І. Тип і структура уроку
IІ. Методи навчання
ІІІ. Самостійна робота
ІV. Характер діяльності учителя
V. Характер діяльності учнів
VI. Результати уроку
Аналіз уроку з трудового навчання для 3 класу на тему
«Композиція з рослинних форм. Створення ікебани за власним задумом»
І. Тип і структура уроку
1. Тип уроку: комбінований.
Структура уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлений теми і мети уроку
ІІІ. Розгляд зразка
ІV. Технологія виготовлення виробу
V. Планування наступних трудових дій, відбір матеріалів та інструментів
VІ. Повторення правил техніки безпеки
VІІ. Самостійна робота
VIII. Продовження самостійної роботи.
ІХ. Оцінювання виробів. Відбір виробів на виставку.
Х. Підсумок уроку.
Даний урок займає важливе місце серед інших уроків цього розділу.
2. Мета уроку відповідає темі та завданням, які ставлять під час навчального процесу.
3. Дидактичні завдання відповідають назвам етапів структури уроку.
4. Кожному етапу відповідає оптимальна кількість часу.
IІ. Методи навчання
1. Урок оснащений дидактичними посібниками, дидактичними матеріалами, засобами наочності, технічними засобами.
2. Методи вибрані ефективно та раціонально.
3. Пізнавальна діяльність активізована.
4. На уроці були використані та поєднані різні форми роботи (фронтова, групова, індивідуальна), але в основному індивідуальна(самостійна).
5. Вчитель використовує ефективні та раціональні методи контролю та обліку знань.
ІІІ. Самостійна робота
1. Учні на уроці виконували самостійну роботу для застосування нових знань та умінь.
2. Перед виконанням самостійної роботи учні повторили правила техніки безпеки.
ІV. Характер діяльності учителя
1. Педагогічні вимоги до роботи учнів, розвитку їх мови, мислення є високими.
2. Мова вчителя зрозуміла, правильна.
3. Вчитель організовує та управляє діяльністю учнів.
4. Вчитель консультує та координує навчання класу.
V. Характер діяльності учнів
1. Учні на уроці працюють самостійно.
2. Учні на уроці активно мислять, фантазують, вигадують.
VI. Результати уроку
1. Вчитель підбив підсумки.
2. Вчитель виконав поставлений план.
3. Рівень досягнення мети високий.
4. Рівень якості знань, умінь, навичок, набутих на уроці є високим.