Аналіз уроку(НУШ) з англійської мови за Типовою програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал
Бланк аналізу уроку з англійської мови 3-4 класи, за Типовою освітньою програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з англійської мови

(за програмою Р.Б.Шияна 3-4 класи)

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

ПІП вчителя _____________________________________

Тема уроку:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку :_________________________________________________________________________

Мета уроку: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Мета відвідування:_________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності
  2.  

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковим матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя

 

 

 

 

1.5

Санітарно-гігієнічні вимоги (готовність до уроку,чистота, порядок, освітленість)

 

 

 

 

2.               Формування  комунікативної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Змістова лінія «Сприймання на слух» (залучення учнів до дій зі сприймання коротких простих запитань, тверджень, вказівок, інструкцій та реагування на них вербально і / або невербально.)

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Зорове сприймання» (сприймання та розпізнавання  знайомих слів з опорою на наочність)

 

 

 

 

2.3

Змістова лінія «Усна взаємодія» (повідомлення інформації про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести)

 

 

 

 

2.4

Змістова лінія «Усне висловлювання» ( творення коротких фраз про себе, надавання базової персональної інформації (наприклад, ім’я, адреса, родина, національність).

 

 

 

 

2.5

Змістова лінія . Змістова лінія «Писемна взаємодія.Висловлювання» (подання найпростішої інформацію про себе у письмовій формі )

 

 

 

 

2.7..

Змістова лінія  «Онлайн взаємодія» (оволодіння вміннями встановлювати базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання, та розміщувати прості твердження про себе у форматі онлайн.)

 

 

 

 

3.     Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

3.2

Дотриання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами

( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні)

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального, формувального  оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок, зауваження:__________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 

Заступник директора                                                                                           Марія КРУПИЧ

 

 

docx
Додав(-ла)
Крупич Марія
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку