Комунальний заклад освіти
"Багатопрофільний навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання та інклюзивного навчання"
Дніпропетровської обласної ради
Біологічний квест
для учнів 9-го класу
«Анатомічними лабіринтами нашого центру»
Склала вчитель
природознавства,
біології та хімії:
Федорович М.В.
м. Дніпро
2017
Мета заходу: закріплення, повторення та поглиблення знань учнів з матеріалу вивченому за рік, розвиток уваги, пам’яті, спостережливості та логічного мислення. Розширення активного словника учнів. Формування пізнавальної активності у вивченні біології, вміння швидко реагувати.
Обладнання: картки з завданнями – 4 шт., оголошення на дошку, муляж шлунку, три пробірки з етикетками кислот, зображення зі туберкульозом легень, фотографія ключа, літери для складання слова «імунітет», призи для учнів – 9 шт.
Хід заходу
На дошці оголошення:
«Увага! Терміново ВСІМ учням 9-А класу з’явитися у хол спального корпусу»
На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками «HCl», «H2SO4», «H3PO4».
Вчитель: «Вітаю вас на анатомічному квесті. На парті знаходиться муляж органа, який містить кислоту. Виберіть пробірку з кислотою, що у ньому міститься.»
Після обрання пробірки, учням видається записка:
«Шукайте місце у нашій школі, де ми змушуємо цей орган працювати. Правильно обрана пробірка – ключ до наступного завдання.»
Учням видається зображення легень та наступна записка:
«У людини тривалий час кашель із кров’ю, втрата апетиту, занепад сил. Лікарі зробили рентген легень, який перед вами. Діагностуйте захворювання – отримаєте наступну підказку.»
Коли учні діагностують захворювання їм видають фотографію з ключем, позаду якої напис:
«Шукайте власницю ключа».
Діти отримують наступну записку:
«Сфотографуйте місце де знаходиться атлант з відповіддю рушайте до Оксани Володимирівни.»
Учням надаються літери та записка:
«Захистіть свій організм – зберіть слово.»
Вчитель: «Крокуємо за нагородою!».