Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу загально-освітньої школи 3 години на тиждень (підручник А.Несвіт)
№ уроку |
Дата |
Тема |
Змістовні лінії |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Д\з |
|
|
Revision. My family and friends |
|
|||||||
1 |
01.09-9АГ |
Знову в школі |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками. Характеризувати шкільну освіту, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми Надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації Аргументувати власну думку про різні стилі молодіжних зачісок Висловлюва-ти своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. Характеризу-вати вчинки людей, стосунки між людьми Аргументувати власну думку про молодіжні організації в Україні
|
ЛО уроку, с.7-9 |
Часові форми дієслова
|
Ex. 4, p. 8 |
Ex. 2, p. 7 |
Ex. 3, p. 8 |
Бесіда про літо, літні канікули |
Розповідати про літні канікули |
2 |
04.09-9А 05.09-9Г |
Grammar |
|
|
Doing grammar exercises |
|
|
|
Повторення часових форм |
|
3 |
07.09-9А 05.09-9Г |
Базова середня освіта в Україні |
A Vice Principal, study load, etc. |
Часові форми дієслова
|
Ex. 5, p. 11 |
|
Ex. 2, p. 6 |
Ex.4, p.11 |
Впр.8.с.12 |
|
4 |
08.09-9АГ |
Future in English language |
|
|
Doing grammar exercises |
|
|
|
Do training exercises |
|
5 |
11.09-9А 12.09-9Г |
Відкрий себе |
To succeed in, to possess, a challenge, obstinate, a fault, to be enlarged with, etc. |
Питальні речення |
Ex. 1, p. 15; ex.6, p.17; ex.10, p.19 |
Dialogues |
Text, ex. 4(B), p. 17 |
Обговорення прислів’їв про дружбу |
Впр.11, с.19 |
|
6 |
14.09-9А 12.09-9Г |
Риси характеру мого друга |
Adjectives, Reported questions
|
Reported questions |
Вірш, с.19 (впр.1); p.273 |
Ex. 2, p. 119 |
Інтерв’ю про друзів, їх риси характеру |
Розповісти про свого друга |
||
7 |
15.09-9АГ |
Наші уподобання |
ЛО уроку, с.21 |
Reported questions |
Ex.6, p. 21 |
|
Ex. 3, 4, p. 20 |
Обговорення пробл питань у групах, с.21 |
Впр.8, с.22 |
|
8 |
18.09-9А 19.09-9Г |
Зачіски наших друзів |
ЛО уроку, с.23 |
PassiveVoice |
Ex. 1 (с), p. 23 |
Загадки до фотографій |
Ex. 2, p.24 |
Опис зачіски друга (подруги) |
Впр.6, с.26 |
|
9 |
21.09-9А 19.09-9Г |
Чи важлива зовнішність? |
Unique, involved, invention, safety, attractiveness, disappear, youth, machinery, pigtails |
Узгодження часів |
Ex.5, p.25 |
TS, P.273 |
Ex.4, p.25 |
Ex.6, p.25 |
Ex.8, p.26 |
|
10 |
22.09-9АГ |
Молодь сьогодні |
Питальні речення |
Ex.4, p.28 |
|
Ex.2, p.27,28 |
Ex.6, p.25 ex.7, p.26 |
Обговорення проблемного питання |
||
11 |
25.09-9А 26.09-9Г |
Розваги сімей та молоді |
С.29 |
Узгодження часів |
|
|
Ex.7, p.29 |
Ex.8,9, p.29 |
Написати акровірш про друга |
|
12 |
28.09-9А 26.09-9Г |
Спілкування з друзями. Обмін інформацією |
Toshare, discussion |
Would |
Ex. 2, p. 30 |
TS , p. 273 |
Ex. 1, p. 30 |
Навчальна розмова за мал.. |
Вправа. 3, с. 31 (усно); текст 1, с.186-188 |
|
13 |
29.09-9АГ |
Автобіографія |
ЛО уроку. |
Ex. 6, p. 32 |
|
Ex. 3, p. 31 |
Парна робота (впр.4, с.31) |
Написати автобіографію |
||
14 |
02.10-9А 03.10-9Г |
Молодіжні організації |
ЛО уроку, с.34 |
Модальні дієслова must, can |
Ex. 3 (B), p. 34 |
Dialogues |
Ex. 1, p. 33 |
Бесіда про організації за їх емблемами |
Ex. 1, p.35 (Test your skills) |
|
15 |
05.10-9А 03.10-9Г |
Revision |
|
|
Practicing grammar and vocabulary |
|
|
|
Be ready for the test |
|
16 |
05.10-9А 03.10-9Г |
Тематичне оцінювання №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nature |
|
||||||
17 |
06.10-9АГ |
Це наша Земля |
Аргументувати власну думку про навколишнє середовище Описувати рослинний і тваринний світ українського національно-го заповідника Асканія -Нова Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
ЛО уроку, с. 41-42 |
Relative Clauses |
Mind Map, p. 42 |
Ex. 1, p. 41 (a poem “Web of Life”) |
Ex.4, p. 42 |
Wisdom Quotes, p. 40 |
Впр. 11, с. 44 (письмово) |
18 |
09.10-9А 10.10-9Г |
Довкілля
|
To refer, to comprise, to concern, wildlife, to endanger |
|
Ex. 8, p. 43 |
Dialogues |
Ex.6, 7, p.43 |
Опис фотографій, с.44, вправа 10 |
Вправа 11, с.44 (письмово) |
|
19 |
12.10-9А 10.10-9Г |
Grammar |
|
Modal verbs: should, ought to, must, may, can |
Practising the usage of the modal verbs |
|
|
|
Doing training exercises |
|
20 |
13.10-9АГ |
Ласкаво просимодо Асканії-Нової! |
Ex. 1, p. 44 |
Passive Voice |
|
|
Ex.3, p. 44, 45 |
Діалоги за прочитаним текстом |
Повідомлення за текстом, впр.6, с.46 |
|
21 |
16.10-9А 17.10-9Г |
З історії заповідника Асканія-Нова |
ЛО уроку, с. 47-49 |
|
Ex. 7, p. 47, ex. 10, p. 48 |
Опис картинок, с. 49 |
Ex. 8, p. 48 |
Ex. 12, p. 49 |
Впр. 13, с. 49 (розп. за текстом)
|
|
22 |
19.10-9А 17.10-9Г |
Grammar |
|
Types of relative clauses |
|
|
|
|
Training exercises |
|
23 |
20.10-9АГ |
Національні парки Великобританії |
ЛО уроку, с. 50 |
|
Ex. 1, p. 50 (special questions) |
Ex. 2, p. 50 |
Ex. 3, 4, p. 52, 53 |
Imaginary trip across great Britain |
Вправа 4, с. 53, вправа. 5, с. 54 |
|
24 |
30.10-9А 31.10-9Г |
Grammar |
|
Вживання артикля theз геогр. назвами |
|
|
|
|
Tests |
|
02.11-9А 31.10-9Г |
Вихідні на природі
|
ЛО уроку, с. 54-56 |
|
Заповнення табл., с.55 |
Ex. 7, p. 55 (TS, p. 275) |
Ex. 8, p. 55, 56 |
Ex. 6, p. 54 |
Вправа 9 (письмово); text. p.198 с.56 |
||
26 |
03.11-9АГ |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
06.11-9А 07.11-9Г |
Національні парки світу |
Accumulation, allocate, cay, creature, remnant, turquoise |
Passive Voice |
Group project, p.57 |
Опис картинок, с.199 |
Текст, с.198-199 |
Ex.6, p. 201 |
Впр.14, 15, с.203 |
|
28 |
09.11-9А 07.11-9Г |
Revision |
|
|
|
|
|
|
|
Be ready for the test |
29 |
09.11-9А 07.11-9Г |
Тематичне оцінювання №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Environmental protection |
|
|||||||
30 |
10.11-9АГ 1 |
Охорона довкілля |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
ЛО уроку, с. 63-65 |
Pr.Cont. Passive Voice |
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 6, p. 65 (TS, p. 276) |
Ex. 7, p. 65 |
Wisdom Quotes, p. 62; ex.1,2, p. 63 |
Ex. 79, p. 656 (драматизація діалогів) |
31 |
13.11-9А 14.11-9Г |
Що таке ‘fly-tipping’? |
ЛО уроку, с. 66-68 |
|
Ex. 1, p. 66 |
Ex. 2, p. 66 (TS, p. 276) |
Ex. 4, p. 67 |
Ex. 6, p. 68 |
Впр. 3, с. 88 (п-во)
|
|
32 |
16.11-9А 14.11-9Г |
Модальні дієслова |
|
|
Модальне дієслово should |
|
|
|
|
Виконання тренувальних вправ |
33 |
17.11-9АГ |
News |
|
|
|
Робота зі статтями |
|
Опрацювання новоі лексики |
|
revision |
34 |
20.11-9А 21.11-9Г |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
23.11-9А 21.11-9Г |
Вплив людини на її довкілля
|
|
ЛО уроку, с. 69-71 |
Контрастування часових форм |
Ex. 4, p. 71 |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, p. 69, 70 |
Опис малюнків |
Впр. 5, 6, с. 71 (п-во) |
36 |
24.11-9АГ |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
27.11-9А 28.11-9Г |
Grammar |
|
|
Pr.Cont. Passive Voice |
Ex. 9, p. 72 |
|
|
|
Tests |
38 |
30.11-9А 28.11-9Г |
Використання земельних угідь в Україні сьогодні |
|
Вправа. 7, с. 71, 72 |
|
|
Dialogue (TS), p.276, 277
|
Ex. 7(b), p. 71, 72 |
Ex. 10, p. 73 |
Стаття за планом, впр.11, с.71 |
39 |
01.12-9АГ |
SOS: Тварини під загрозою знищення
|
|
Endangered, species, etc. |
Контрастування часових форм |
A letter to the editor |
Ex. 1 (b), p. 74 (TS, p. 277) |
Ex. 3, p. 75
|
Обговорення листів, с. 75 |
Написати лист (с. 77) |
40 |
04.12-9А 05.12-9Г |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
07.12-9А 05.12-9Г |
Grammar |
|
|
Узгодження часів; you’d better + Infinitive |
Doing training exercises |
|
|
|
Exercises |
42 |
08.12-9АГ |
Довкілля і ми |
|
ЛО уроку, с. 78-81 |
|
|
Dialogues |
Ex. 4, p. 80 |
|
Вправа. 7, с. 81 (письмово) |
43 |
11.12-9А 12.12-9Г |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Be ready for the test |
44 |
14.12-9А 12.12-9Г |
Тематичне оцінювання №3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
15.12-9АГ |
Життєздатний розвиток.
|
|
Ex. 3, p. 82 |
Фразеологічні вирази |
Quiz, p. 82 |
Ex. 1 (a), p. 87 (Lecture “Focus on Ecotourism), TS, p. 277 |
Ex.6, p. 85 |
Pair (group) work, ex.2, p. 82; ex. 5, p.81 |
Текст, с.191 |
46 |
18.12-9А 19.12-9Г |
Урок домашнього читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
21.12-9А 19.12-9Г |
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
22.12-9АГ |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|