Анкета для педагогічних працівників

Про матеріал
Цікаві ступені для особистого та педагогічного знайомста) найпоширені питання співбесіди педагогічного працівника з адміністрацією ліцею
Перегляд файлу

 


Додаток 6 до наказу Державної служби  якості освіти України  від 09.01.2020 № 01-11/1  


Анкета для педагогічних працівників

Шановний вчителю! Заклад освіти, у якому Ви працюєте          проводить дослідження з метою оцінювання якості освітніх і управлінських процесів та вироблення рекомендацій щодо вдосконалення діяльності закладу освіти.

Саме тому, Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою.

Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді.

Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Питання анкети не повинні лишатися без Вашої відповіді.

Дякуємо за участь!

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата анкетування________________________________

В яких класах Ви викладаєте?(можна обрати декілька варіантів відповідей)

у1...4;                          у 5...9;                 у 10...11 (12).

 

1. Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років? (можливо обрати декілька варіантів відповідей) законодавче забезпечення освітнього процесу; методичні аспекти викладання предметів та курсів;

організація інклюзивної форми навчання;

форми організації освітнього процесу;

профілактика та прояви девіантної поведінки;

здобувачів освіти;

психологічні особливості роботи зі здобувачами;

освіти різних вікових категорій;

безпечне освітнє середовище; формування у здобувачів освіти громадянської позиції;

використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;

ділове українське мовлення;

інші напрями (вкажіть, які саме)

__________________________________________________ 

__________________________________________________ __________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

2. За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації?(можливо обрати декілька варіантів відповідей)

курси ІППО; конференції; методичні семінари;

тренінги, майстер-класи;

вебінари; он-лайн курси;

самоосвіта;

інше (вкажіть, які саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________ 

3. У закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?

o так; o переважно так; o переважно ні; o ні. 

4. Що перешкоджає вашому професійному розвитку? (можливо обрати декілька варіантів відповідей)

опір з боку керівництва;  відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;

недостатня матеріально-технічна база;

погані умові праці;

жодних перешкод;

інше (вкажіть, що саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________ 

5. Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування?(можливо обрати декілька варіантів відповідей)

зразки, що пропонуються фаховими виданнями;

розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету; рекомендації Міністерства освіти і науки

України;

досвід, запозичений у колег;

спільна робота з колегами;

власний досвід; інше 

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

6.        Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти в їхньому навчанні?

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

7.        Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте: (можливо обрати декілька варіантів відповідей)

поточне;

формувальне;

самооцінювання учнями;

взаємне оцінюванняучнів;

підсумкове;

інше (вкажіть, яке саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

_________________________________________________

8.        Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмету (предметів), які викладаєте?

розробляю власні, в тому числі спільно з дітьми;

адаптую критерії МОН до умов роботи закладу; використовую виключно рекомендації МОН; вважаю, що критерії мені не потрібні.

9.        Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення? (можливо обрати декілька варіантів відповідей) інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;

розміщую критерії оцінювання на веб-сайті або інтерактивній платформі закладу освіти; інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;

пояснюю здобувачів освіти індивідуально;

не інформую здобувачів освіти; інше (вкажіть, як саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

10.     Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний?

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

11.     Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)?

(можливо обрати декілька варіантів відповідей) знайомлю здобувачів освітиз основами авторського права; проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності; на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування; використовую методичні розробки для формування основакадемічної доброчесності;

вважаю це зайвим;

інше (вкажіть, що саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

12.     Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? 

__________________________________________________

__________________________________________________

_________________________________________________

13.     Вкажіть у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?

публікації на сайті закладу та/або засновника;

у блогах;

у професійних спільнотах соціальних мереж;

у матеріалах та/або виступах конференцій;

у фахових виданнях;

на освітніх онлайн платформах;

не маю оприлюднених розробок; інше (вкажіть, що саме)

__________________________________________________

__________________________________________________

14.     Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте? (можливо обрати декілька

варіантів відповідей)

батьківські збори;

індивідуальне спілкування з батьками;  не бачу сенсу у комунікації з батьками; 

інше (вкажіть, що саме) __________________________________________________

__________________________________________________

15.     Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі? o цілком задоволений/ задоволена; o переважно задоволений/ задоволена; o переважно незадоволений/ незадоволена; o незадоволений/ незадоволена.

16.     Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?

o так; o переважно так; o переважно ні; o ні.

17. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?

o   так, у закладі створені всі умови для співпраці; o в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною;

співпраці.

18.     Наскільки Ви погоджуєтесь із твердженнями:

Перелік тверджень

Та к

Переважн

о так

Переважн

о ні

Н і

Керівництво відкрите для спілкування 

 

 

 

 

Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв’язок щодо їхньої праці

 

 

 

 

Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу

 

 

 

 

Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва 

 

 

 

 

Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно

 

 

 

 

У закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці 

 

 

 

 

Правапедагогічнихпрацівниківдотримуються узакладі 

 

 

 

 

Керівництвопідтримуєініціативипедагогічнихпрацівниківщодорозвиткузакладуімісцевоїгр омади

 

 

 

 

19.     Вас задовольняють умови організації харчування у закладі?

o   в цілому ні, співпраця з колегами практично відсутня; o психологічний клімат закладу не сприяє


o   так; o переважно так; o переважно ні; o ні; o я не харчуюся у закладі. 20. У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх? o правила поведінки у закладі освіти розроблені,

учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;

o   правила поведінки у закладі освіти розроблені,

учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються їх;

o   правила поведінки у закладі освіти розроблені,

але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними; o у закладі освіти відсутні правила поведінки.

21.     Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти?

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________ __________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

22.     У закладі освіти реагують на Ваші звернення 23. про випадки булінгу?

o   так, завжди; o переважно так; o переважно ні;

o   ні, ніколи;таких випадків не було.                       o o

o так, проводяться регулярно, але тільки для учнів; o так, проводяться, але не більше 1 - 2 разів на рік; o у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.

24. Зазначте в розробленні яких документів Ви брали участь:

(можливо обрати декілька варіантів відповідей)

стратегія розвитку закладу освіти;

процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;

річний план роботи закладу;

освітня програма закладу;

положення про академічну доброчесність;

антибулінгова програма;

правила внутрішнього розпорядку;

в розробленні жодного документу участі не брав/брала;

інше (вкажіть, що саме)

____________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________

25. Оцініть діяльність педагогічної ради закладу освіти:

Перелік тверджень

Так

Переважно

так

Переважно

ні

Ні

Педагогічна рада функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності закладу, рішення приймаються колегіально і демократично

 

 

 

 

Педагогічна рада функціонує системно, але помітна відсутність активності у педагогічних працівників під час прийняття рішень

 

 

 

 

Діяльність педагогічної ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти

 

 

 

 

У закладі освіти проводиться  навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву? так, регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу;


26.     У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежноїбезпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі  з  домедичної  допомоги

o   так,

регулярнопроводятьсянавчаннятаінструктажі;

o   проводятьсявиключноінструктажі; o всезводитьсядопідписувжурналах; o впершечуюпротакізаходи.

27.     У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь  його? o алгоритм дій розроблений, усі педагогічні

працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;

o   алгоритм дій розроблений, але Ви з ним не ознайомлений/на;

o   алгоритм дій розроблений, але я ним не користуюся, навіть за потреби;

o   не володію інформацією.

 

28. У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?

o   так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;

o   так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;

o   можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу;

o   у закладі не проводяться подібні заходи.

29. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті?

Поставте, будь ласка, собі це запитання …

__________________________________________________

__________________________________________________

… і надайте на нього відповідь_______________________ __________________________________________________

Дякуємо за відповіді!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хорешко Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
2188
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку