Аналіз роботи методичного об´єднання природничо-математичного циклу

Про матеріал
Щороку всі керівника шкільних МО звітують про роботу своїх учителів, їх досягнення та участь. Пропоную свій звіт про роботу.
Перегляд файлу

Аналіз

роботи методичного об'єднання вчителів

природничо-математичного циклу

 за 2017 – 2018 навчальний рік.

 

Методичне об’єднання природничо-математичного циклу у 2017-2018 навчальному  році  охоплювало таких учителів:

 

Призвище, ім’я,

по-батькові

Стаж

Категорія

Предмет, який викладає

Науково-методична тема

1.

Деміхов

Олег

Анатолійович

8

Спеціаліст І категорії

Географія, астрономія, природознавство

Активізація розумової діяльності учнів на уроках географії

 

2.

Гайтан  Людмила

Василівна

22

Спеціаліст ІІ категорії

Математика та фізика

Формування та розвиток творчої особистості в умовах компетентно-орієнтованного підходу на уроках математики

 

3.

Стефаниць

Ірина

Савівна

13

Спеціаліст вищої категорії

Інформатика

Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики

 

4.

Клімович Людмила

Анатолівна

 

 

Спеціаліст

Хімія (листопад-травень)

 

5.

Кузик

Марія

Вікторівна

 

 

Спеціаліст вищої категорії

Біологія і хімія (вересень-жовтень);

 

6.

Хараман

Світлана

Михайлівна

21

Спеціаліст вищої категорії

Математика та фізика

Роль інноваційних технологій  при вивченні математики

 

 

 

 

Протягом 2017-2018 н.р. методичне об’єднання  вчителів працювало над такою проблемою: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках  природничо - математичного циклу для адаптації учнів в соціумі».

На першому засіданні керівник методичного об'єднання Хараман С. М. ознайомила учасників з планом роботи на 2017-2018 навчальний рік.

Перед вчителями поставало багато проблем, які вирішувались на  засіданнях методичного об'єднання  де розглядались: стуктура  урока  та  самоаналіз, модель  спільної  роботи  школи  з  батьківською  громадкістю, сучасні методи навчання та підходи до оцінювання знань учнів; використання  комп'ютерних технологій в практичній діяльності; здоров’єзберегаючі технології  як основний фактор збереження та укріплення здоров’я учнів; подолання шкільної неуспішності учнів.

Протягом  року  вивчалися  методи роботи та викладання матеріалу вчителями по темах із предметів природничо−математичного циклу. Вчителі приймали  активну  участь  у  міських  ІМС, у вебінарах; педагогічних майстернях; у всеукраїнських та міжнародних конкурсах та олімпіадах; готували доповіді; проводили відкриті уроки та заходи, обговорювали їх , обмінювались досвідом роботи;  опрацювали відповідну літературу.

 

Захід

Тема

Рівень

Учитель

1.

Турнір

«День Європи в Маріуполі»

Шкільний

Деміхов О. А.

 

 

ІІ міський етап ХХ Всеукраїнського турніру юних математиків ім. М.Й. Ядренка.

Міський

Хараман С. М.

Методичних розробок «Сучасний урок математики з використанням інноваційних технологій»

Міський

Хараман С. М.

2.

Відкритий урок

«Породи та мінерали, що складають земну кору»

Шкільний

Деміхов О. А.

«Підготовка документу до друку. Друк документу»

Міський

Стефаниць І. С.

«Арифметичні дії з раціональними числами»

Міський

Хараман С. М.

3.

Гра

«Геліантус»

Міжнародний

Деміхов О. А.

4.

Конкурс: буклетів;

«Подорож Європою»

Міський

Деміхов О. А.

Учнівських презентацій

«Мій план здорового способу життя»

Обласний

Стефаниць І. С.

Конкурс-квест

  «Айтишка-2018»

Всеукраїнський

Стефаниць І. С.

 

«Старт» (інформатика, математика)

Міжнародний

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

5.

Олімпіада

Математика

Міський

Гайтан Л. В.

Хараман С. М.

Інформатика

 

Стефаниць І. С.

«Осінь, 2017» з інформатики

Міжнародний

Стефаниць І. С.

з  ІКТ

Міський

Стефаниць І. С.

І Всеукраїнська олімпіада «На урок»

Міжнародний

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

 

 

«Зимовий фестиваль знань, 2018»

Міжнародний

Хараман С. М.

6.

Проект

«Школа сприяння здоров’ю»

Обласний

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

 

 

«Взаємодія школи та батьків»

Міський

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

 

 

«Стань посадовцем Маріуполя»

Міський

Стефаниць І. С.

7.

Тренінг

«Психосоціальна підтримка особистості в складних життєвих ситуаціях»

Обласний

Хараман С. М.

8.

Медіанар

«Успішний учитель-успішний учень»

Міжнародний

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

9.

Вебінар

На теми предметів природно-математичного циклу

Всеукраїнський

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

10.

Конференція

«Критичне мислення для освітян»

Всеукраїнський

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

11.

 On-lain навчання

Нова українська школа» (платформа «Ed-era»)

Всеукраїнський

Стефаниць І. С.;

Хараман С. М.

 

Нажаль, вчителі  незначну  увагу  приділили тематичним  тижням  по предметам природничо-математичного циклу. Але  робота  у  цьому  напрямку  відбувалася під час тривалого карантину (19.02.2018 – 03.03.2018 р.): діти виконували нестандартні завдання; вивчали цікаві навчальні технології; знайомилися з життєдіяльностю видатних  діячів. Таким чином учителі природничо−математичного циклу, даючи  різні  завдання намагалися  розвивати творчі здібності учнів, збуджувати інтерес до предметів природно-математичного циклу та прагнення більше знати.

Всі учителі – предметними  природничо-математичного циклу усвідомлюють, що в період формування системи освіти потрібно взяти на озброєння все передове, прогресивне, що є в світовій освітянській галузі і одночасно зберегти власні надбання. На своїх  уроках усі учителі нашого циклу не тільки подавали новий матеріал, а і знайомили учнів з  додатковими  матеріали по темам, які готували учні самостійно за допомогою додаткової літератури та інтернету. На протязі 2017-2018 навчального року свої методичні розробки учителі друкували на різних сайтах, а саме: «Всеосвіта», освітній форум «Знаніо», «На урок», проект «Відеоуроки»; мають власні сайти.

Щороку, у кожній школі України проходить атестація педагогічних працівників – це визначення їхньої відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого та стажу педагогічної роботи їм встановлюються категорія. Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України "Про освіту" (стаття 54) з метою активізації їх творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці. Так, у цьому навчальному році учитель  Деміхов  О. А.  підтвердив свою категорію («спеціаліст І категорії»); учителі  математики  Стефаниць  І. С.  та   Хараман  С. М. – здобули вищу категорію.

Моніторинг якості викладання  з предметів природничо-математичного циклу має такий вигляд:

 Окрім свого навантаження всі учителі природно-математичного циклу мають позакласну роботу та суспільне навантаження, а саме:

 

Учитель

Позакласна робота

Суспільне навантаження

Деміхов Олег Анатолійович

Координатор конкурсу «Геліантус»

Краєзнавча робота

Гайтан Людмила Василівна

-

Культмасова робота

Стефаниць Ірина Савівна

Координатор конкурсу «Бобер», керівник ШМУ

Відповідальний за безкоштовне харчування учнів»

Хараман Світлана Михайлівна

Керівник МО природно-математичного циклу

Член профспілки,

 «Курс: «Школа»

 

Керуючись Указом Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю» протягом 2017−2018 н.р. учителі природничо−математичного циклу продовжували працювати над проблемою - розвиток здібностей і інтересів учнів до навчання шляхом упровадження педагогічної інновації. Добре виступали наші учні у  Всеукраїнських  та  Міжнародних  предметних  конкурсах. А саме:

 

Конкурс

Рівень

Учитель

Кількість

учасників

Кількість  переможців

“Колосок  Осінній”

Всеукраїнськй

Кузик  М. В.

 

 

“Колосок  Веснянній”

 

Міжнародний

Кузик  М. В.

 

 

“Кенгуру”

Всеукраїнський

Хараман  С. М.

5

2

 

 

Гайтан  Л. В.

2

-

“Кенгуру”

 

Міжнародний

Гайтан  Л. В.

-

-

 

Хараман  С. М.

6

5

“Бобер”

 

Міжнародний

Стефаниць  І. С.

21

21

І Всеукраїнська олімпіада «На урок» (інформатика, математика)

Міжнародний

Стефаниць І. С.;

 

126

108

Хараман С. М.

17

12

Дистанційна олімпіада «Старт» (інформатика, математика)

Міжнародний

Стефаниць І. С.;

 

3

2

Хараман С. М.

3

3

«Олімпус»

Всеукраїнськй

Гайтан Л. В.

Хараман С. М.

18

-

«Зимовий фестиваль знань, 2018»

Міжнародний

Хараман С. М.

10

6

 

У новому 2018-2019 н.р. учителі природничо—математичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:

  •  Продовження застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;
  •  Підвищення ефективності уроку;
  •  Застосування інтерактивних технологій;
  •  Удосконалення форм і методів роботи вчителів;
  • Розвиток  творчої  особистості учнів.

Роботу методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу за 2017-2018 навчальний рік вважати задовільною.

 

Керівник МО    Хараман С.М.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку