АНГЛІЙСЬКА МОВА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ 5-6 КЛАС НУШ

Про матеріал
АНГЛІЙСЬКА МОВА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ 5-6 КЛАС НУШ сприймання усної інформації на слух/ аудіювання усна взаємодія та висловлювання/ говоріння сприймання письмових текстів/ читання Письмово взаємодіє та висловлюється/письмо
Перегляд файлу

АНГЛІЙСЬКА МОВА

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ 5-6 КЛАС НУШ

сприймання усної інформації на слух/ аудіювання

Рівні навчальних досягнень

Бали

Характеристика

Високий

12

Виконує всі (100%) завдань правильно

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію  почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

11

Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно.

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію  почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

10

Виконує правильно

80 % завдань відповідного рівня.

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прослуханого тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію  почутих більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

Достатній

9

Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

8

Виконує більшість завдань (60%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

7

Виконує більшість завдань (55%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прослуханий текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

Середній

6

Виконує половину (50%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

5

Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

4.                      

Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прослуханого та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

Початковий

3

 Виконує третину (30%) завдань правильно.

Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прослуханого за  наявності наочностей.

2

Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно.

Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прослуханого за  наявності наочностей.

1

Жодне завдання не виконано правильно.

Цільовий слухач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прослуханого за  наявності наочностей.

 

усна взаємодія та висловлювання/ говоріння

 

Рівні навчальних досягнень

Бали

Конкретна характеристика

Високий

12

Виконує всі (100%) завдань правильно

У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою.

11

Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно.

У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою.

10

 Виконує правильно 80 %

завдань відповідного рівня.

 

У усному мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями. Вимова учня/учениці є здебільшого зрозумілою.

Достатній

9

Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно.

 

Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти  сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і  може містити деякі недоліки.

8

Виконує більшість завдань (60%) правильно.

 

Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти  сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і  може містити деякі недоліки.

7

Виконує більшість завдань (55%) правильно.

 

Змістове наповнення усних повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти  сказане повністю. В усному мовленні вимова є здебільшого зрозумілою, хоча і  може містити деякі недоліки.

Середній

6

Виконує половину (50%) завдань правильно.

 

 

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника

«і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива.

5

 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно.

 

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника

«і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива.

4.                      

Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.

 

 

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в усних висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника

«і». Вимова обмежена контрольована та часто нерозбірлива.

Початковий

3

Виконує третину (30%) завдань правильно.

 

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

2

Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно.

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

1

Жодне завдання не виконано правильно.

 

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки усних висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

 

 

сприймання письмових текстів/ читання

Рівні навчальних досягнень

Бали

Конкретна характеристика

Високий

12

Виконує всі (100%) завдань правильно

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних  більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

11

Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно.

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних  більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

10

Виконує правильно 80 %

завдань відповідного рівня.

 

Повністю розуміє та може аналізувати зміст прочитаного тексту, інформативних чи розповідних бесід, оголошень, інструкцій чи історій. Розуміє основну інформацію прочитаних  більш розгорнутих та складніших текстів (статей, історій тощо) відповідного рівня.

Достатній

9

Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

8

Виконує більшість завдань (60%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

7

Виконує більшість завдань (55%) правильно.

Учень/учениця вміє розуміє прочитаний текст в загальному та може виокремити основні ідеї змісту.

Середній

6

Виконує половину (50%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

5

 Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

4

.                       Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.

Учень/учениця розуміє лише ключові ідеї прочитаного та потребує сторонньої допомоги для розуміння детального змісту тексту.

Початковий

3

Виконує третину (30%) завдань правильно.

Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прочитаного за  наявності наочностей.

2

Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно.

Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прочитаного за  наявності наочностей.

1

Жодне завдання не виконано правильно.

Цільовий слухач/читач не розуміє зміст висловлювання.

Учень/учениця розуміє лише окремі  ідеї прочитаного за  наявності наочностей.

Письмово взаємодіє та висловлюється/письмо

Рівні навчальних досягнень

Бали

Конкретна характеристика

Високий

12

Виконує всі (100%) завдань правильно

У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями

11

Виконує майже всі (90%) завдань відповідного рівня правильно.

У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями

10

Виконує правильно 80 %

завдань відповідного рівня.

 

У письмовому мовленні загалом уміло використовує повсякденну лексику належним чином та вживає прості граматичні форми. Допускаються незначні неточності у використанні лексики та граматики, що не заважають розумінню висловлювання. Учень-учениця намагаються вживати складніші конструкції з добре заученими висловлюваннями

Достатній

9

Виконує переважну більшість завдань (75%) правильно.

Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю.

8

Виконує більшість завдань (60%) правильно.

Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю.

7

Виконує більшість завдань (55%) правильно.

Змістове наповнення письмових повідомлень здебільшого актуальне з використанням основного словникового запасу належним чином. Учень/учениця створює короткі висловлювання правильно застосовуючи прості граматичні форми в більшості завдань. Деякі помилки можуть заважати зрозуміти написане повністю.

Середній

6

 Виконує половину (50%) завдань правильно.

 

 

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в  письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих  граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і».

5

Виконує менше половини (41-49%) завдань правильно.

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в  письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих  граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і».

4.                      

Виконує трохи більше третини (33-40%) завдань правильно.

 

Учень/учениця має труднощі із передаванням основної  думки в  письмових висловлюваннях навіть у дуже знайомих повсякденних ситуаціях спілкування та використовує основний запас ізольованих слів і фраз із залученням кількох простих  граматичних конструкцій. Має значні труднощі у відповідях і репліках, зміст частково зв’язний з частим використанням сполучника «і».

Початковий

3

Виконує третину (30%) завдань правильно.

 

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових  висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

2

 Виконує менше третини (15-29%) завдань правильно.

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових  висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

1

Жодне завдання не виконано правильно.

Учень/учениця має значні складнощі з передавання основної думки письмових  висловлювань. Використовує окремі непов’язані фрази та словосполучення, намагається конструювати прості речення, але граматичні конструкції використовуються з помилками, які, однак не заважають сприйняттю інформації.

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку