Аналіз виховної роботи на 2014-2015 навчальний рік 4-Б класу

Про матеріал

Аналіз виховної роботи

на 2014-2015 навчальний рік

4-Б класу

Під час 2014 – 2015 навчального року у виховній роботі, я ставила перед собою, як класним керівником, мету:

-вивчати можливості, здібності, риси характеру унів 4 класу;

-виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.

Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи

на 2014-2015 навчальний рік

4-Б класу

 

Під час 2014 – 2015 навчального року у виховній роботі, я ставила перед собою, як класним керівником, мету:

  • вивчати  можливості, здібності, риси характеру унів 4 класу;
  • виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.

     -    організувати співпрацю з батьками, вивчити умови  життя і навчання дітей

           вдома.

  • детально опрацювати програму навчання учнів 4 класу.

проводити додаткові заняття з учнями, які не встигають у навчанні.

 

За рік роботи з’ясувалось, що багато дiтей має добрий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. 70% учнiв класу навчаються iз задоволенням . Проте з боку батьків немає належної уваги і контролю за навчанням і поведінкою дітей. Труднощі пiд час вивчення окремих предметiв мають:.

 

На кінець навчального року стосунки у класi стали більш толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу. Найбільша проблема 4 класу – вихованість та дисципліна. Над цією проблемою працювала кожного дня. Поводила індивідуальні бесіди, зустрічі з батьками.

         Бiльшiсть дiтей у класi багатодітних сімей сiмей.

 

Протягом навчального  року працювала над розвиватком логічного мислення учнів, покращенням пам'яті, уваги, що забезпечує всебічний розвиток особистості молодшого школяра. Процес навчання намагалась будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь. 

 

Провела відкриті уроки з природознавства і математиці. Проводила виховні заходи присвячені пам’ятним датам, виховні години на тему патріотичного виховання. Підготувала свято до 8 Березня, до дня Соборності України, бесіду «Життя і творчість Т.Г.Шевченка».

За період ІІ семестру підбирала ігри та завдання для розвитку уваги, пам’яті, мислення.  Раз на тиждень додатково працювала з учнями.

Учні 4 класу приймали участь  в районних та шкільних конкурсах малюнків, у міжнародних на обласних конкурсах «Кенгуру», «Соняшник». В ІІ семестрі проведений «Випускний бал». Провела виховні години присвячені голодомору, дню Перемоги.

 

На  початок навчального року в класі навчалось 19 учнів. 10 - дівчат, 9 - хлопців. Під кінець року вибула

БАГАТОДІТНИХ СІМЕЙ 6:

 

ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ –

 

                                                                                           Вчитель                   Блинова О.В.

 

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку