Аналіз виховної роботи за I семестр2018 – 2019 н.р
На початку цього навчального року мене було призначено керівником 5 класу.
Відразу ж я визначилася з метою та завданням для класного колективу і для себе.
Мною було сплановано роботу по згуртування дитячого колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до поставлених цілей , діяльності та завдань. Було продовжено роботу над вихованням у школярів пізнавальних інтересів, самостійного та креативного відношення до навчання .
Проблемне питання:
«Формування в учнів високих моральних якостей та дружніх відносин в колективі»
Основні завдання виховної роботи:
Основними формами роботи є:
З моєї точки зору, завдання виконуються, але ще слід працювати над деякими з них.
Якщо говорити про рівень вихованості дітей, то можна сказати, що всі діти виховані, але є й такі, які проявляють особливості початку підліткового періоду. Це такі особливості:
Тож доходимо до висновку, що треба більше працювати з дітьми над їхнім духовним та інтелектуальним розвитком вцілому.
Виховна робота з класним колективом побудована на співпраці з шкільним психологом, медичною сестрою та вчителями – предметниками. Тісно задіяні і батьки. Щодне серйозне рішення не приймається без голосування. Проводяться соціометричні дослідження, анкетування, тестування, результати яких ляжуть в основу визначення напрямків роботи у поточному і наступному році.
Виховна робота ведеться в декількох напрямах, але більше уваги приділяється естетичному вихованню, формуванню дружніх стосунків між дітьми, розвиткі духовності та моральності учнів. Для розв’язання цих завдань проводимо такі заходи, як класні години на різноманітну тематику, бесіди та дискусії, випуск проектів, плакатів, годин спілкування.
Значне місце посідає формування в учнів громадянської свідомості, національне і патріотичне виховання. На ці теми було проведено ряд годин спілкування.
Дуже багато часу приділяю морально – етичному вихованню, формуванню почуття обов’язку, відповідальності за свої вчинки, культурній поведінці. Вся ця робота спрямована на розвиток відповідальності, самостійності, дружніх відносин у колективі.