Аналіз уроку англійської мови ( НУШ)

Про матеріал
В даному матеріалі представлено алгоритм проведення аналізу уроку англійської мови в НУШ
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з англійської мови

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

ПІП вчителя _____________________________________

Тема тижня:________________________________________________________________________

Тема уроку:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку :_________________________________________________________________________

Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності
  2.  

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя

 

 

 

 

1.5

Гігієна  розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв.

 

 

 

 

2.               Формування  комунікативної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Змістова лінія «Сприймання на слух» Розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Зорове сприймання» Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

 

 

 

 

2.3

Змістова лінія «Усна взаємодія» Запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести

 

 

 

 

2.4

Змістова лінія «Усне висловлювання» Описує себе та свій стан короткими фразами

 

 

 

 

2.5

Змістова лінія . Змістова лінія «Писемна взаємодія» Надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета)

 

 

 

 

 

2.6.

Змістова лінія «Писемне висловлювання» Пише короткими фразами про себе

 

 

 

 

2.7..

Змістова лінія «Онлайн взаємодія» Пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника

 

 

 

 

3.     Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

3.2

Дотриання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами

( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні)

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального, формувального  оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок, зауваження:__________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Осипенко Наталия Cергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
4697
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку