Аналіз виховної роботи

Про матеріал
цей матеріал містить зразок написання аналізу виховної роботи за 6 клас. Матеріал можна використати для аналізу і інших класів. Це невеличка підказочка класному керівникові
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи за  I  семестр2018 – 2019 н.р

На початку цього навчального року мене було призначено керівником 5 класу.

Відразу ж я визначилася з метою та завданням для класного колективу і для себе.

Мною було сплановано роботу по згуртування дитячого колективу, формуванню в учнів  позитивного відношення до поставлених цілей , діяльності та завдань. Було продовжено роботу над вихованням у школярів пізнавальних інтересів, самостійного та креативного відношення до навчання .

 Проблемне питання:

«Формування в учнів високих моральних якостей та дружніх відносин  в колективі»

Основні завдання виховної роботи:

  1. Формувати у дітей людські якості, риси взаємодопомоги, розуміння один одного, порядності , доброти;
  2. Виховувати любов до рідної землі, Батьківщини, традицій свого народу;
  3. Пропагувати здоровий спосіб життя;
  4. Підтримувати тісний зв'язок з батьками для координації подальших дій виховного процесу;
  5. Працювати над згуртуванням колективу, розвитком дружньої атмосфери та культурної поведінки у взаємовідносинах дітей.

Основними формами роботи є:

  • Рольові ігри;
  • Тестування;
  • Колективні проекти і добрі справи;
  • Анкетування дітей і батьків;
  • Бесіди;
  • Прийняття рішень колективно;
  • Презентації.

З моєї точки зору, завдання виконуються, але ще слід працювати над деякими з них.

Якщо говорити про рівень вихованості дітей, то можна сказати, що всі діти виховані, але є й такі, які проявляють особливості початку підліткового періоду. Це такі особливості:

  • Самовпевненість та категоричне судження по відношенню до інших;
  • Чутливість до оцінки оточуючих;
  • Емоційна нестабільність та внутрішній конфлікт.

Тож доходимо до висновку, що треба більше працювати з дітьми над їхнім духовним та інтелектуальним розвитком вцілому.

 Виховна робота з класним колективом побудована на співпраці з шкільним психологом, медичною сестрою та вчителями – предметниками. Тісно задіяні і батьки. Щодне серйозне рішення не приймається без голосування. Проводяться соціометричні дослідження, анкетування, тестування, результати яких ляжуть в основу визначення напрямків роботи у поточному і наступному році.

 Виховна робота ведеться в декількох напрямах, але більше уваги приділяється естетичному вихованню, формуванню дружніх стосунків між дітьми, розвиткі духовності та моральності учнів. Для розв’язання цих завдань проводимо такі заходи, як класні години на різноманітну тематику, бесіди та дискусії, випуск проектів, плакатів, годин спілкування.

 Значне місце посідає формування в учнів громадянської свідомості, національне і патріотичне виховання.  На ці теми було проведено ряд годин спілкування.

 Дуже багато часу приділяю морально – етичному вихованню, формуванню почуття обов’язку, відповідальності за свої вчинки, культурній поведінці. Вся ця робота спрямована на розвиток відповідальності, самостійності, дружніх відносин у колективі.

 По вихованню ціннісного ставлення до себе було проведено ряд бесід та інструктажів з правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, санітарії і гігієни, дитячого травматизму. Милосердя – перший крок до людяності”, «Що в Україні най-най...», «Правила поведінки в школі, в громадських місцях», «Вчинок і наслідок», «Прості правила етикету», «Що означає бути вихованою людиною»  та ін…

Значну увагу приділяю формуванню у вихованців комплексу особистісних рис і якостей: чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість і працелюбність.

Висновок:

Виховна діяльність класу, як цілісна система складається зі співпраці дорослих і дітей, де кожен збагачує і доповнює один одного, сприяє розвитку особистості учня, формуванню в неї необхідних умінь і навичок колективного життя.

 

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку