Аналіз уроку ( НУШ) з англійської мови
(за програмою Р.Б.Шияна 3-4 класи)
Дата______________ Клас______ Урок _____________________ Кількість учнів________
ПІП вчителя _____________________________________
Тема уроку:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку :_________________________________________________________________________
Мета уроку: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Мета відвідування:_________________________________________________________________
№ |
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
В |
Д |
С |
Н |
|
|
||||||
1.1 |
Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,) |
|
|
|
|
|
1.2 |
Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку) |
|
|
|
|
|
1.3 |
Забезпечення дидактичним та роздатковим матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій |
|
|
|
|
|
1.4 |
Темп уроку, мова вчителя |
|
|
|
|
|
1.5 |
Санітарно-гігієнічні вимоги (готовність до уроку,чистота, порядок, освітленість) |
|
|
|
|
|
2. Формування комунікативної компетентності |
||||||
2.1 |
Змістова лінія «Змістова лінія «Сприймання на слух» (залучення учнів до дій зі сприймання коротких простих запитань, тверджень, вказівок, інструкцій та реагування на них вербально і / або невербально.) |
|
|
|
|
|
2.2 |
Змістова лінія «Зорове сприймання» (сприймання та розпізнавання знайомих слів з опорою на наочність) |
|
|
|
|
|
2.3 |
Змістова лінія «Усна взаємодія» (повідомлення інформації про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести) |
|
|
|
|
|
2.4 |
Змістова лінія «Усне висловлювання» ( творення коротких фраз про себе, надавання базової персональної інформації (наприклад, ім’я, адреса, родина, національність). |
|
|
|
|
|
2.5 |
Змістова лінія . Змістова лінія «Писемна взаємодія.Висловлювання» (подання найпростішої інформацію про себе у письмовій формі ) |
|
|
|
|
|
2.7.. |
Змістова лінія «Онлайн взаємодія» (оволодіння вміннями встановлювати базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання, та розміщувати прості твердження про себе у форматі онлайн.) |
|
|
|
|
|
3. Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»
|
||||||
3.1 |
Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|
|
|
3.2 |
Дотриання вчителем принципів партнерства: |
|
|
|
|
|
3.3 |
повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство |
|
|
|
|
|
3.4 |
постійне залучення дитини до спільної діяльності |
|
|
|
|
|
3.5 |
Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті |
|
|
|
|
|
3.6 |
Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів |
|
|
|
|
|
3.7 |
Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі |
|
|
|
|
|
3.8 |
Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами ( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні |
|
|
|
|
|
3.9 |
Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
3.10 |
Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні) |
|
|
|
|
|
3.11 |
Дотримання вимог до вербального, формувального оцінювання, використання зворотнього зв’язку |
|
|
|
|
|
Висновок, зауваження:__________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 аналізом уроку ознайомлений: _______________________________________
Заступник директора Марія КРУПИЧ