Аналіз уроку ( НУШ-мовна галузь)
Дата______________ Клас______ Урок _____________________ Кількість учнів________
ПІП вчителя _____________________________________
Тема тижня _______________________________________________________________________
Тема уроку:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку :_________________________________________________________________________
Мета відвідування:__________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ |
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
В |
Д |
С |
Н |
|
1. Організація освітньої діяльності |
||||||
1.1 |
Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,) |
|
|
|
|
|
1.2 |
Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку) |
|
|
|
|
|
1.3 |
Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій |
|
|
|
|
|
1.4 |
Темп уроку, мова вчителя |
|
|
|
|
|
1.5 |
Гігієна розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв. |
|
|
|
|
|
2. Формування комунікативної компетентності |
||||||
2.1 |
Змістова лінія «Взаємодіємо усно»: залучення учнів до дій зі сприймання, перетворення, виокремлення, аналізу й інтерпретації, оцінювання та використання усної інформації в реальній мовленнєвій практиці (бесіда, дискусія у класі, мікродискусія в групі, обговорення в парі тощо). |
|
|
|
|
|
2.2 |
Змістова лінія «Читаємо»: розвиток мотивації дітей до читання, залучення їх до читацької діяльності, розвиток умінь сприймати та аналізувати текст, оцінювати прочитане та перетворювати інформацію, уявляти, мислити творчо. |
|
|
|
|
|
2.3 |
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»: залучення учнів до реальної писемної практики, зокрема за допомогою цифрових пристроїв та в режимі онлайн. Розвиток базових вмінь створювати писемні висловлювання у реальному та віртуальному просторі та редагувати їх. |
|
|
|
|
|
2.4 |
Змістова лінія «Досліджуємо медіа»: ознайомлення школярів з основами медіа грамотності; формування уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа; розвиток вмінь інтерпретувати, аналізувати, оцінювати медіатексти (фільм, мультфільм, реклама, фотографія тощо) та створювати прості медіапродукти. активне критичне освоєння комунікативного медіасередовища. |
|
|
|
|
|
2.5 |
Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»: дослідження мовних закономірностей і формування на цій основі свідомих мовленнєвих умінь (орфоепічних, лексичних, граматичних, правописних, стилістичних, словотвірних); опанування виражальними засобами художніх текстів, що сприяє творенню індивідуального стилю мовлення.
|
|
|
|
|
|
2.6 |
Змістова лінія «Театралізуємо»: розвиток вмінь моделювати різні ситуації спілкування, обирати відповідні комунікативні стратегії, досліджувати несловесні засоби спілкування, формування уявлення про театр як місце, де учні здобувають досвід співчуття та співпереживання, залучення учнів до сценічної творчості, розвиток емоційного інтелекту, творчого мислення, самосвідомості й самоефективності, уміння мобілізувати інших, ініціативності, уміння долати бар’єри, пов’язані з неоднозначністю, невизначеністю та ризиками, співпрацювати з іншими особами. |
|
|
|
|
|
3. Реалізація основних компонентів концепції «Нова Українська школа» |
||||||
3.1 |
Формування ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|
|
|
3.2 |
Дотриання вчителем принципів партнерства: |
|
|
|
|
|
3.3 |
повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство |
|
|
|
|
|
3.4 |
постійне залучення дитини до спільної діяльності |
|
|
|
|
|
3.5 |
Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті |
|
|
|
|
|
3.6 |
Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів |
|
|
|
|
|
3.7 |
Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі |
|
|
|
|
|
3.8 |
Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами ( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні |
|
|
|
|
|
3.9 |
Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
3.10 |
Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні) |
|
|
|
|
|
3.11 |
Дотримання вимог до вербального оцінювання, використання зворотнього зв’язку |
|
|
|
|
|
Висновок, зауваження:__________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 аналізом уроку ознайомлений: _______________________________________