Анатомічний квест для учнів 8 класу "Анатомічними лабіринтами Центру"

Про матеріал
Квест розроблений для перевірки і поглиблення знань з біології, має міжпредметний зв'язок з хімією. Проведений для учнів с порушенням слуху (9 клас навчально-реабілітаційного Центру)
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад освіти 

"Багатопрофільний навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний  центр корекційної роботи та інклюзивного навчання та інклюзивного навчання" 

Дніпропетровської обласної ради

 

 

Біологічний квест

для учнів 9-го класу

 

«Анатомічними лабіринтами нашого центру»

 

 

 

Склала вчитель

природознавства,

біології та хімії:

Федорович М.В.

 

 

 

м. Дніпро

2017


Мета заходу: закріплення, повторення та поглиблення знань учнів з матеріалу вивченому за рік, розвиток уваги, пам’яті, спостережливості та логічного мислення. Розширення активного словника учнів. Формування пізнавальної активності  у вивченні біології, вміння швидко реагувати.

Обладнання: картки з завданнями – 4 шт., оголошення на дошку, муляж шлунку, три пробірки з етикетками кислот, зображення зі туберкульозом легень, фотографія ключа, літери для складання слова «імунітет», призи для учнів – 9 шт.

Хід заходу

  • Місце локації: класна кімната дев’ятого класу.

На дошці оголошення:

«Увага! Терміново ВСІМ учням 9-А класу з’явитися у хол спального корпусу»

  • Місце локації: хол у спальному корпусі.

На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками «HCl», «H2SO4», «H3PO4».

Вчитель: «Вітаю вас на анатомічному квесті. На парті знаходиться муляж органа, який містить кислоту. Виберіть пробірку з кислотою, що у ньому міститься.»

Після обрання пробірки, учням видається записка:

«Шукайте місце у нашій школі, де ми змушуємо цей орган працювати. Правильно обрана пробірка – ключ до наступного завдання.»

  • Місце локації: їдальня.

Учням видається зображення легень та наступна записка:

«У людини тривалий час кашель із кров’ю, втрата апетиту, занепад сил. Лікарі зробили рентген легень, який перед вами. Діагностуйте захворювання – отримаєте наступну підказку.»

Коли учні діагностують захворювання їм видають фотографію з ключем, позаду якої напис:

«Шукайте власницю ключа».

  • Місце локації: Ганна Олексіївна.

Діти отримують наступну записку:

«Сфотографуйте місце де знаходиться атлант з відповіддю рушайте до Оксани Володимирівни.»

  • Місце локації: класна кімната 8-А класу.

Учням надаються літери та записка:

«Захистіть свій організм – зберіть слово.»

  • Закінчення квесту.

Вчитель: «Крокуємо за нагородою!».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іващенко Любов Іванівна
    Прекрасний захід! Дякую за розробку. обов’язково спробую зі своїми учнями. Удачі Вам та творчої наснаги!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
2771
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку