АНГЛІЙСЬКА МОВА
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ 5-6 КЛАС НУШ
сприймання усної інформації на слух/ аудіювання
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Характеристика |
Високий |
12 Виконує всі (100%) завдань правильно |
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
11 Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно. |
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
|
10 Виконує правильно 80 % завдань відповідного рівня. |
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
|
Достатній |
9 Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
8 Виконує більшість завдань (60%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
|
7 Виконує більшість завдань (55%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
|
Середній |
6 Виконує половину (50%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
5 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
|
4. Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
|
Початковий |
3 Виконує третину (30%) завдань правильно. |
Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прослуханого за наявності наочностей. |
2 Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно. |
Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прослуханого за наявності наочностей. |
|
1 Жодне завдання не виконано правильно. |
Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прослуханого за наявності наочностей. |
усна взаємодія та висловлювання/ говоріння
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Конкретна характеристика |
Високий |
12 Виконує всі (100%) завдань правильно |
У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою. |
11 Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно. |
У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою. |
|
10 Виконує правильно 80 % завдань відповідного рівня.
|
У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою. |
|
Достатній |
9 Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно.
|
Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і може містити деякі недоліки. |
8 Виконує більшість завдань (60%) правильно.
|
Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і може містити деякі недоліки. |
|
7 Виконує більшість завдань (55%) правильно.
|
Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і може містити деякі недоліки. |
|
Середній |
6 Виконує половину (50%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива. |
5 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива. |
|
4. Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива. |
|
Початковий |
3 Виконує третину (30%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |
2 Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно. |
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |
|
1 Жодне завдання не виконано правильно.
|
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |
сприймання письмових текстів/ читання
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Конкретна характеристика |
Високий |
12 Виконує всі (100%) завдань правильно |
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
11 Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно. |
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
|
10 Виконує правильно 80 % завдань відповідного рівня.
|
Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня. |
|
Достатній |
9 Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
8 Виконує більшість завдань (60%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
|
7 Виконує більшість завдань (55%) правильно. |
Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту. |
|
Середній |
6 Виконує половину (50%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
5 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
|
4 . Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно. |
Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту. |
|
Початковий |
3 Виконує третину (30%) завдань правильно. |
Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прочитаного за наявності наочностей. |
2 Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно. |
Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прочитаного за наявності наочностей. |
|
1 Жодне завдання не виконано правильно. |
Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання. Учень/учениця розуміє лише окремі ідеї прочитаного за наявності наочностей. |
Письмово взаємодіє та висловлюється/письмо
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Конкретна характеристика |
Високий |
12 Виконує всі (100%) завдань правильно |
У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями |
11 Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно. |
У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями |
|
10 Виконує правильно 80 % завдань відповідного рівня.
|
У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями |
|
Достатній |
9 Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно. |
Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю. |
8 Виконує більшість завдань (60%) правильно. |
Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю. |
|
7 Виконує більшість завдань (55%) правильно. |
Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю. |
|
Середній |
6 Виконує половину (50%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». |
5 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно. |
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». |
|
4. Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має труднощі із передаванням основної думки в письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і». |
|
Початковий |
3 Виконує третину (30%) завдань правильно.
|
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |
2 Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно. |
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |
|
1 Жодне завдання не виконано правильно. |
Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації. |