   якісна підготовка вчителя та учнів.

Мета і завдання заходу.

Мета:

      навчальна:

     • поглиблювати інтерес до вивчення української мови й літератури,

     розвивальна:

     • розвивати потяг до знань, бажання примножувати свій інтелектуальний набуток;

     • розвивати соціальну (вміння працювати в команді, колегіально приймати рішення), комунікативну  й полікультурну компетентності учнів;

     виховна:

     • виховувати відповідальність, товариськість,  любов до рідної мови, бажання вивчати її впродовж життя.

     Обладнання:

 

   Мультимедійна презентація   збірка «Кобзар» Т. Шевченка.

Додаткова інформація (на слайдах)

 

Врахування рівня вихованості учнів при визначенні мети і завдань заходу.

Вчителем враховано вікові особливості учнів, рівень підготовленості класу.

Місце заходу в системі виховної роботи.

 

Захід оптимально вписується в індивідуальний робочий план вчителя на  2020-2021 н.р.

 

Процес
підготовки:

Спрямовуюча роль класного керівника у процесі підготовки заходу, надання допомоги учням.

 

Позиція учнів у підготовці до заходу, формування відносин співробітництва.

 

Спостерігається активна , професійна, ненав’язлива допомога вчителя у підготовці заходу, яка дає можливість учням виявити свої творчі здібності, показати знання та вміння, систематизувати навчальний матеріал з предмета. Вчитель уміло організовує самостійну діяльність учнів. 

Зміст
заходу:

Гуманістична спрямованість.

Зв’язок з життям класу, навчального закладу, населеного пункту.

Врахування в змісті заходу питань, які хвилюють учнів.

 

Виховує інтерес до предмета, узагальнює раніше набуті знання та вміння, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, пов’язаний з життям та оточенням семикласників.

Методика
проведення:

Доцільність обраної форми проведення.

Роль педагога в проведенні заходу.

Наявність елементів дискусії.

Ступінь самостійності учнів з обговорюваної проблеми.

 

Методи, що використовуються (бесіда, ігрові, аналіз, пояснення, розповідь, узагальнення) методично виправдані та оптимально застосовані, доцільні .

Результати:

Досягнення поставленої мети.

Аналіз відношення учнів до змісту, ступінь їх активності.

Чи представляє захід виховну систему?

Що вдалося краще, а що не вдалося?

Загальні висновки.

Рекомендації.

 

Мета досягнута повністю. Учні показали звої знання , вміння, вчились працювати в команді, проявили відповідальність, товариськість,  любов до рідної мови, бажання вивчати її постійно.

Захід проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка : 10 балів.

Рекомендації:

  1. Ширше застосовувати ІКТ при проведення заходів(постійно).
  2. Поглиблювати інтерес до вивчення української мови й літератури (постійно).
  3. Забезпечувати масовість заходів, залучати  проблемних та соціально вразливих дітей (постійно).

 

Ознайомлена: ___________В.О.Кузик                             Дата: 09.11.2020 р.

doc
Додано
30 червня 2021
Переглядів
2945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку