Аналіз уроку за участю асистента вчителя
Відвіданий урок _____________ асистента вчителя __________
В ____ класі «____»____________20___р.
Тема уроку_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Тип уроку________________________________________________________________
№ З/п |
Програма спостереження |
Примітки |
||||
1. |
Допомагає вчителю в організації уроку. |
|
|
|
|
|
2. |
Надає допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця. |
|
|
|
|
|
3. |
Планує роботу під час проведення уроку із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП. |
|
|
|
|
|
3. |
Сприяє розвитку дітей з ООП, поліпшує їхній психоемоційний стан. |
|
|
|
|
|
4. |
Створює навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах для дітей з ООП. |
|
|
|
|
|
5. |
Дотримується педагогічної етики, поваги до гідності особистості дитини. |
|
|
|
|
|
6. |
Адаптує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами. |
|
|
|
|
|
7. |
Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами. |
|
|
|
|
|
8. |
Конструктивно співпрацює з учителем на кожному етапі уроку.
|
|
|
|
|
|
9. |
Дотримується відповідності темпу уроку індивідуальним можливостям учнів з особливими освітніми потребами. |
|
|
|
|
|
10. |
Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу. |
|
|
|
|
|
11. |
Взаємини між учителем , асистентом вчителя та учнями . |
|
|
|
|
|
12. |
Педагогічний такт асистента вчителя. |
|
|
|
|
|
13. |
Емоційний настрій учнів з ООП. |
|
|
|
|
|
14. |
Увага , стимулювання уваги. |
|
|
|
|
|
Творчі знахідки уроку ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки та пропозиції___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________