Вечірня (змінна) школа № 20 м. Києва
Методичні рекомендації:
«Використання інноваційних платформ на уроках англійської мови»
Виконала:
Вчитель англійської мови
Кухарчук Катерина Юріївна
Київ - 2023
Використання інноваційних платформ для викладання уроків англійської мови може значно покращити якість навчання та зробити процес більш привабливим для здобувачів освіти. Нижче наведено кілька ідей та платформ, які можна використовувати для цієї мети:
1. Zoom та інші відеоконференційні платформи: Zoom дозволяє проводити віртуальні уроки в режимі реального часу. Викладачі можуть надсилати презентації, показувати відеоролики, використовувати білий екран для запису та спілкуватися зі студентами через чат або аудіо/відеозв'язок. Використання Zoom для уроків англійської мови може бути дуже ефективним, особливо у віртуальному або дистанційному навчанні. Нижче наведено кілька порад щодо використання Zoom для уроків англійської мови:
1. Створення віртуального класу: Створіть віртуальний клас у Zoom та поділіть посилання на заняття зі студентами. Використовуйте функції Zoom, такі як "Waiting Room" для контролю доступу та "Passcode" для безпеки.
2. Використання відео та аудіо: Використовуйте відеозв'язок для більш ефективного спілкування та покращення аудіального сприйняття. Забезпечте якісний мікрофон та веб-камеру для кращої якості звуку та зображення.
3. Використання екрану: Діліться екраном, щоб показати текст, вправи або ілюстрації під час уроку. Використовуйте білі дошки та інструменти анотацій для інтерактивності.
4. Використання чату та віртуальних функцій: Залучайте здобувачів освіти через чат для відповідей на питання або обговорення. Використовуйте опції опитувань та голосування для залучення учнів.
5. Організація груп та робота в парах: Використовуйте функцію "Breakout Rooms" для роботи в групах або парами. Заохочуйте здобувачів освіти співпрацювати в онлайн-форматі.
6. Запис уроків: Записуйте уроки, щоб студенти мали можливість повторно переглядати матеріал. Надавайте здобувачам освіти можливість отримати записи або резюме уроку.
7. Використання інтерактивних матеріалів: Використовуйте інтерактивні матеріали, такі як віртуальні дошки, онлайн-гри та інші ресурси. Залучайте здобувачів освіти до використання власних матеріалів.
8. Забезпечення пауз та перерв: Розплануйте короткі паузи, щоб уникнути втоми та забезпечити ефективність уроку. Залучайте здобувачів освіти до фізичних вправ чи інших активностей під час перерв.
9. Забезпечення зворотного зв'язку: Запитуйте здобувачів освіти щодо їхнього розуміння матеріалу та надавайте зворотний зв'язок. Використовуйте Zoom для індивідуальних консультацій або групових дискусій.
Важливо також враховувати та реагувати на індивідуальні потреби та рівень розуміння кожного студента для максимальної ефективності використання Zoom на уроках англійської мови.
2. Google Classroom: Ця платформа інтегрована з Google Docs, Google Sheets та іншими інструментами Google. Вчителі можуть створювати завдання, додавати матеріали для читання, спільно працювати над документами та вести облік прогресу учнів.
Google Classroom - це платформа для віртуального навчання, яка надає можливість вчителям створювати віртуальні класи, додавати учнів та надавати їм доступ до різних ресурсів та завдань. Для вчителів англійської мови Google Classroom може бути корисним інструментом для організації уроків та спілкування з учнями. Нижче наведено кілька порад щодо використання Google Classroom для уроків англійської мови:
Google Classroom може стати потужним інструментом для організації ваших уроків англійської мови в онлайн-середовищі, забезпечуючи зручність та ефективність у взаємодії з учнями.
3. Kahoot!: Ця платформа дозволяє вчителям створювати ігри-вікторини для перевірки знань учнів. Це може бути цікавим способом вивчати англійську мову та перевіряти рівень знань.
Kahoot! - це популярна платформа для створення ігрових вікторин та інтерактивних тестів. Вона може бути чудовим інструментом для залучення учнів та покращення їхнього розуміння англійської мови. Нижче наведено кілька способів використання Kahoot! на уроках англійської мови:
Kahoot! може стати динамічним інструментом для залучення учнів та створення позитивного навчального досвіду на уроках англійської мови. Забезпечте баланс між вивченням та грою, щоб створити ефективний та захоплюючий процес.
4. YouTube та інші відеохости: Вчителі можуть знайти відеоуроки та відеоматеріали для використання під час уроків. Також можна створювати власні відеоуроки і завантажувати їх на YouTube або інші хости.
Використання YouTube на уроках англійської мови може бути дуже ефективним і цікавим способом навчання. Тут декілька ідей, як ви можете використовувати YouTube на своїх уроках:
Не забувайте, що важливо забезпечити підтримку та обговорення після перегляду відео, щоб учні могли закріпити та застосовувати отримані знання.
5. Соціальні мережі та форуми: Викладачі можуть створювати спільноти для обговорення та навчання на платформах, таких як Facebook, Twitter або Reddit. Це сприяє активній комунікації та обміну знаннями.
6. Адаптивні платформи для вивчання мов: Такі платформи, як Babbel, Rosetta Stone або Duolingo, пропонують індивідуалізоване вивчання, призначене для потреб конкретного студента. Вони враховують рівень знань та потреби кожного користувача.
7. Інтерактивні віртуальні класи: Деякі платформи надають можливість створювати віртуальні класи, де студенти можуть інтерактивно взаємодіяти, розв'язувати завдання та відповідати на питання вчителя в режимі реального часу.
8. Електронні підручники і аудіокурси: Використовуйте електронні підручники, аудіокурси та інші цифрові матеріали для навчання англійської мови. Вони можуть бути доступні онлайн або в формі мобільних додатків.
9. Ігрові платформи для навчання мови: Використання ігор, таких як "Minecraft: Education Edition" або "Kerbal Space Program", може зробити навчання мови захопливішим та ефективнішим.
Важливо пам'ятати, що вибір платформи повинен враховувати потреби та можливості учнів, а також методику викладання. Комбінування різних інноваційних підходів може створити найбільш ефективну програму для вивчання англійської мови.