Аналіз уроку ( НУШ) з англійської мови
Дата______________ Клас______ Урок _____________________ Кількість учнів________
ПІП вчителя _____________________________________
Тема тижня:________________________________________________________________________
Тема уроку:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку :_________________________________________________________________________
Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ |
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
В |
Д |
С |
Н |
|
|
||||||
1.1 |
Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,) |
|
|
|
|
|
1.2 |
Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку) |
|
|
|
|
|
1.3 |
Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій |
|
|
|
|
|
1.4 |
Темп уроку, мова вчителя |
|
|
|
|
|
1.5 |
Гігієна розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв. |
|
|
|
|
|
2. Формування комунікативної компетентності |
||||||
2.1 |
Змістова лінія «Змістова лінія «Сприймання на слух» Розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально |
|
|
|
|
|
2.2 |
Змістова лінія «Зорове сприймання» Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність |
|
|
|
|
|
2.3 |
Змістова лінія «Усна взаємодія» Запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести |
|
|
|
|
|
2.4 |
Змістова лінія «Усне висловлювання» Описує себе та свій стан короткими фразами |
|
|
|
|
|
2.5 |
Змістова лінія . Змістова лінія «Писемна взаємодія» Надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета)
|
|
|
|
|
|
2.6. |
Змістова лінія «Писемне висловлювання» Пише короткими фразами про себе |
|
|
|
|
|
2.7.. |
Змістова лінія «Онлайн взаємодія» Пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника |
|
|
|
|
|
3. Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»
|
||||||
3.1 |
Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|
|
|
3.2 |
Дотриання вчителем принципів партнерства: |
|
|
|
|
|
3.3 |
повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство |
|
|
|
|
|
3.4 |
постійне залучення дитини до спільної діяльності |
|
|
|
|
|
3.5 |
Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті |
|
|
|
|
|
3.6 |
Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів |
|
|
|
|
|
3.7 |
Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі |
|
|
|
|
|
3.8 |
Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами ( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні |
|
|
|
|
|
3.9 |
Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
3.10 |
Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні) |
|
|
|
|
|
3.11 |
Дотримання вимог до вербального, формувального оцінювання, використання зворотнього зв’язку |
|
|
|
|
|
Висновок, зауваження:__________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 аналізом уроку ознайомлений: _______________________________________