Аналіз виховної роботи в 3 класі за 2018-2019 н.р.
Виховна робота в класі була спланована відповідно до «Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році».
У виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом: виховні години, години спілкування, свята, проекти, конкурси, екскурсії, ігри, вікторини, бесіди, акції.
Велике значення має формування в учнів громадянської свідомості,національне та патріотичне виховання.
Як класовод багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для реалізації всіх цілей і завдань, добирала такі виховні години та години спілкування: «Добро ,як сонечко гріє», читання та обговорення творів В.О. Сухомлинського «Людина серед людей», «Гарне і потворне у поведінці людей»; бесіди: «Права та обов’язки учнів», «Культура спілкування»; виставка малюнків «Кожна дитина має право», « Вчися робити добро»
По вихованню ціннісного ставлення до себе проводились бесіди та інструктажі з Правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, санітарії та гігієни , дитячого травматизму;година спілкування «Подорож – змагання містом Безпечним»; бесіди:«Вогонь - друг, вогонь – ворог», «Руки – основний носій збудників хвороб»,«Як уберегти себе від застуди», «Культура харчування»;.
Значну увагу приділяю формуванню таких рис як чесність, порядність, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені бесіди:
«Дисципліна і порядок», «Режим дня школяра».
Формую екологічну культуру школярів, ціннісне ставлення до природи Були проведені: година спілкування «Птахи – наші друзі», екскурсії в природу, збирали ягоди та насіння для птахів.,
Протягом І семестру проводились також і традиційні свята: «1 вересня – День знань», «День здоров’я», «День вчителя», «День Святого Миколая», «Новорічне свято».
Учні прийняли активну участь у предметних тижнях та інтелектуальних конкурсах:
На протязі року постійно велась індивідуальна робота з учнями, яка була направлена на вироблення свідомого відношення учнів до навчання, відповідальності за власні вчинки, культуру спілкування з однокласниками; перевірка стану ведення підручників, щоденників; проводилися бесіди про поведінку у школі та на уроці, про виконання доручень.
Стосунки між учнями класу загалом дружні й доброзичливі. Але окремі учні потребують постійної уваги як з боку вчителя, так і з боку батьків. З їхніми батьками та з ними постійно проводиться індивідуальна робота.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, загальношкільні та класні батьківські збори, анкетування, обстеження матеріально-побутових умов сімей, залучення батьків до участі в класних заходах, проектах. Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. В порівнянні з попереднім роком навчання, активність батьків набагато підвищилась. Батьківський комітет працює разом із класоводом, бере участь в організації класних та позакласних заходів.
Ускладнює роботу те, що деякі батьки безвідповідально відносяться до своїх обов’язків
такими батьками проводиться відповідна робота як вчителем, так і членами батьківського комітету.
Класовод ________________