Анкета для батьків "Показники компетентності дитини старшого дошкільного віку"

Про матеріал
Анкета для батьків "Показники компетентності дитини старшого дошкільного віку"
Перегляд файлу

Анкета для батьків

Показники компетентності дитини  старшого дошкільного віку_______________________________

(вкажіть прізвище, ім’я дитини ЗА БАЖАННЯМ)

Незабаром Ваша дитина піде  у школу. Оцініть запропоновані показники компетентності Вашої дитини за  3-бальною шкалою, де 3 – найвища оцінка значимості показника, 2 – не є дуже важливою, дитина зможе оволодіти цим показником у подальшому житті,  1 – не важлива


Фізичний розвиток: здоров'я дитин _____

Дитина вправна_____

Дитина визначає свою стать _____

Дитина може подбати про свою власну безпеку (має елементарні знання, виконує правила) _____

 

Емоційний розвиток: дитина вирізняється оптимістичним самопочуттям, розуміється на основних емоціях і почуттях, емоційно сприйнятлива_____

дитина здатна утримуватися від негативних проявів, регулювати свій настрій_____

 

Соціальний розвиток: дошкільник добре адаптується до нових умов_____

Дитина вміє налагодити з іншими взаємодію____

 

Моральний розвиток: дитина диференціює поняття "добро" і "зло"_____

Дитина толерантна, правдива, здатна допомагати іншим_____

 

Довільна поведінка Дитина цілеспрямована, смілива_____

Дитина самостійна, наполеглива, організована_____

 

Пізнавальний розвиток: дошкільник проявляє допитливість_____

уміє спостерігати, аналізувати, збирати інформацію _____

міркувати_____

знаходити відповіді на незрозуміле _____

 

Мовленнєвий розвиток: уміє правильно вимовляти звуки_____

грамотно будувати речення_____

має збалансований словниковий запас_____

 

Математичні вміння: вміє рахувати, _____

вимірювати_____

класифікувати_____

розв'язує елементарні задачі_____

 

Ігрові вміння: дитина створює сюжет, пов'язує його з реальним життям_____

адекватно виконує різноманітні ролі_____

дотримується ігрових правил_____

використовує ігрові матеріали_____

 

Навчальні вміння: здатна слухати і чути дорослого__

адекватно реагує на вимоги дорослого_____

організовує власну діяльність_____

контролює свої дії_____

адекватно оцінює власні досягнення___

 

Художньо-естетичний розвиток: володіє певними знаннями з основних видів мистецтва_____

володіє художніми навичками і техніками_____

 

Екологічний розвиток: бачить красу природи_____

бережливо ставитися до природи_____

диференціює флору і фауну, характеризує основні ознаки і компоненти природи_____

 

Розвиток позитивного самоставлення: виявляється інтересом до власної зовнішності, поведінки, досягнень_____

може орієнтуватися у власних чеснотах і вадах_____

прагнене заслужити схвалення інших людей_____

уміє реалізувати свої можливості та захистити власні інтереси_____

 

Креативний розвиток: вміє продукувати оригінальні ідеї, висувати гіпотези, відходити від заданих шаблонів_____

вдається до аналогій, цікавитися парадоксами, виявляє почуття гумору_____

виділяє істотне, прогнозує_____



Результати анкетування можемо перевести у числові показники. Отже, маємо усього 44 показники, так як найвищий бал, за яким батьки оцінюють показники своєї дитини 3 бали, то найвища кількість балів буде, відповідно, 132 бали. Можемо визначити три рівні показників компетентності дитини  старшого дошкільного віку: достатній: 132-89 балів, середній: 88-45 балів, низький: 44-1 бал.

Результати анкетування батьків дадуть можливість проаналізувати  уявлення батьків та їх погляди на необхідність підготовки дитини до школи, сформувати тематику роботи з батьками, а також (за необхідності) порівняти результати анкетування батьків з результатами діагностики дітей.

 

docx
Додано
31 липня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку