Аналіз уроку за участю асистента вчителя

Про матеріал
Асистент вчителя посада нова , а тому до кінця не вивчена. Пропоную вашій увазі розробку аналізу уроку за участю асистента вчителя.
Перегляд файлу

Аналіз уроку за участю  асистента вчителя

Відвіданий урок _____________ асистента вчителя __________

В  ____ класі «____»____________20___р.

Тема уроку_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета відвідування____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Тип уроку________________________________________________________________

№ З/п

 

Програма спостереження

високий

достатній

середній

низький

 

Примітки

1.

Допомагає вчителю в організації уроку.

 

 

 

 

 

2.

Надає допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця.

 

 

 

 

 

3.

Планує роботу під час проведення уроку із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП.

 

 

 

 

 

3.

Сприяє розвитку дітей з ООП, поліпшує їхній психоемоційний стан.

 

 

 

 

 

4.

Створює навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах для дітей з ООП.

 

 

 

 

 

5.

Дотримується педагогічної етики, поваги до гідності особистості дитини.

 

 

 

 

 

6.

Адаптує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

7.

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

8.

Конструктивно співпрацює з учителем на кожному етапі уроку.

 

 

 

 

 

 

9.

Дотримується відповідності темпу уроку індивідуальним можливостям учнів з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

10.

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу.

 

 

 

 

 

11.

Взаємини між учителем , асистентом вчителя та учнями .

 

 

 

 

 

12.

Педагогічний такт асистента вчителя.

 

 

 

 

 

13.

Емоційний настрій учнів з ООП.

 

 

 

 

 

14.

Увага , стимулювання уваги.

 

 

 

 

 

Творчі знахідки уроку ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки та пропозиції___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
3748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку